Ja was echt elke keer. Beetje tmi maar het hing er niet elke keer ruig aan toe, maar had dus wel iedere keer enorm pijn dat ik geen zin meer had. Ik ga overleggen met de huisarts kijken of zij nog advies heeft of misschien de draadjes wat korter geknipt kunnen worden!
Ja indd! Ik zou dat even bekijken ja. Hoor wel eens verhalen van mensen die teruggaan om ze korter te laten knippen dus zou dat zeker overwegen! Ben benieuwd !
Ga morgen gelijk bellen. Als je het wil laat ik het wel weten
Ja ben benieuwd! Succes
Dat klinkt ook niet fijn! Wel knap dat je dan toch hebt volgehouden, ondanks de migraine.
Pfff die krampen, moet ze echt wegpuffen. Kan niet normaal zijn maar ja wat is de oplossing? Weer andere anticonceptie? Heb nu iig geen migraine meer
Kreeg je bij de tweede al vanaf het begin deze klachten? Vervelend dat er niets uit de onderzoeken kwam. Daar ben ik zelf een beetje bang voor, dat alles in orde lijkt en er geen verklaring kan worden gevonden voor de klachten. En dus ook geen oplossing.
Daarna weet ik niet
Ik heb ook heel vaak pijn bij de seks door die stomme spiraal. Ik moest er laatst gewoon van huilen want zo is seks helemaal niet leuk meer. Ik ga hem er denk ik ook maar uit halen, maar ik weet niet zo goed wat dan wel voor anticonceptie
Ik heb nu ook een tweede sinds juli (wel een kyleena ipv mirena). Helaas nog steeds ongesteld maar nog minder qua hoeveelheid dan voorheen dus t stelt nu helemaal niks meer voor. Zelfs inlegkruisjes zijn praktisch overbodig. Ik heb wel nu ineens de week voordat ik ongesteld word een paar dagen gevoelige borsten, dat had ik voorheen nooit. Maarja als dat het is
Ik heb nog niet geprobeerd of ik de touwtjes kan voelen maar dat controleren ervan is sowieso vrij nutteloos toch? Of doen jullie dat wel trouw regelmatig?
Ja lastig hè, dat je die verschillende lichamelijke klachten tegen elkaar moet afwegen. Ik heb nu met de pil (die ik doorslik) minder migraine dan met de koperspiraal dus dat maakte de keuze makkelijker.
Ja ik kreeg vrij snel na het plaatsen klachten! Maar alles was gecontroleerd en getest, maar was geen oorzaak gevonden helaas.
Ja het zijn ook niet dingen waarvan ik denk oh ik probeer hierna wel ff een andere pil en kijk dan na 2 maanden wel. Heeft best een impact op je, dat switchenâŚ
Ik heb begin september een Kyleena spiraal laten plaatsen en heb sindsdien bloedverlies en krampen/pijn in mijn onderbuik. Soms komt de pijn heel heftig opzetten. Volgens mijn huisarts is het bloeden normaal, maar de krampen/pijn vond ze niet normaal, dus heeft ze me doorverwezen voor een inwendige echo in het ziekenhuis. Morgen krijg ik die echo.
Het plaatsen van de spiraal deed ook zoveel pijn, dat had ik niet verwacht. Echt gedoe, heb bijna spijt dat ik aan die spiraal begonnen ben.
Ik heb het alleen geprobeerd te voelen toen hij net geplaatst was, maar ik vond het eng. Dus ook niet doorgezet haha. Verder nooit meer gevoeld en mijn vriend gaf aan dat hij ze ook nooit voelt.
Ik werd gewoon gelijk nooit meer ongesteld
Ik ben nog steeds ongesteld na drie jaar spiraal. Veel minder maar nog wel elke maand bloedverlies.
Toen mijn spiraal geplaatst werd, ging ik ook mijn mensturatie krijgen en dat is ook gebeurd.
Ik heb na de plaatsing van mijn Mirena spiraal ongeveer 14 dagen lichte bloedingen gehad. En dat was heel normaal volgens mijn gyn.
Daarna kreeg ik gewoon weer mijn ânatuurlijkeâ cyclus erdoor van 25 dagen. Ik merk wanneer ik mijn eisprong heb en heb nog gewoon een menstruatiecyclus met lichte bloedingen. Gelukkig 10keer minder dan voorheen (maar ik had wel erg zware bloedingen de laatste jaren) en met geen of heel weinig krampen.
Het duurt steeds langer voordat ik weer ongesteld word, met minder bloed maar wel heftige krampen. Ik word het dus helaas nog wel⌠Heb 'm nu sinds dec 20.
Wanner mijn ongesteldheid minder werd weet ik niet, maar ik heb zeker nog 4 maanden gebloed⌠nu overigens bijna niet meer ongesteld! Alleen een paar keer per jaar spotting.
Ik heb sinds eergister opeens bruin/oud bloed. Echt heel irritant. Heb sinds januari een spiraal en heb geen een keer bloed gehad. Nu opeens dit dus. Heb ook echt buikpijn en pffff irritant. Soms denk ik ook echt dat er iets niet goed is met die spiraal ofzo. Het is nooit gecheckt of het wel goed zat. Heb nu dus echt al 3 dagen achter elkaar in de middag buikpijn. Lijkt wel gewoon soort ongesteldheidskramp, maar ik weet het niet. Baal er gewoon van haha