@M0nan heb je je huisarts gebeld? die kan je doorsturen naar de gyn voor een echo. weet je meteen of het allemaal goed zit!
Ik laat morgen mijn spiraal verwijderen en een nieuwe plaatsen en ik ben zo bang
@M0nan heb je je huisarts gebeld? die kan je doorsturen naar de gyn voor een echo. weet je meteen of het allemaal goed zit!
Ik laat morgen mijn spiraal verwijderen en een nieuwe plaatsen en ik ben zo bang
Nee nog niet! Moet dat wel echt even doen denk ik. Heb gisteren nog met buikpijn in bed gelegen. Had zoān kramp moest het echt wegademen ofzo, heel naar. Maar goed, heb dus zelfs met een tampon in gelopen en ja. Kut dus. Misschien maar even dokter bellen morgenochtendā¦
Succes morgen!!!
Heb je een mirena al 6 jaar? Inmiddels is bekend dat ie zo lang werkt
en @M0nan ik heb ook zoiets gehad en verloor toen een decidual cast, google op eigen risico. Was compleet onschuldig maar voelde wel raar.
Nee 5, maar had dit jaar een aanvullende verzekering dus wilde 'm toch dit jaar laten zetten! Maar ben wel weer voor de mirena gegaan i.p.v. kyleena omdat de mirena idd een jaar langer mag blijven zitten
Wow heb het opgezocht, wtf is dat!!!
Tja soort slijmvlies dat opeens loslaat. Deed best pijn (kan uiteraard bij jou wat anders zijn), bij mij was dat opeens over toen die prop eruit was.
wow het lijkt me zo raar om dit mee te maken. Hoe lang had je last hiervan?
4 of 5 dagen? Dacht eerst dat ik een blaasontsteking had geloof ik, had toen geen cyclus maar wel pijn. Toen opeens die klont en toen was het in een klap beter.
oh dat valt gelukkig wel mee! Ik dacht dat je er maanden mee rondgelopen had haha, als een soort zwangerschap
Nou het is niet gelukt. De huisarts kon mān spiraal niet vinden/zien dus nu krijg ik een doorverwijzing naar de gyn. Als het dan niet lukt, wordt ie onder narcose verwisseld
Ahh shit dit heb ik ook gehad. Bij mij waren mn touwtjes (het uitstekende deel ervan) weggebrand bij een ingreep dus de huisarts kon ze met geen mogelijkheid te pakken krijgen. Ik zat me dus ook al helemaal op te vreten toen ik naar de gynaecoloog moest, maar zij had m echt meteen gevonden en te pakken dus viel me 100% mee. Hopelijk bij jou ook!
Ik heb mijn tweede mirena laten plaatsen zonder menstruatie(want ik menstrueer niet meer) en dat is me eigenlijk heel erg meegevallen. Ik vond de eerste keer kutter, nu wist ik wat kon verwachten.
Shit ik zit echt in exact hetzelfde schuitjeā¦
Huisarts kon er niet bij en nu is t wachten om naar de gyn te gaan, pffft.
ah mehh, wanneer kan je terecht? bij mij was de eerste plek pas over een maand
Ik weet het nog niet, het ziekenhuis gaat me als het goed is vandaag bellen. Maar op mijn verwijzing stond een toeganstijd van 99 dagen
99 dagen Hopelijk valt de wachttijd mee zeg!
Werkt direct! Ook als je niet mendtrueert. Moet wel na 4-6 weken gecontroleerd worden, ja
Hnm ik heb mijn spiraaltje in het ziekenhuis moeten laten vervangen via zoān slangetje en ik heb nooit op controle gehoeven haha
Heeft iemand hier ervaring met een hormoon spiraal en verminderd libido? Ik heb dat maar vind het lastig te zeggen of mn spiraal nou ook invloed heeft
ā¦als mannen een spiraaltje nodig zouden hebben was dit uiteraard een optie geweest.
Ik heb nog met het idee gespeeld een abortuskliniek te bellen om hier naar te vragen, die gebruiken vast vaker sedatie en plaatsen ook spiraaltjes. Maar inmiddels zit ik ook weer aan de pil.