Ik weet niet of dit het goede topic is maar ik zit met het volgende. Ik heb nu een jaar een spiraal en sinds een tijdje een nieuwe partner (die redelijk groot geschapen is). Zaterdag hadden we seks, “gewoon” in missionaries en de hele tijd ging het goed totdat hij bijna ging komen en ineens kreeg ik echt zuuuulke erge pijnscheuten in m’n baarmoeder, het voelde echt als weeën. Ik ging ijsberen en een warme douche hielp niet, toen heb ik pijnstilling ingenomen en ben ik in de foetushouding gaan liggen. Na een halfuur nam de ergste pijn af, maar ik heb nog steeds een zeurende pijn in m’n onderbuik, een soort ongesteldheidspijn. Als ik buk of ga plassen voel ik het ook beter.
Uiteraard ga ik morgenochtend de huisarts bellen, maar ik merk dat ik me best zorgen maak dat m’n spiraaltje is verplaatst of door m’n baarmoeder is gegaan oid (en ik bijv. onvruchtbaar ben…) I know, echt een doemscenario maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik had overigens een klein beetje bloedverlies, maar niet veel (paar druppels).
Iemand vergelijkbaar verhaal of geruststelling? Ik neem trouwens nu ook telkens pijnstilling om de paar uur.