Spiritueel topic

Mensen ervaringen met sound baths?

1 like

Ik heb het onlangs op vakantie een keertje gedaan. Heb ook enkele vriendinnen die sound healings/sound baths begeleiden dus was heel nieuwsgierig maar uiteindelijk vond ik het gewoon relaxing, that’s it. Zou het zo opnieuw doen hoor, maar had één of ander eureka-moment verwacht en dat had ik niet.

2 likes

Leest hier iemand ook Christina von Dreien? Ben zojuist in haar nieuwste boek (over corona ook) begonnen :smiling_face_with_three_hearts:

Weet iemand of je Aventurijn en amethist samen kunt dragen? Ik heb ze gekregen maar ben er nog niet zo in thuis

Ik ben begonnen met stenen! Merk wat aparte energie om me heen en heb nu een labradoriet hanger aangeschaft en een zwarte toermalijn armband. Geen idee of dit gaat werken, maar we shall see. Ik heb ook twee witte salie wierook pakketjes gekocht. Spannend! Haha. Het is allemaal wel heel simpeltjes nog hoor, maar het begin is er.

Ik ben van mezelf ook best wel een negatief persoon (vandaag mijn username) dus ik ben benieuwd of dat ook iets zal veranderen.

3 likes

Er gebeuren nogal vreemde dingen in zowel mijn huis en het huis van mijn zusje. Ik wil nu witte salie branden en zie ook iets voorbij komen over witte salie wierook. Zou die wierook ook zo’n zelfde soort effect geven? En roep je daar juist ook niks mee op?

Lol sorry voor de nuchtere mensen die hier meelezen.

3 likes

Geen tip maar wel nieuwsgierig naar wat er dan gebeurt

7 likes

Bij mij zijn het hele harde geluiden die ik niet kan plaatsen en dingen die zomaar omvallen. Dus dat is nog enigzins verklaarbaar. Maar bij mijn zusje (mijn ouderlijk huis) zit het anders. Twee jaar terug vlogen de borden van haar bureau af (alsof iemand het weg sloeg) en toen ik daar een paar maanden terug logeerde werd er tegen het bed aan gemept. Voede toen ook de hele trilling en had er zelfs nog een post van gemaakt. Nou, hetzelfde gebeurde eergister weer bij mijn zusje. Klap tegen het bureau terwijl dat ding gewoon verschoof.

Verder heeft ze nightterrors over een man die dan naast haar in bed komt liggen, maar is het ook wel eens voorgekomen dat mijn zusje bij haar vriend in Manchester was en hij “de man” zag staan naast het bed terwijl zij hysterisch wakker werd omdat iets haar gezicht aanraakte.

Ze heeft toen van zijn moeder een beschermende steen gekregen en die “man” is toen wel weggebleven. Maar die klappen op meubels etc zit me niet lekker. Dat toen op dat bed was echt doodeng.

Het zijn geen evenementen die dagelijks plaatsvinden, maar wel naar genoeg om het niet meer te willen

3 likes

Hier zat ik ook aan te denken maar ben bang dat ik iets fout doe. Heb nu deze vorm in wierook aangeschaft en hoop op het beste! Haha

1 like

Ik heb totaal geen verstand van salie etc maar kijk wel veel ghosthunter programma’s. Volgens mij is het bij het branden van salie wel belangrijk ramen open te hebben zodat de entiteiten als die er zitten weg kunnen. Misschien handig om je hier nog een beetje in te verdiepen voordat je zomaar iets aansteekt

4 likes

Ik geloof dat het vooral om je intentie gaat. Welke wierook je dan gebruikt is volgens mij niet zo belangrijk.
Ik zou alle kamers doorgaan en dan alle hoeken van de kamer even “beroken” met wierook, van noord naar zuid, oost naar west en in elke kamer de ongewenste/negatieve energieën verzoeken weg te gaan en de kamer gezuiverd verklaren.

2 likes

Bedankt voor de tip! Zodra ik het binnen heb zal ik het op deze manier doen.

3 likes

Ik herinner me trouwens dat een Chinees familielid met een trommel het huis door ging en zo alle kamers “zuiverde”. Zou je eventueel later ook nog kunnen doen als het met de wierook niet genoeg voelt. Veel culturen hebben zo hun manieren.

2 likes

Je kunt je vraag misschien beter stellen in het spiritualiteitstopic :blush: ik gebruik wel eens palo santo om te reinigen. Met witte salie heb ik nog geen ervaring maar heb het nu in de tuin staan dus wil het nog wel proberen.

2 likes

Ik zou wel iets anders overwegen dan witte salie en palo santo. Dat zijn volgens velen ‘closed practises’ en omdat ze nu zo populair zijn wordt het regelmatig op onethische wijze verkregen, waardoor degenen van wie deze cultuur is in het gedrang komen. Het kan ook gezien worden als cultural appropriation. Gezien het al een groep betreft die gemarginaliseerd is, zou ik persoonlijk overwegen andere dingen te gebruiken.

6 likes

Oooo ik ben echt heel bang geworden van je bericht, gats had dat niet willen lezen vlak voor het slapen. (Ben zelf zo dom om dit topic op dit tijdstip te openen hoor)

3 likes

Oh sorry! Was niet mijn bedoeling om mensen bang te maken! Hopelijk kan je toch nog lekker slapen straks :smiling_face:

1 like

Ben je veel bezig (en je zus) met spiritualiteit? Is dit op een bepaald moment gestart?

Wat naar joh, kan me voorstellen dat je dit niet meer wilt!

Nee juist helemaal niet! Ik ben wel een heel gevoelig persoon en heb gemerkt dat zelfs horrorfilms kijken niet goed doet voor de energie. Probeer dus juist alles te vermijden.

Mijn zusje heeft de stenen op aanrader van haar schoonmoeder omgehangen en doet er verder niets mee dan dragen. Zo ga ik ze ook gebruiken, een ketting en een armbandje. Het is dus niet dat we ergens mee bezig zijn geweest om onszelf er onbewust voor te “openen”

3 likes

Nou, shit hit the van. Mijn zusje belt me zojuistvin pabiek op en er is overal glas gesprongen in de logeerkamer. Ze hoorde al vanalles vallen maar het lijkt wel ingeslagen. Het lijkt daar steeds erger te worden :fearful: Het betreft een glazen kast en er is niks tegenaan gevallen

3 likes