Ik heb zelfs het idee dat het sinds de coronacrisis iets minder is geworden, maar ik zie het nog steeds wel regelmatig. Misschien inderdaad ook omdat ik er meer op let, ik vind het maar lastig te interpreteren…
En @flazeda ik zie de laatste twee weken continu dubbele cijfers. Twijfel dan of ik het me niet inbeeld maar ik unlock mijn gsm zo vaak exact om bv. 12:12, 14:14 en 14:41 enz. En dan niet omdat ik vaak op m’n gsm zit
. Of met een online bestelling die dan net op 31,13 uitkomt ofzo. Echt een gek gevoel.
Is het geen idee om eens te kijken naar andere manieren om te achterhalen wat je “verteld” wordt? Zo zag ik vaak 12:34. En ik heb eens gehad dat als ik met tarot bezig was, er altijd de temperance kaart tevoorschijn kwam (twee maanden lang).
Via die site die genoemd werd en (en soortgelijke sites) kwam ik achter de betekenis ervan. Met die kaart kwam ik er zo niet uit: toen heb ik echt actief moeten pendelen en specifieke vragen via tarot moeten stellen.
Ik bedoel dus te zeggen: als je voelt dat er een betekenis achter zit, misschien kan je proberen die via andere manieren te verduidelijken?
Ik heb nu een astrologie app Co Star en hij is zo on point. Bij elke daghoroscoop denk ik wajo. Het is gebaseerd op al je sterrenbeelden. Hebben jullie nog tips voor andere goede apps?
In dit topic werd The Pattern aangeraden, die vind ik ook erg on point!
Ik stuur je een berichtje 
Jaaa vind ik ook! Van alle ‘astrologie’ apps die ik heb gedownload is The Pattern echt heel erg accurate en ook niet te zweverig qua look and feel, voelt ook wat serieuzer aan.
Ik weet hier verder niets van maar vind dit wel een interessante theorie, zou je er meer over kunnen vertellen hoe je dat dan voor je ziet?
Rozenkwarts?
Hm ja daar zat ik ook aan te denken, maar hij is wel erg licht ‘roze’ met ook een soort witte delen ertussen. Maar misschien dan toch?
Bedankt in ieder geval!
Snap wel dat je twijfelt, ik weet ook niet zeker wat het is. Rozenkwarts kan soms heel licht roze zijn met veel wit erin waardoor het ook wat melkachtig wordt. Bij ruwe rozenkwarts is dit vaak duidelijker te zien. Ik heb een tijd als bijbaan in een edelstenenwinkel/museum gewerkt en daar kwamen ook wel eens mensen met hun eigen steen om te vragen wat voor soort edelsteen het was. Dus je zou altijd langs een winkel kunnen gaan 
Hm melkachtig komt inderdaad wel overeen! Heb niet echt een winkel in de buurt maar kan ik inderdaad wel eens overwegen wanneer ik in de buurt ben!
Volgens mij was er ooit een topic over maar dat is snel doodgebloed na wat discussies.
Ik denk zeker wel dat je gedachtegang in bijvoorbeeld zo’n situatie mee kan spelen. Ik kan het vergelijken met naar het werk gaan; wanneer ik opsta met idee dat ik er echt geen zin in heb, word het vaak ook zo’n dag waar ik zuchtend en steunend doorheen kom.
Wanneer ik opsta met positieve gedachtes; ik heb er zin in! Word leuk, komt goed. Dan heb ik ook een veel leukere dag.
Dus in die zin denk ik zeker dat je eigen gedachtegang meespeelt in hoe we iets ‘doen’.
Deze app ben ik ook aan het testen, heel prettig af en toe die notificaties en vind het redelijk overeen komen tot nu toe
Hoi! Ik ben niet erg spiritueel aangelegd, maar sta er wel voor open. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar een reading of healing. Iemand hier ervaring mee? Ben zo benieuwd wat het me zou kunnen brengen! Vind het vooral lastig om er achter te komen wat het precieze verschil tussen beide is en voor welke vragen je wat het best kan inzetten.