Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik heb ook eens een soortgelijke poll geplaatst (in #3 of #2 denk ik?) en toen bleek dat het grootste deel het op gevoel deed. Dus een willekeurige hoeveelheid water én een willekeurige tijd haha. Dus een heel andere uitslag dan nu?!

Ik bedacht me dat ik mijn lippenbalsems vaak kwijtraak of ze zo lang op vage plekken binnenshuis laat rondslingeren dat ze bederven. Dus ik vroeg me af:

Heb jij ooit een lippenbalsem helemaal opgemaakt?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb nog nooit een eigen lippenbalsem gehad

0 stemmers

Ik heb een keer aan mijn opticien gevraagd of het erg is om maandlenzen langer te dragen (ik deed er vaak 2 maanden mee) en toen heeft hij me laten zien wat voor schade het kan aanrichten. Als je lenzen langer draagt wordt de toevoer van zuurstof steeds minder en dat kan je ogen wel echt beschadigen dus het is wel belangrijk om hiermee op te passen.

3 likes

Ja ik had altijd 1 blikje vaseline die ik trouw overal mee naartoe nam en ook niet vaak kwijt was ofzo. Dus daar heb ik er wel verschillende van helemaal op gemaakt. Tegenwoordig vergeet ik ze altijd en heb ik dus overal halve blikjes liggen

Ik had er vroeger een aantal op vaste plekken liggen, bv. 1 op m’n nachtkastje en 1 op m’n werk. Ik werkte toen in een omgeving waar ik erg droge lippen kreeg, dus ik heb er toen verschillende opgebruikt. Zo bevredigend ook, want het duurt voor mijn gevoel wel eeuwen, haha. Nu gebruik ik amper nog lippenbalsem, dus nu gebeurt het niet meer.

misschien omdat ik nu deze twee keuzes zo geformuleerd heb dat maar gewoon hebben gekozen wat het meest bij hun gebruikte manier in de buurt kwam? weet namelijk niet wat jouw keuzes waren haha

1 like

Ja, de opties waren ietsjes anders: Stel hier je persoonlijke vraag #3

@Briseis

1 like

Thanks @Hinkje!

Ja dat denk ik ook! Denk dat ze nu vooral afgingen op ruim versus gepast water. De ‘op gevoel’-stemmers hadden dan bij jou gewoon op ‘anders’ moeten stemmen eigenlijk.

(Foei jongens!)

2 likes

Ik wil een nieuwe laptop of computer.
Ik wil er de sims 4 op spelen, verder vooral internet en word etc. Ik wil het graag van Apple (ik weet dat dit niet ideaal is voor gamen).

Ergens denk ik dat computer handig is want over t algemeen kan die meer, maar ik gebruik m’n laptop nu wel vaak op de bank en in bed. Ik heb een beeldscherm enzo los, dus kan m’n laptop zo alsnog omtoveren tot ‘computer’.

Wat zal ik kopen?

• MacBook
  • MacBook air
  • MacBook pro
  • iMac
  • Mac mini (met beeldscherm, toetsenbord enzo die ik al heb)

0 stemmers

Ik heb er ooit 1tje opgemaakt, maar daar heb ik wel echt 6 jaar over gedaan. Denk niet dat de labello nog echt goed was, maar hij rook nog lekker.

1 like

Wat betreft gamen zou ik voor de pro kiezen! Maar volgens mij zijn er wel meer meiden op FF die de Sims spelen op een Air, dus het zou moeten kunnen. Wellicht even navragen wat ze bij de Apple store aanraden?

1 like

@kringel ik speel de Sims op m’n MacBook uit eind 2013 (13" retina) en dat gaat prima! Maar ik denk dat advies inwinnen in de winkel inderdaad een goed plan is.

2 likes

Thanks! @George Het is zo dom, maar ik schaam me een beetje om in de winkel te zeggen dat ik wil simsen. Al boeit het me ook weer niet echt.
Ik ga inderdaad advies inwinnen bij de winkel!

3 likes

Ik heb een macbook air uit 2015 (altijd bij een oud vrouwtje in de garage gestaan), sims 3 werkt voor geen meter maar sims 4 draait als een zonnetje!

1 like

Ik speel ook sims 4 op mn macbook air van 3 jaar oud en en het werkt heel goed. Lekker snel, nog nooit gecrasht.

1 like

Of even wat extra ram in een iets lager model laten plaatsen eventueel?

1 like

Ik zou alleen een pro kopen als je daadwerkelijk zware programma’s als Adobe erop laat draaien. Anders is het echt zonde geld en kun je prima met een air.

3 likes

Ja en hij is zo zwaar op je buik. Een macbook air voel je niets van

1 like

gek verhaal, geloven jullie haar?

• ja
  • nee

0 stemmers

lekker speculeren

@kringel dat over die uitgangen is ook zo bij de nieuwe pro’s en imacs. Bij elke nieuwe variant van Apple. En die hubs zijn ook wel goedkoper te krijgen dan enkel die dure van Apple zelf.

1 like

Oh wat irritant! Ik heb nu wel een adapter om het beeldscherm aan te sluiten op m’n oude MacBook, maar volgens mij is dat wel normale USB. MacBook 12 inch is dan misschien niet heel handig.
Edit: nou dan maakt t dus niet zoveel uit