Ertussenin, haha
Tussen die 1e en 2e in zegmaar
Overdag bij beide ouders eten, 1ste kerstdag moeder en 2de kerstdag vader.
Kerstavond en 1e kerstdag thuis. 's avonds eten bij mijn ouders, daar slapen en 2e kerstdag ochtend hardlopen op een evenement, daarna de kroeg in en 's avonds eten met vrienden. Het weekend na kerst naar schoonouders
Ik ben alle momenten bij mn ouders. Op tweede kerstdag komen mn broers en hun vrouwen en kinderen en daar heb ik zooooooo geen zin in. Wil iemand mij adopteren tijdens kerst?
We hebben alles op 1 dag gegooid qua kerst. En de andere dag werken. Heb totaal niets met kerst en de mensen op mijn werk ook niet op dat moment, dus goed opgelost zo.
Ik kijk heel vaak naar de oorlellen van mensen omdat ik altijd dacht dat ik echt vastgegroeide had maar ik zit er gewoon een beetje tussenin. Toen ik deze poll zag moest ik gelijk aan Darryl van The Office denken. Ik vind zijn oorlellen zo bizar! Kijk dan:
Met de schoonfamilie afgelopen zondag gevierd (anders had bijna niemand tijd ivm werk) en kerstavond en 1e kerstdag ben ik lonely omdat mijn vriendin moet werken (nog meer mensen toevallig? Is er iets op het forum te doen op kerst ) en tweede kerstdag naar mijn ouders gourmetten!
Voel jij de kerstsfeer al?
0 stemmers
Ik zit hier tussen al m’n decoraties, en ik ben naar leuke steden geweest, maar ik voel hem gewoon nog niet
Nav het ongemakkelijke momenten topic vraag ik me af of ik een gekke uitzondering ben die niet stinkt.
Stinkt je poep?
0 stemmers
Stinken je scheten?
0 stemmers
Ja hoor! Ik heb wel een heftige planning, de hele kerst onder een dekentje zitten met de kat, films kijken en lekker eten, maar als je dat aankan
Soms wel soms niet, bij allebei
Voel jij aan hoe de ‘drang’ voelt, wat voor soort poep of scheet het gaat worden?
0 stemmers
Er zit geen vast tijdstip in, maar ik krijg kippenvel als ik moet. Als ik op dat moment ga, gaat het het gemakkelijkst/best. Blijkbaar is dat raar.
Soms
Hahaha ‘oor in balans’
Was de rest van mijn lichaam ook maar zo in balans als mijn oren blijkbaar zijn.
Bij mij wel altijd heel erg haha, maar mn vriend echt totaal niet, zo chill ik kan altijd gewoon naar de wc als hij heeft zitten poepen
Ik ook niet, het is een vicieuze cirkel. Ik kan het niet, dus ik haat het, dus ik doe het niet, dus ik kan het niet.
Deze blijft mijn favoriet. Dat vind ik zo’n gezellig nummer!
500-5000 is wel erg ruim.
Maar 1 keer €550 gewonnen.
En overige keren max €10
Haha ik ben de enige zo te zien, maar altijd rond mijn ovulatie, heb dan ook buikpijn erbij.
Mijn vriend en ik kopen sinds wij samen zijn ieder jaar elk een heel lot. Het is een beetje een ‘traditie’ geworden.