Stel hier je persoonlijke vraag #4

Zoete popcorn uit een zak en zout bij de bioscoop of magnetron! (Wel als het zelfgemaakt is, bij Pathe komt het bijv uit een doos)

1 like

@flazeda ik heb 2 weken kerstvakantie!

@NewBlood ik vraag bij de bios altijd om gemengd. Heerlijk!

2 likes

Ah, heerlijk! Geniet ervan!

1 like

24 en 31 dec wel alleen 's ochtends werken gelukkig :smiley:

1 like

Wij mogen geen vakantie tussen kerst en oud en nieuw, maar ons bedrijf is 24 en 31 dec dicht en ik ben op donderdag roostervrije. Dus het komt me nu wel lekker uit allemaal.

2 likes

Popcorn met caramel in de bioscoop.

1 like

Dan zijn we ook dicht, dat vergat ik te vermelden :see_no_evil:

1 like

Steken ze bij jullie in de buurt ook al vuurwerk af?

• Nee
  • Ja maar heel weinig
  • Ja en best veel ook

0 stemmers

Ja echt heel veel en harde knallen ook. Echt sneu voor mijn hond…

We hebben morgen op het werk een kerstborrel en ik weet niet wat ik aan moet.
(Ik werk overigens met alleen maar kunstenaars die werkkleding dragen en onder het stof/verf zitten.

• Gewoon allerdaagse kleding aantrekken, want die kunstenaars
  • Beetje netjes aankleden is wel leuk

0 stemmers

You can never be overdressed or overeducated :relieved:

9 likes

Nu valt het nog mee, maar het wordt waarschijnlijk npg wel een stuk erger :weary:

Ik ben hier een keer naar toe gegaan want ik vind bordspelletjes leuk maar de mensen in mijn omgeving houden er niet zo van. Vond het niet zulke leuke mensen eerlijk gezegd, nerdy op een betweterige manier, niet allemaal hoor, maar was niks voor mij. Hierbij mijn biecht.

2 likes

Ja ik sta nu voor de spiegel dingen te passen. Ik heb een grijze pantalon achtige broek. Maar niks past erop?? Het moet warm zijn, want we hebben geen verwarming :woman_shrugging:t3:

Misschien met een wijde blouse of een simpele (col)trui erin gestopt?

Samenvatting

11 likes

Meh dat heb ik allemaal niet. Mijn gaderobe is niet heel uitgebreid. Had wel oprecht leuk gestaan :frowning:

1 like

Onderwijs :heart_eyes:

3 likes

Nee, in de Pakschuit bij de rode dobbelsteen. Het was dan bijvoorbeeld zo dat een jongen na zo’n spelletje de anderen dan een soort van ging raten. Op zich wel vriendelijk hoor, van jij deed dit goed maar heel erg alsof hij dat spel had bedacht ofzo. Toen fietste iemand na afloop een stuk mee en toen had hij idee dat ik hem zag zitten, wat totaal niet zo was, dus toen ging hij het in iedere zin over zijn vrouw hebben. Toen dacht ik echt; laat maar, hier ben ik veel te leuk voor. Zo vreemd in de omgang allemaal.

5 likes

Google jij je dates van tevoren?

• soms
  • vaak
  • nooit
  • altijd

0 stemmers

Is dit je lievelingstopic

• Ja
  • Nee

0 stemmers