Wie? Edit: oh nvm nu staat wie ertussen haha
Tegelijkertijd aangepast denk ik. Ze spelen de hoofdrol in de reclames / aankleding kerst in winkels.
Ik ga volgende maand maar even geld investeren hierin.
Voor mensen die week- of maandlenzen dragen:
Draag jij je lenzen exact de periode waarvoor ze bedoeld zijn? BIjvoorbeeld: maandlenzen standaard om de 30 dagen weggooien en nieuwe gebruiken.
Ik vervang zelf mijn maandlenzen pas als ze droger aanvoelen dan normaal of als mij zicht wat wazig is, maar dat is soms pas na 40 dagen (kan misschien ook wel in tmi dit haha)
- Ja
- Nee, ik vervang ze al vroeger
- Nee, ik vervang ze pas als het niet meer goed voelt
- Geen idee, ik let daar niet op
0 stemmers
Ik heb er een gekocht
Ik vind de etalage zo veel leuker dan voorgaande jaren door die beren <3
Huh, nou ik word gek. Ik heb mijn posts maar verwijderd want ik zorg alleen maar voor verwarring. Heb afgelopen maand mijn VCA VOL gehaald en dit kwam onder andere aan bod. Typisch dat over zo iets belangrijks toch blijkbaar nog wel onduidelijkheid bestaat. Sorry als ik iemand in verwarring heb gebracht
Ik draag ze totdat ze vervelend gaan zitten. Ik houd niet echt bij hoe lang dat is, maar ik tik zeker wel de twee maanden aan… Nooit last van iets verder.
Ik probeer er aan te denken, maar als ze nog goed voelen kan ik er soms prima twee weken bij optellen hoor. Nooit last en de opticien is ieder jaar weer tevreden bij de controle.
Hoef pas om 09:00 te beginnen maar ik vertrek altijd om 08:17. Ben ook altijd veel te vroeg, want het is maar 9 minuten fietsen. Maar ik houd van te vroeg zijn en rustig nog de vaatwasser uitruimen en opstarten.
Pas als ze niet meer lekker zitten. Vaak merk ik dat ik waziger ga zien (want ik maak ze natuurlijk ook nooit schoon) of idd droger aanvoelen. Heb ze nu al dikke twee maanden in volgens mij maar merk nu wel dat t weer bijna tijd wordt om te wisselen. Draag al zo’n 15 jaar lenzen, nooit opmerkingen gehoord van de opticien, behalve dan dat ik ze natuurlijk nooit schoon maak
Ik heb gestemd op boeken lezen maar ik wil wel even zeggen dat dit de moeilijkste vraag in dit hele topic is!
Oef moeilijk dilemma, ik vind lezen heerlijk. Maar vind series kijken met mensen samen juist ook heel leuk omdat je het er dan direct over kan hebben. Bespreek niet zo vaak met vrienden een boek dat ik gelezen heb (heel soms maar)
Moet wel zeggen dat dit wel rond de 30 dagen is. Ik krijg onwijs veel hoofdpijn en ga dan wazig zien. Kan misschien tussen 30-35 dagen doen met mijn lenzen. Dan heb ik nieuwe nodig.
Ik heb boeken lezen gekozen omdat je dat op meer plekken makkelijk kunt doen (geen stroom/internet/telefoon/laptop voor nodig) en omdat je ook even een kwartiertje kan lezen en het dan weer weg kan leggen terwijl ik het bij een film of serie stom vind om halverwege te stoppen.
Ik ga graag naar de bios, kijk graag films op de tv, lees altijd minstens 1 boek en volg altijd minstens 2-3 series tegelijkertijd, ik leef echt voor home entertainment. :’)))
Ik was zo gek op je en dan ga je nu opeens de boom weghalen voor kerst. Wat is dit nou?!
Ik zou het wel doen! Misschien geen kerstmannen enzo maar wel gezellig lichtjes, en dan gewoon lekker tot eind januari laten hangen
Ok je hebt me overtuigd! Morgen naar de winkel voor lampjes.