of lelystad
Lelystad en Almere:
- Geef de Zuyderzee terug!!!
- Moeten ook gerespecteerd worden
0 stemmers
Niet fucken met mijn woonplaats (geen Lelystad)
Ik drink in januari wel âgewoonâ (alleen bij sociale gelegenheden). Denk dat ik in feb bewust een maand niet ga drinken. Kort maandje en heb voor deze maand al genoeg uitdaging aan elke dag mn stappendoel halen
Voor de mensen die een maand niet gaan drinken, waarom dan die maand niet?
De mensen die ik ken die dit hebben gedaan drinken dan een maand niet en gaan na die maand gewoon weer door zoals ze eerst dronken. Dat heeft dan toch niet zo veel zin? Zou het dan niet âmakkelijkerâ zijn om je gehele patroon aan te passen en dat vol te houden? Mocht je iedere dag drinken kun je kiezen voor maximaal 4x per week, of alleen het weekend of iets dergelijks. Dat lijkt me op de lange termijn beter dan die ene maand niet. Of denk ik nu helemaal verkeerd?
Mwah, in mijn ervaring kan het wel helpen om een pauze te nemen als iets een gewoonte is geworden. Minder roken hielp mij ook niet met stoppen. Door medicijngebruik heb ik ook een vrij lange periode niet tot amper gedronken en sindsdien heb ik ook veel minder behoefte dan daarvoor. Het zal vast niet voor iedereen werken, maar vooral als iets een gewoonte is kan het soms makkelijker zijn om het niet te doen (en dus niet in huis te hebben) dan zelf te doseren.
Lastig!
In de spiegel vind ik mezelf mooi, maar op fotoâs ook!
Waar doe jij meestal je boodschappen? Meerdere keuzes zijn mogelijk.
- Albert Heijn
- Aldi
- Attent
- Boni
- Coop
- Deen
- DekaMarkt
- Dirk
- EkoPlaza
- EMTĂ
- Hoogvliet
- Jan Linders
- Jumbo
- Lidl
- Marqt
- Picnic
- Plus
- Poiesz
- Spar
- Vomar
0 stemmers
Ja dat is waar! Ik ken ook alleen maar verhalen waarbij het enkel ging om die maand stoppen, niet per se om daarna ook echt minder te gaan drinken.
Het schijnt twee weken te duren om een gewoonte af te leren dus vanuit dat oogpunt zou het wel makkelijker moeten zijn na die maand om alcoholische drankjes te laten staan. Maar misschien dat dit voor veel deelnemers aan zoân maandnietdrinkenchallenge helemaal niet de intentie is maar meer een soort uitdaging? Haha sorry voor deze hersenspinsels ik doe zelf eigenlijk helemaal niet mee dus OK sorry doei!
Wij halen alles bij de laidl en alleen wat ze daar niet hebben haal ik bij deen (en chips wil ik wel graag A merk). Verder haal ik alleen goede aanbiedingen bij deen en soms vomar. Andere supermarkten hebben wij niet. Hier in de stad zit 1 ah en die is ver weg. Deen domineert hier
Ik vind het echt interessant hoe ik bij sommige supermarkten denk âhuh?â Maar dat anderen dat waarschijnlijk hebben bij de supermarkten die ik ken haha. Waar ik vandaan kom is er wel een Deen maar nu ik in Friesland woon is die nergens te vinden, maar hier heb je ineens Poiesz
Ik heb geen kinderen, maar zou het vanaf een bepaalde leeftijd mss toestaan. Maar dan niet met vrienden, tenzij hij/zij wil dat ik al hun ouders bel om toestemming te vragen.
Vind het wel moeilijk of je er nou wel of niet goed aan doet.
Over het algemeen in de spiegel, maar er zijn ook best een aantal specifieke fotoâs waar ik er naar mijn idee mooier uitzie dan ik âechtâ ben
Zou jij met een goede vriend (dus met zân tweeen) op vakantie gaan voor minstens 2 weken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Drinken kan inderdaad soms zoân gewoonte worden! Ik drink zelf redelijk veel en vond het heel verhelderend om een tijd niet of nauwelijks te drinken. Dat borrels en feestjes ook gezellig kunnen zijn zonder, en dat ik 's avonds niet meer de impuls krijg om voor mezelf een glas wijn in te schenken (en nog een)
Specifiek mannelijk!
Heb jij een boekenkast?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij een BILLY-boekenkast van Ikea?
- Ja
- Nee
- IK HEB GEEN BOEKENKAST
0 stemmers
Nee dat heb je goed geĂŻnterpreteerd. Ik wil graag op vakantie, maar wil liever niet alleen gaan. Goede vriend van me is al vaker daar geweest en zou dus ideaal zijn om met hem te gaan. Daar staat tegenover dat hij (denk ik???) een oogje op me heeft en dat het in mân omgeving misschien kan zorgen voor gekke gezichten.
Ik heb een Finnby.