Stel hier je persoonlijke vraag #4

Die heb ik ook! Vind die ook fijn.

4 likes

Ik gebruik ook Clue!

3 likes

Ik ben alleen thuis vanavond, ga ik:

• Eten bestellen
  • De soep eten die je vanmiddag hebt gehaald bij de appie

0 stemmers

Indien eten bestellen: wat?

• Cigkofte (niet mega ongezond, wel lekker maar niet mega veel zin in, beetje zin in)
  • Pizza (dominos of newyorkpizza troep dus morgen beroerd van het slechte eten)
  • Maccie (maar dan moet ik dus nog naar buiten, vet actief)

0 stemmers

Ok ik zie het al, jullie zijn lief voor m’n portemonnee maar niet voor m’n cravings!

2 likes

download

• Huh?
  • Hey dat speelde ik ook!
  • Ohhhh Neopets <3 Zou dat nog bestaan?

0 stemmers

3 likes

Biecht: ik speelde vorig jaar nog superenthousiast Neopets. Zooo leuk.

4 likes

Deze skeere meid vond dit echt top want het was gratis + je kon je neopet er iets van drie keer mee voeren

14 likes

Tussenin? Niet zo vies fluffy, maar ook zeker niet keihard schuurpapier.

14 likes

Ertussenin indd! Heb toch maar hard gekozen, omdat van die hele zachte je slecht droogmaken.

2 likes

Ah ik heb vorig jaar ergens nog een account aangemaakt omdat ik het weer wilde spelen maar m’n laptop ondersteunde al die spelletjes niet dus toen had ik het gauw gezien :pensive:

1 like

Optie: Hee dat heb ik vorige maand nog die hard zitten spelen

2 likes

Ik wou dat ik hem kon aanpassen voor alle nog actieve spelers! Wat leuk!

Ik heb echt jaaaren Neopets gespeeld, ik kwam er elke dag nog voor het lab. Helaas zijn mijn accounts plots bevroren na een poosje inactief zijn en ze hebben nooit op mijn mails gereageerd. Heb het toen opgegeven.

Het Nederlandse forum is wel al lang gestopt, heb daar echt veel gezeten en (voor het ruilen) ook veel op het Engelse haha. Nostalgie. :heart:

Al vervloek ik ze wel nog voor het zomaar bevriezen van mijn -nu denk ik- 15 jaar oude account en mijn side accounts.

3 likes

Ik drink zo ongeveer gemiddeld, als ik kijk naar een heel jaar 1 tot 2 keer per maand, en dan nooit meer dan 2 glazen, dus in principe heeft stoppen voor mij niet zo’n zin. Zijn genoeg maanden geweest in 2018 waarin ik niets heb gedronken zonder moeite, dus er is niet echt sprake van stoppen. Kan me het wel goed voorstellen bij anderen, en vind dat alleen maar knap!

4 likes

Ik heb op “nee ik drink gewoon door” gestemd, maar dat is nogal misleidend, want ik drink amper en heel onregelmatig. Het heeft niet zoveel nut om te stoppen, ik drink vaker onbewust een maand niet.

21 likes

Ik vind mezelf mooier…

• Op foto’s
  • In de spiegel

0 stemmers

Van de 100 foto’s sta ik er ook maar semi goed op bij 2. Stiekem hoop ik dat ik gewoon ontzettend onfotogeniek ben, maar er bestaat een kans dat ik toch een stuk minder aantrekkelijk ben dan mijn spiegel en mijn moeder beweren.

13 likes

Ik vind december daarom ook wat lastiger, omdat er veel meer gelegenheden zijjn waarbij er gedronken wordt, maar was ook wel trots dat ik het bij oudejaarsavond maar op 1 glas heb gehouden. Ik moet wel zeggen dat het bij mij enorm helpt dat ik vandaag moest werken, en daarom ook geen zin had om te drinken. Thee is een goede vervanger, maar ik ben dol op thee, dus ik kan niets anders zeggen!

1 like

Wat vind je de leukste hoofdstad van NL?

• Groningen
  • Leeuwarden
  • Assen
  • Zwolle
  • Lelystad
  • Arnhem
  • Utrecht
  • Haarlem
  • Den Haag
  • Middelburg
  • 's-Hertogenbosch
  • Maastricht