Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ja, dat heb ik ook wel, inderdaad. En het hangt ook van m’n mentale staat af (soms heb ik onzekere/angstige buien).

Ik zit momenteel alleen in een restaurant/lunch-plek, waar helemaal geen tafels voor 2 zijn, vandaar dat ik op deze polls kwam. Ik vind het dan de keuze van het restaurant om geen tafels voor 2 te voorzien (en dus niet mijn probleem dat ik 4 plaatsen bezet hou), maar toch voel ik me lichtjes ongemakkelijk.

1 like

O, ik vind het goedkoopste bestellen op de kaart dikke prima, maar ik zou niet snel geen drankje nemen.

4 likes

Ik deed net mijn rugzak om en besefte me dat ik altijd eerst mijn rechter arm door het hengsel steek en als ik het andersom doe dat het super onnatuurlijk voelt en moeilijk gaat. Dus de vraag is, als je een rugzak omdoet doe je dan altijd dezelfde arm eerst door het hengsel.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kan het omgekeerd helemaal niet :joy:. Zeker als ik een dikke jas aan heb.

1 like

Nou als dat restaurant er niet in voorziet dan zou ik me er ook geen zorgen over maken hoor!

1 like

Dit geldt (bij mij) ook met dingen als welke sok je eerst aandoet, en zelfs welke oksel je eerst deoot. Gaat op de automatische piloot allemaal met een kant eerst.

1 like

Welk kleur snoepje vind jij altijd het lekkerste?

• Rood
  • Groen
  • Blauw
  • Geel
  • Oranje
  • Paars
  • Roze

0 stemmers

Ben Skittles aan het eten en ik eet echt altijd de gele en oranje eerst omdat ik die het minst lekker vind. Maar dat heb ik echt bij bijna alle snoepjes wel haha. En rood/roze is altijd het lekkerste omdat het vaak aarbei of framboos smaak is

1 like

Ja ik ook!

1 like

Van die haribo-beertjes vind ik die witte/doorzichtige het lekkerst :heart_eyes:

6 likes

Meestal ook rood of paars, maar bij mentos vind ik de groene (appel) het lekkerst :drooling_face:

Rood of groen vind ik t lekkerst. En bij haribo beertjes idd de doorzichtige/witte

Zo herkenbaar, haha. Mijn handtas (crossbody) hangt ook altijd aan mijn rechterschouder, andersom voelt gewoon raar en zit niet lekker.

3 likes

Ik wilde nooit lang op vakantie met vrienden. Maar na de superleuke vakantie met @Cajun-moon van 1,5 week durf ik nu ook wel 2 weken op vakantie met vrienden te gaan :grin:

6 likes

Wat win je liever?

• 2 minuten gratis winkelen in supermarkt naar keuze
  • 500 euro

0 stemmers

Ik heb gekozen voor de 500 euro. De items in een supermarkt vind ik eigenlijk niet boeiend genoeg om twee minuten in te shoppen vergeleken de andere keuze. Wel handige items, maar niet boeiend. Die dingen zou ik anders ook wel kopen. Met 500 euro (die je misschien in een supermarkt ook wel in je mandje mikt) zou ik in een andere winkel liever aan een kwalitatief item voor kopen die langer meegaat dan eten.

Ik zou teveel stress hebben om twee minuten in de supermarkt ook maar iets handigs in mn kar te flikkeren

34 likes

Ik denk dat ik in 2 minuten meer dan 500 euro kan besparen :nerd_face:

3 likes

Met 2 minuten winkelen ben je wel aan regels gebonden, zoals geen dubbele producten etc. Mijn moeder had het een keer gewonnen en heeft ongeveer €250,- aan producten weten te bemachtigen, nu is ze niet de snelste maar ik weet niet of ik €500 bij elkaar kan graaien als ik zo in gedachten door een lokale supermarkt heen storm.

7 likes

Zonder dubbele producten lijkt het me wel heel moeilijk. Zou juist graag voorraad inslaan van producten die ik graag gebruik dan.

1 like

Ik ben rechts en linkshandig, dus wissel vrolijk af