Ik heb ‘niet streng genoeg’ gestemd, omdat ik ze achteraf gezien vaak wat soft vond met dingen. Aan de andere kant heb ik daar niet heel veel misbruik van gemaakt, maar desondanks denk ik dat het soms toch beter was als ze iets strenger waren geweest.
Ik denk voor mij goed - maar heb toch ook niet streng genoeg gestemd.
Ik had alle vrijheid en maar grensen waren hard. Toen ik ouder werd hadden mijn ouders me niet meer in het zicht en daardoor minder controle en vertrouwde ze me wel. Als 15/16 jarige maakte ik daar goed misbruik van. Ik denk dat als ik qua persoon een stuk beïnvloedbaarder was geweest dan was ik in sommige minder verstandige “fases” in m’n leven te lang blijven hangen net als een deel van m’n voormalige vrienden. Daarom niet streng genoeg gestemd.
Ik ben heel blij met mijn opvoeding & misschien dat mn ouders het anders hadden aangepakt als ik een ander karakter/persoonlijkheid had gehad.
Mijn ouders waren streng, maar ze legden wel uit waarom bepaalde zaken niet mochten (ongezond, slecht voor je lijf etc.) ik denk daardoor wel heel goed na wat ik wel en niet gebruik, dus ik ga het op dezelfde manier doen wanneer ik kids heb: niet klakkeloos verbieden maar uitleg geven
Nav een post in WAYRWT.
Als ik ('s ochtends) mijn haar gewassen heb:
- Föhn ik mijn haar voor ik de deur uitga (en sta ik daar dus eerder voor op)
- Ga ik gewoon met nat haar de deur uit (ik houd van slaap)
- Anders, en dat leg ik je in een antwoord uit
0 stemmers
Met nat haar de deur uitgaan is (anoniem, maar mocht je op ordinair stemmen en willen uitleggen waarom je dat vindt, ben ik erg benieuwd ) :
- Normaal
- Ordinair
0 stemmers
Ik föhn m’n haar nooit maar vind met nat haar naar buiten te koud en het gaat er lelijk van zitten, dus als ik 's ochtends geen tijd heb om het te laten drogen was ik het 's avonds.
Als je de hele wijnafdeling leeghaalt kom je er denk ik best snel.
Ik föhn mijn haar altijd maar ik hoef er niet eerder voor op te staan hoor. In een paar minuten heb ik het wel droog genoeg.
Ik moet mijn haar föhnen door een behandeling, ik liet het eerst vaak aan de lucht drogen. Maar ging nooit met nat haar naar buiten. Dan zat ik 3 uur later nog met halfnat ontploft haar.
Ah, dat geluk heb ik helaas niet, ik ben echt wel 10-15 min bezig voordat het droog is. Duurt bij het drogen aan de lucht ook rustig 2-3 uur. En slapen is echt mijn lievelings, ik doe ook alleen mijn wenkbrauwen en wat mascara, en bij extreme kringen wat concealer, zodat ik langer kan slapen. Vind het altijd mooi als mensen een full face hebben (niet à la Kardashian met contouring enzo, maar gewoon verzorgd), maar ben daar echt te verknocht aan mijn bed voor
Ik heb redelijk kort haar, en ga meestal ruim van te voren mijn bed uit, zodat ik genoeg tijd heb, dus eigenlijk is mijn haar altijd wel droog als ik het ga doen, en de deur uit ga.
Ik douche nooit in de ochtend, puur hierdoor. Ik vind föhnen slecht voor mijn haar en een heel gedoe (lang haar), en ik ga nooit de deur uit met nat haar omdat ik dat onprettig vind. De laatste keer dat ik het deed liep ik helemaal te bibberen en duurde het een eeuwigheid voordat het droog was.
Het is trouwens inderdaad zo dat mensen uit het buitenland panisch worden als je met nat haar de deur uit gaat Toen ik samen met een vriendin bij een stel in het buitenland logeerde waren ze er echt van overtuigd dat ze ziek ging worden toen ze na het douchen gelijk naar buiten liep “want als je met nat haar naar buiten gaat word je ziek, ook in de zomer”
Draag je elke dag make-up?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Draag je make-up als je gaat werken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Indien ja, waarom doe je make-up op naar je werk?
- Vind ik leuk
- Om representatiever over te komen
- Vind mezelf mooier met make-up
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Wel alleen wenkbrauwen en mascara, anders ben ik kaal en kinderlijk. Dat wil ik niet op het werk haha
Ik zou never never never mijn haar in de ochtend wassen omdat ik het dan moet fohnen. En ik heb ordinair gestemd; maar ik vind het niet ordinair maar gewoon heel erg raar.
Ja ik draag bij hoge uitzondering make-up maar 99% eigenlijk niet. Waardoor ik jonger lijk en elke zakelijke relatie denkt dat ik een stagiaire ben en mij automatisch minder serieus neemt. Heel erg irritant, maar ik zoek het ook niet om elke dag make-up op mijn gezicht te smeren
Eigenlijk alle opties: ik vind het leuk, vind mezelf mooier met make-up en ik doe het om er meer representatief uit te zien.
Ik droog mijn haar niet 's ochtends omdat ik vroeg op de ochtend niet goed tegen lawaai kan en de föhn vind ik al te luid
Ik stemde eerst op Ja, ik draag elke dag make-up, maar ik draag het niet als ik niet van plan ben de deur uit te gaan. Alleen ga ik wel bijna elke dag de deur uit.
Wat vinden we van Valentijnsdag?
- Leuk maar ik koop/doe niks
- Leuk en ik koop/doe vaak ook iets
- Onzin
- Ik heb geen mening
0 stemmers
Ik ga er een beetje vanuit dat mensen die klikken op onzin ook niks kopen of doen 14 februari.