Ik mag geen make-up dragen op m’n werk, dus dat doe ik ook niet, haha. Lekker gemakkelijk wel.
Ik vind het onzin, maar toen een ex ondanks dat we niks zouden doen toch heel lekker voor me had gekookt en een heel mooi armbandje voor me had gekocht vond ik het stiekem toch ook wel heel leuk. En voelde ik me natuurlijk ook rot dat ik echt niks had…
Onzin. Maar als je dan geen date hebt of niets leuks krijgt oid toch lichtelijk teleurgesteld zijn
Ik heb eens gehoord dat met nat haar naar buiten gaan betekent dat je net seks hebt gehad (in bepaalde landen).
Haha love deze poll!
Ik wil absoluut 's morgens douche, omdat ik 's nachts echt teveel zweet. en mijn haar zit ook gewoon beter als het 's morgens nat is ipv dat ik het na een nacht slapen droog in model moet brengen. Dusja nat haar de deur uit hoor
Stel, je hebt iets gekregen van vrienden/familie omdat zij het niet meer nodig hebben. Het heeft nog wel waarde, denk een oude eettafel. Het is duidelijk dat jij het gratis hebt gekregen vanwege je band met familie/vrienden. Wat doe je als jij het gekregene vervolgens niet meer nodig hebt? Het is zo groot of goed dat het niet in je prullenbak past.
- Ik verkoop het via marktplaats, winst is voor mij. Eens gegeven blijft gegeven toch.
- Ik verkoop het, ik geef de opbrengst aan de oorspronkelijke gever.
- Ik vraag of de gever het terug wil.
- Anders, namelijk
0 stemmers
Zou eerst vragen of ze hem terug willen en als ze zeggen nee dan zou ik hem verkopen.
Ik zou het naar de kringloop brengen in overleg met de oude eigenaar.
Zo zou ik het ook aanpakken. Maar ik heb ondertussen meegemaakt dat onze oude eettafel, eetstoelen en wat kattenspullen zijn doorverkocht zonder dat wij daarvan wisten. Vind ik toch raar, maar omdat ik het nu meerdere keren heb meegemaakt vroeg ik me af of het aan mij lag. Blijkbaar heb ik gewoon een minder sociale omgeving
Waarom dan niet zelf verkopen? Anders maakt de kringloop er winst op… Dan zou ik liever zelf het geld in mijn portemonnee steken.
Ik vind het goed dat de kringloop faciliteert in het aanbieden van gebruikte spullen en steun dat op die manier graag.
Misschien komt het ook een beetje omdat de kringloopwinkels hier best wel duur zijn en ik hun inmiddels niet veel meer gun.
Behalve de kleinere kringloopwinkels. Zo is er ook een vrouw (die een kringloopwinkel heeft) en die geeft vaak ook gratis dingen weg aan mensen die niks hebben. Dat steun ik wel.
Mijn moeder heeft me één keer een corrigerende tik gegeven toen ik 7 was, en vervolgens huilde zij daar harder om dan ik. Ze vond het zo erg. Ik had het wel verdiend though
Ja, dat heb ik ook nog gehoord!
Maar je kan toch gewoon je haar in een knot doen als je gaat douchen? Dat doe ik elke ochtend. Of wil je je haar sowieso elke dag wassen?
Haha jezus dit zou ik ook echt kut vinden. Precies wat jij zegt. Wij hebben niet eens fatsoenlijk broodbeleg in huis omdat we dat bijna nooit eten. Ik had ook gezegd dat ik weg moest hoor. Zeg je oh sorry dacht dat je alleen kwam koffiedrinken dus heb andere afspraak. Dan is t hopelijk ook meteen duidelijk dat het bij koffiedrinken niet de bedoeling is dat je zo lang blijft.
Dat ie te vroeg was zou ik trouwens ook niet chill vinden. Maar dat is weer een ander verhaal
Ik vind het heel erg afhankelijk van hoe gezellig het is. Als het onverwacht super leuk is vind ik het prima als iemand langer blijft hangen. Maar in dit geval klinkt het eerder ongewenst en had ik waarschijnlijk ook aangegeven dat ik nog een andere afspraak had, omdat ik alleen met koffie rekening had gehouden.
Sowieso hoef je jezelf niet schuldig te voelen, want jij hebt er 100x meer dan hij aan gedacht of jullie wel beleefd genoeg waren. Vind het jammer dat jij zo je best doet en hij dan waarschijnlijk niet 1x heeft gedacht: goh, misschien is het fijn als ze weten wanneer ik ga en of ik mee wil eten of niet. Maak je absoluut geen zorgen om iemand die dat niet andersom doet
Oh ja dat doe ik eigenlijk ook als ik in de ochtend ga douchen :’) Ik rekende dat denk ik onbewust niet onder écht douchen toen ik mijn post schreef haha
Ik gebruik daar trouwens een hair turban voor, dat is echt super chill.
Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per nacht?
- Minder dan 5 uur
- 5 uur
- 6 uur
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- Meer dan 10 uur
0 stemmers