Ik kreeg in de lagere school 100 frank per week, geloof ik. Dat is geleidelijk opgetrokken tot 10 euro, als ik me niet vergis (is al veel te lang geleden, haha). Mijn ouders hebben ook een tijdje snoepgeld en kleedgeld uitgeprobeerd, maar dat was geen succes.
Ik kreeg 80 euro per maand, dat was dan zak- en kleedgeld.
Mijn ouders zijn gescheiden sinds het jaar 0.
De kinderalimentatie die mijn vader betaalde ging alrijd rechtstreeks naar mijn spaarrekening. Toen ik op mijn 16e naar het HBO ging kreeg ik dat ook maandelijks op mijn lopende rekening.
Kan er niks aan doen maar dit klinkt bijna exotisch voor mij hahahah.
Voel jij je bezwaard als je alleen op restaurant gaat als het druk is (en dus 2 of 4 plekken in beslag neemt)?
- Ja
- Nee
- Soms (waarvan hangt het af?)
0 stemmers
Voel jij je bezwaard als je het goedkoopste gerecht van het menu neemt?
- Ja
- Nee
- Soms (waarvan hangt het af?)
0 stemmers
Als ik aan een tafel van 4 zou zitten zou ik me wel bezwaard voelen, maar bij een tafel van 2 niet. Maar ik zou ook niet in mijn eentje aan een āāviertjeāā gaan zitten.
als ik bv alleen het karigste broodje zonder drinken ofzo bestel soms wel. maar als ik met vrienden ben die ook bestellen dan niet.
Ja, dat heb ik ook wel, inderdaad. En het hangt ook van mān mentale staat af (soms heb ik onzekere/angstige buien).
Ik zit momenteel alleen in een restaurant/lunch-plek, waar helemaal geen tafels voor 2 zijn, vandaar dat ik op deze polls kwam. Ik vind het dan de keuze van het restaurant om geen tafels voor 2 te voorzien (en dus niet mijn probleem dat ik 4 plaatsen bezet hou), maar toch voel ik me lichtjes ongemakkelijk.
O, ik vind het goedkoopste bestellen op de kaart dikke prima, maar ik zou niet snel geen drankje nemen.
Ik deed net mijn rugzak om en besefte me dat ik altijd eerst mijn rechter arm door het hengsel steek en als ik het andersom doe dat het super onnatuurlijk voelt en moeilijk gaat. Dus de vraag is, als je een rugzak omdoet doe je dan altijd dezelfde arm eerst door het hengsel.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kan het omgekeerd helemaal niet . Zeker als ik een dikke jas aan heb.
Nou als dat restaurant er niet in voorziet dan zou ik me er ook geen zorgen over maken hoor!
Dit geldt (bij mij) ook met dingen als welke sok je eerst aandoet, en zelfs welke oksel je eerst deoot. Gaat op de automatische piloot allemaal met een kant eerst.
Welk kleur snoepje vind jij altijd het lekkerste?
- Rood
- Groen
- Blauw
- Geel
- Oranje
- Paars
- Roze
0 stemmers
Ben Skittles aan het eten en ik eet echt altijd de gele en oranje eerst omdat ik die het minst lekker vind. Maar dat heb ik echt bij bijna alle snoepjes wel haha. En rood/roze is altijd het lekkerste omdat het vaak aarbei of framboos smaak is
Ik kots van alle oranje snoep. Gooi het ook gewoon weg.
Ja ik ook!
Van die haribo-beertjes vind ik die witte/doorzichtige het lekkerst
Meestal ook rood of paars, maar bij mentos vind ik de groene (appel) het lekkerst
Rood of groen vind ik t lekkerst. En bij haribo beertjes idd de doorzichtige/witte
Zo herkenbaar, haha. Mijn handtas (crossbody) hangt ook altijd aan mijn rechterschouder, andersom voelt gewoon raar en zit niet lekker.
Ik wilde nooit lang op vakantie met vrienden. Maar na de superleuke vakantie met @Cajun-moon van 1,5 week durf ik nu ook wel 2 weken op vakantie met vrienden te gaan