Stel hier je persoonlijke vraag #4

Wat win je liever?

• 2 minuten gratis winkelen in supermarkt naar keuze
  • 500 euro

0 stemmers

Ik heb gekozen voor de 500 euro. De items in een supermarkt vind ik eigenlijk niet boeiend genoeg om twee minuten in te shoppen vergeleken de andere keuze. Wel handige items, maar niet boeiend. Die dingen zou ik anders ook wel kopen. Met 500 euro (die je misschien in een supermarkt ook wel in je mandje mikt) zou ik in een andere winkel liever aan een kwalitatief item voor kopen die langer meegaat dan eten.

Ik zou teveel stress hebben om twee minuten in de supermarkt ook maar iets handigs in mn kar te flikkeren

34 likes

Ik denk dat ik in 2 minuten meer dan 500 euro kan besparen :nerd_face:

3 likes

Met 2 minuten winkelen ben je wel aan regels gebonden, zoals geen dubbele producten etc. Mijn moeder had het een keer gewonnen en heeft ongeveer €250,- aan producten weten te bemachtigen, nu is ze niet de snelste maar ik weet niet of ik €500 bij elkaar kan graaien als ik zo in gedachten door een lokale supermarkt heen storm.

7 likes

Zonder dubbele producten lijkt het me wel heel moeilijk. Zou juist graag voorraad inslaan van producten die ik graag gebruik dan.

1 like

Ik ben rechts en linkshandig, dus wissel vrolijk af

Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld 2 repen milka oreo chocolade, ze mocht wel meerdere soorten milka. We hadden toen heel veel verzorgingsproducten, en ook een hoop uitgedeeld aan familie. Mijn droom van mijn hand in een schap steken en de hele inhoud in het wagentje schuiven spatte iig in duigen :slightly_frowning_face:

8 likes

Dit met de chips rekken :heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Ja dat laatste zag ik ook al helemaal voor me :frowning:

1 like

500 euro graag. Mn keukenkastjes zitten al vol en ik heb geen zin bedorven eten.

5 likes

Wil je uiteindelijk hele flessen? :joy:

5 likes

Gewoon eerst langs het toiletpapier voor wat schokdemping

7 likes

De wasmachine maar dan alleen met uitgestelde start. Wil niet dat de natte was in de wasmachine blijft liggen.

6 likes

Huh, de oven…?

12 likes

Wat @Dibs ook zegt, de wasmachine, en die stel ik dan zo in dat de was net of bijna klaar is als ik thuiskom. Ideaal.

1 like

31 likes

Vaatwasser in ons vorige huis liet ik draaien en de wasmachine nu nog met uitgestelde start.

Droger wordt echt afgeraden, want daar kan brand ontstaan. Heb liever lekkage dan dat het huis in brand komt te staan.

3 likes

Anders: het verbieden. Ligt er natuurlijk wel aan hoe oud je kind is, dat lees ik er niet aan af? Maar verbieden schijnt sowieso altijd beter te zijn dan het toe te staan maar onder toezicht van jou. Gaat om consequentie in de boodschap.
Als het kind 18+ is dan zou ik het alsnog afraden en mijn mening duidelijk laten blijken. Ik denk dat als mijn ouders positief tegen alcohol/tabak/drugs had gestaan ik het veel meer had gedronken/gerookt/gebruikt/genormaliseerd had dan dat nu is gebeurd. Ook al ben ik nu 30+ :’)

Edit: ik zou het trouwens wel uitleggen waarom ik zo fel tegen ben, itt mijn ouders, die zeiden “doe normaal, nee mag niet, daarom niet”. Ik vertel liever waarom ik iets niet ok vind, denk dat je een kind daar meer mee helpt. Dus nee geen wiet, alcohol en tabak. En dan zal ik wel met allerlei artikelen aankomen wat voor schade het aan kan richten en hoe lang je hersens in ontwikkeling zijn blabla

9 likes

Uit onderzoekt blijkt juist cat consequent niet-toestaan beter helpt. Ging toen wel over alcohol drinken. Het gaat om de boodschap die je uitdraagt als ouder. https://www.nrc.nl/nieuws/2014/01/13/alcohol-thuis-kun-je-als-ouder-beter-helemaal-ve-1334830-a307645

Ik vind echt dat iedere ouder dat zou moeten weten, en vind het dan ook schokkend dat het zo vaak gedacht/gezegd wordt, zo ook hier.

5 likes