Stel hier je persoonlijke vraag #4

En hoeveel uur slaap heb je nodig per nacht?

• Minder dan 5 uur
  • 5 uur
  • 6 uur
  • 7 uur
  • 8 uur
  • 9 uur
  • 10 uur
  • Meer dan 10 uur

0 stemmers

En komt dat overeen of slapen jullie te weinig? (Of te veel?)

Doordeweeks meestal te weinig, dus dat moet ik voor mijn gevoel vaak compenseren in het weekend. Zaterdagochtend is voor mij ook echt uitslaapochtend en plan dan 9 van de 10 keer niks.

3 likes

Ik slaap dus vaak maar 6 uur per nacht en daar functioneer ik prima op. Maar 7 uur slaap zou wel lekkerder zijn :blush:

1 like

HAHA dit had ik kunnen typen! Kwam er ook al snel achter dat het ‘oude’ systeem meer opleverde :slight_smile:

Ik heb gestemd “leuk en ik koop/doe vaak ook iets”, maar ik bedoel hiermee niet dat ik een commerciële prullaria koop en social media overlaad met selfies van mezelf met partner en een romantische achtergrond en in mijn handen een tasje van een dure juwelier, een grote bos rozen en zo’n gigantische teddybeer (ja ik zie dit elk jaar gewoon voorbij komen op social media).

Ik grijp feestdagen en tradities graag aan om mezelf en partner (die ik nu overigens niet heb) even te trakteren op wat extra vrije tijd samen, een etentje, attent klein cadeautje, goede drank… :hugs:

2 likes

Voor de mensen die langer dan 7 uur slapen. Waar halen jullie de tijd vandaan? Gaan jullie eerder naar bed en hebben jullie dan een relatief korte avond of staan jullie wat later op? Mijn wekker rond half 6, als ik dan 8 uur slaap wil pakken kan ik na het bijna meteen naar bed.

1 like

Ik denk dat een wekker om half 6 wel redelijk wat vroeger is dan gemiddeld

11 likes

Eerder naar bed. Ik slaap van 22:30 - 6:30 ongeveer.

1 like

Ik heb geen idee hoeveel ik nu slaap, heb m’n fitbit aan de kant gegooid, te deprimerend haha. Heb een baby en moet er vaak 's nachts uit. Ik slaap in ieder geval minder dan wat ik nodig heb.

edit; ik denk dat ik wel 7 uur pak sommige nachten, maar als dat bijv 3x onderbroken wordt ben je toch echt niet uitgerust (ik niet iig).

1 like

Ik heb dit hoofdstuk vervangen door relevante cursussen die ik tijdens mijn werk gevolgd heb. Daarnaast had ik last van plaatsgebrek!

1 like

Eerder naar bed! Maar half 6 is ook echt wel heel vroeg! Ik slaap van 22:00 (liever nog half 10) tot 6:30. Ik houd gewoon van slapen en heb er 's avonds gewoon zin in, al zijn de avonden wel kort…

1 like

Ik lig meestal voor 22u in bed. Altijd maar de vraag hoeveel slaap ik krijg met m’n zoontje dus ik moet het ergens vandaan halen.

Wat draag jij vaak op een willekeurige werkdag?

• Armband
  • Oorbellen
  • Piercing
  • Ketting
  • Horloge

0 stemmers

‘DjayLaKnow, ik draag ringen en die ben jij vergeten in je poll’:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

More is more! Ik ben dagelijks net een kerstboom, met 2 smalle buddha to buddha armbanden en fitbit aan linkerarm, 2 iets bredere of 1 hele grote buddha to buddha om mn rechterarm, knopjes in mn oren en een fijn kettinkje met hangertje. En verlovingsring

6 likes

standaard 3 oorbellen per oor, 3 ringen en heel af en toe een kettinkje

En altijd een ring die mijn opa heeft gemaakt.

Ga jij Wie is de mol kijken?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik nog niet

0 stemmers

Vind jij jezelf een molloot?

• Jazeker, ik heb m’n molboekje al half ingevuld
  • Eerder wel dan niet
  • Nee
  • Ik kijk geen WIDM maar wil wel stemmen

0 stemmers

Ik vind het een leuk programma maar ik vind de commotie er omheen iets te hysterisch worden eigenlijk.

1 like

De klassieker!

Stel, je partner heeft één keer (veilige) seks met een ander.
Wat zou je dan liever hebben?

• Je komt er nooit achter
  • Hij biecht het op, en geeft weinig details
  • Hij biecht het op, en geeft heel veel details
  • Iemand anders vertelt het je
  • Je komt er zelf achter
  • Je vindt dit sowieso geen probleem

0 stemmers

Edit: sorry ik was 1 optie vergeten :’)

Dan zou ik het willen weten en is mijn partner al heeel snel niet meer mijn partner :sweat_smile:

10 likes

4 ringen :see_no_evil::star_struck: en oorbellen