Ik was altijd wel een molloot, heb ook twee keer het molboekje gehad, maar tegenwoordig vind ik het veel te overdreven allemaal
Wow ik heb net prei gegeten en dacht tijdens het koken: âWow, wat is prei toch eigenlijk lekkerâ
Ik was mijn haar altijd s avonds en daardoor dus nooit s ochtend met nat haar de deur uit
Dan ben je geen slaapkop meer helaas. Ik sliep voordat ik kinderen had echt superveel, kon echt tot 11 uur slapen soms. Slaap is heerlijk. Nu sinds een half jaar (heeft 3,5 jaar geduurd) slapen ze bijna elke nacht door en kan ik weer 7 uur slaap pakken achter elkaar. Maar ik zal nooit meer tot 11 uur kunnen blijven liggen. Vind het ook zonde van mijn dag nu als ik een keer uitslaap tot 08:00 uur.
Koffie is wel belangrijk in de ochtend. Anders trek ik de kinderen niet met hun 100% energie om 6:30.
Stel je moet morgen echt een keer je badkamer schoonmaken, hoe laat zet je dan je wekker? Je hebt verder niets te doen.
- Zeven uur
- Acht uur
- Negen uur
- Tien uur
- Elf uur
- Ik zet geen wekker man het is morgen zaterdag
0 stemmers
Ik weet niet of het onder corrigerende tik valt maar ik ben wel een aantal keer geschopt, vind dat best erg eigenlijk. Maar wel maar tot een bepaalde leeftijd.
Hoop voor je toch sneller. Ik gun je minder slaap
Niks
Ik draag of een bralette of een sportbh, vind normale echt niet lekker zitten
Ik draag denk ik 95% van de tijd niks maar als ik wel wat draag zijn het bralettes (heb er veel te veel voor hoe weinig ik ze draag, trouwens), dus heb zowel op nooit als bralettes gestemd.
denk/verwacht je dat er grote dingen gaan gebeuren in 2019?
denk aan: zwanger raken/bevallen, trouwen, afstuderen, verhuizen, een grote reis etc.?
- ja
- nee
0 stemmers
ik niet, dat had 2018 wel voor mij. afstuderen, eigen appartementje, eerste ekte baan etc.
Welke stad zal ik dit voorjaar gaan bezoeken?
- Praag
- Kopenhagen
- Londen
- Boedapest
- Berlijn
0 stemmers
2018 Was voor mij wat dat betreft juist echt niet bijzonder. Weinig vakantie/weekendjes weg, geen bijzonderheden op het werk of grote dingen privĂ©. Dit jaar ga ik trouwen, daarna een paar dagen op âhuwelijkreisâ en eind van het jaar naar Thailand als echte huwelijksreis. En ik hoop op mn werk naar een andere afdeling te kunnen promoveren. Zou er wel eerst een vacature moeten komen. Maar ben er wel aan toe al zeg ik het zelf
Wat jouw 2018 was is hopelijk mijn 2019: afstuderen, verhuizen, grote mensenbaan. Hoop dat het allemaal gaat lukken.
Ik hoop in 2019 af te studeren, maar het kan ook net (februari) 2020 worden. Ik denk dat dit echt een saai jaar wordt verder. Hele jaar fulltime stagelopen, niet op vakantie etc. Heb wat dat betreft echt zin in 2020!
Ik ga dit jaar met mijn vriend en schoonfamilie naar Thailand. Mijn vriend en zijn broertje zijn allebei geadopteerd uit Thailand en dit is waarschijnlijk de laatste keer dat mijn schoonmoeder een grote reis kan maken (ivm pacemaker). Ze betalen ook nog een 2/3 van de reis voor mij.
Voor de mensen met een kat of hond⊠Mag hij/zij op bed slapen bij je 's nachts?
- Ja dat mag
- Nee dat mag niet
- Ik heb geen hond of kat maar wil gewoon even stemmen
0 stemmers
Er zijn uitzonderingen idd. Mijn kat heeft de eerste nacht na de verhuizing ook bij mij geslapen zodat ze zich een beetje veilig voelde maar verder mag het nooit.
Nee hij mag het eigenlijk niet maar wel bijvoorbeeld met onweer of vuurwerk als hij heel bang is.
En soms in het weekend in de ochtend zetten we de deur open en dan komt ie echt met een noodvaart het bed op gesprongen om even te knuffelen.
Zie gebruikersnaam!