Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik zou never never never mijn haar in de ochtend wassen omdat ik het dan moet fohnen. En ik heb ordinair gestemd; maar ik vind het niet ordinair maar gewoon heel erg raar.

1 like

Ja ik draag bij hoge uitzondering make-up maar 99% eigenlijk niet. Waardoor ik jonger lijk en elke zakelijke relatie denkt dat ik een stagiaire ben en mij automatisch minder serieus neemt. Heel erg irritant, maar ik zoek het ook niet om elke dag make-up op mijn gezicht te smeren :sweat_smile:

1 like

Eigenlijk alle opties: ik vind het leuk, vind mezelf mooier met make-up en ik doe het om er meer representatief uit te zien.

12 likes

Ik droog mijn haar niet 's ochtends omdat ik vroeg op de ochtend niet goed tegen lawaai kan en de fƶhn vind ik al te luid

Ik stemde eerst op Ja, ik draag elke dag make-up, maar ik draag het niet als ik niet van plan ben de deur uit te gaan. Alleen ga ik wel bijna elke dag de deur uit.

3 likes

Wat vinden we van Valentijnsdag?

• Leuk maar ik koop/doe niks
  • Leuk en ik koop/doe vaak ook iets
  • Onzin
  • Ik heb geen mening

0 stemmers

Ik ga er een beetje vanuit dat mensen die klikken op onzin ook niks kopen of doen 14 februari. :sweat_smile:

1 like

Ik mag geen make-up dragen op m’n werk, dus dat doe ik ook niet, haha. Lekker gemakkelijk wel.

1 like

Ik vind het onzin, maar toen een ex ondanks dat we niks zouden doen toch heel lekker voor me had gekookt en een heel mooi armbandje voor me had gekocht vond ik het stiekem toch ook wel heel leuk. En voelde ik me natuurlijk ook rot dat ik echt niks had…

3 likes

Onzin. Maar als je dan geen date hebt of niets leuks krijgt oid toch lichtelijk teleurgesteld zijn :joy:

8 likes

Ik heb eens gehoord dat met nat haar naar buiten gaan betekent dat je net seks hebt gehad (in bepaalde landen).

2 likes

Haha love deze poll!
Ik wil absoluut 's morgens douche, omdat ik 's nachts echt teveel zweet. en mijn haar zit ook gewoon beter als het 's morgens nat is ipv dat ik het na een nacht slapen droog in model moet brengen. Dusja nat haar de deur uit hoor

1 like

Stel, je hebt iets gekregen van vrienden/familie omdat zij het niet meer nodig hebben. Het heeft nog wel waarde, denk een oude eettafel. Het is duidelijk dat jij het gratis hebt gekregen vanwege je band met familie/vrienden. Wat doe je als jij het gekregene vervolgens niet meer nodig hebt? Het is zo groot of goed dat het niet in je prullenbak past.

• Ik verkoop het via marktplaats, winst is voor mij. Eens gegeven blijft gegeven toch.
  • Ik verkoop het, ik geef de opbrengst aan de oorspronkelijke gever.
  • Ik vraag of de gever het terug wil.
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Zou eerst vragen of ze hem terug willen en als ze zeggen nee dan zou ik hem verkopen. :see_no_evil:

Ik zou het naar de kringloop brengen in overleg met de oude eigenaar.

1 like

Zo zou ik het ook aanpakken. Maar ik heb ondertussen meegemaakt dat onze oude eettafel, eetstoelen en wat kattenspullen zijn doorverkocht zonder dat wij daarvan wisten. Vind ik toch raar, maar omdat ik het nu meerdere keren heb meegemaakt vroeg ik me af of het aan mij lag. Blijkbaar heb ik gewoon een minder sociale omgeving :see_no_evil:

1 like

Waarom dan niet zelf verkopen? Anders maakt de kringloop er winst op… Dan zou ik liever zelf het geld in mijn portemonnee steken.

Ik vind het goed dat de kringloop faciliteert in het aanbieden van gebruikte spullen en steun dat op die manier graag.

9 likes

Misschien komt het ook een beetje omdat de kringloopwinkels hier best wel duur zijn en ik hun inmiddels niet veel meer gun. :see_no_evil:

Behalve de kleinere kringloopwinkels. Zo is er ook een vrouw (die een kringloopwinkel heeft) en die geeft vaak ook gratis dingen weg aan mensen die niks hebben. Dat steun ik wel.

Wat wordt er verstaan onder slaan? Ook een tik op de vingers als je ergens aanzat wat niet mocht? Of een pets onder de kont als je op moest schieten en dwars bleef staan? Of is het echt een een flinke klap op je hoofd of ander lichaamsdeel?