Mijn moeder heeft me één keer een corrigerende tik gegeven toen ik 7 was, en vervolgens huilde zij daar harder om dan ik. Ze vond het zo erg. Ik had het wel verdiend though
Ja, dat heb ik ook nog gehoord!
Maar je kan toch gewoon je haar in een knot doen als je gaat douchen? Dat doe ik elke ochtend. Of wil je je haar sowieso elke dag wassen?
Haha jezus dit zou ik ook echt kut vinden. Precies wat jij zegt. Wij hebben niet eens fatsoenlijk broodbeleg in huis omdat we dat bijna nooit eten. Ik had ook gezegd dat ik weg moest hoor. Zeg je oh sorry dacht dat je alleen kwam koffiedrinken dus heb andere afspraak. Dan is t hopelijk ook meteen duidelijk dat het bij koffiedrinken niet de bedoeling is dat je zo lang blijft.
Dat ie te vroeg was zou ik trouwens ook niet chill vinden. Maar dat is weer een ander verhaal
Ik vind het heel erg afhankelijk van hoe gezellig het is. Als het onverwacht super leuk is vind ik het prima als iemand langer blijft hangen. Maar in dit geval klinkt het eerder ongewenst en had ik waarschijnlijk ook aangegeven dat ik nog een andere afspraak had, omdat ik alleen met koffie rekening had gehouden.
Sowieso hoef je jezelf niet schuldig te voelen, want jij hebt er 100x meer dan hij aan gedacht of jullie wel beleefd genoeg waren. Vind het jammer dat jij zo je best doet en hij dan waarschijnlijk niet 1x heeft gedacht: goh, misschien is het fijn als ze weten wanneer ik ga en of ik mee wil eten of niet. Maak je absoluut geen zorgen om iemand die dat niet andersom doet
Oh ja dat doe ik eigenlijk ook als ik in de ochtend ga douchen :’) Ik rekende dat denk ik onbewust niet onder écht douchen toen ik mijn post schreef haha
Ik gebruik daar trouwens een hair turban voor, dat is echt super chill.
Hoeveel uur slaap jij gemiddeld per nacht?
- Minder dan 5 uur
- 5 uur
- 6 uur
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- Meer dan 10 uur
0 stemmers
En hoeveel uur slaap heb je nodig per nacht?
- Minder dan 5 uur
- 5 uur
- 6 uur
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- Meer dan 10 uur
0 stemmers
En komt dat overeen of slapen jullie te weinig? (Of te veel?)
Doordeweeks meestal te weinig, dus dat moet ik voor mijn gevoel vaak compenseren in het weekend. Zaterdagochtend is voor mij ook echt uitslaapochtend en plan dan 9 van de 10 keer niks.
Ik slaap dus vaak maar 6 uur per nacht en daar functioneer ik prima op. Maar 7 uur slaap zou wel lekkerder zijn
HAHA dit had ik kunnen typen! Kwam er ook al snel achter dat het ‘oude’ systeem meer opleverde
Ik heb gestemd “leuk en ik koop/doe vaak ook iets”, maar ik bedoel hiermee niet dat ik een commerciële prullaria koop en social media overlaad met selfies van mezelf met partner en een romantische achtergrond en in mijn handen een tasje van een dure juwelier, een grote bos rozen en zo’n gigantische teddybeer (ja ik zie dit elk jaar gewoon voorbij komen op social media).
Ik grijp feestdagen en tradities graag aan om mezelf en partner (die ik nu overigens niet heb) even te trakteren op wat extra vrije tijd samen, een etentje, attent klein cadeautje, goede drank…
Voor de mensen die langer dan 7 uur slapen. Waar halen jullie de tijd vandaan? Gaan jullie eerder naar bed en hebben jullie dan een relatief korte avond of staan jullie wat later op? Mijn wekker rond half 6, als ik dan 8 uur slaap wil pakken kan ik na het bijna meteen naar bed.
Ik denk dat een wekker om half 6 wel redelijk wat vroeger is dan gemiddeld
Eerder naar bed. Ik slaap van 22:30 - 6:30 ongeveer.
Ik heb geen idee hoeveel ik nu slaap, heb m’n fitbit aan de kant gegooid, te deprimerend haha. Heb een baby en moet er vaak 's nachts uit. Ik slaap in ieder geval minder dan wat ik nodig heb.
edit; ik denk dat ik wel 7 uur pak sommige nachten, maar als dat bijv 3x onderbroken wordt ben je toch echt niet uitgerust (ik niet iig).
Ik heb dit hoofdstuk vervangen door relevante cursussen die ik tijdens mijn werk gevolgd heb. Daarnaast had ik last van plaatsgebrek!
Eerder naar bed! Maar half 6 is ook echt wel heel vroeg! Ik slaap van 22:00 (liever nog half 10) tot 6:30. Ik houd gewoon van slapen en heb er 's avonds gewoon zin in, al zijn de avonden wel kort…
Ik lig meestal voor 22u in bed. Altijd maar de vraag hoeveel slaap ik krijg met m’n zoontje dus ik moet het ergens vandaan halen.