Wat draag jij vaak op een willekeurige werkdag?
- Armband
- Oorbellen
- Piercing
- Ketting
- Horloge
0 stemmers
‘DjayLaKnow, ik draag ringen en die ben jij vergeten in je poll’:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat draag jij vaak op een willekeurige werkdag?
0 stemmers
‘DjayLaKnow, ik draag ringen en die ben jij vergeten in je poll’:
0 stemmers
More is more! Ik ben dagelijks net een kerstboom, met 2 smalle buddha to buddha armbanden en fitbit aan linkerarm, 2 iets bredere of 1 hele grote buddha to buddha om mn rechterarm, knopjes in mn oren en een fijn kettinkje met hangertje. En verlovingsring
standaard 3 oorbellen per oor, 3 ringen en heel af en toe een kettinkje
En altijd een ring die mijn opa heeft gemaakt.
Ga jij Wie is de mol kijken?
0 stemmers
Vind jij jezelf een molloot?
0 stemmers
Ik vind het een leuk programma maar ik vind de commotie er omheen iets te hysterisch worden eigenlijk.
De klassieker!
Stel, je partner heeft één keer (veilige) seks met een ander.
Wat zou je dan liever hebben?
0 stemmers
Edit: sorry ik was 1 optie vergeten :’)
Dan zou ik het willen weten en is mijn partner al heeel snel niet meer mijn partner
4 ringen en oorbellen
Ik was altijd wel een molloot, heb ook twee keer het molboekje gehad, maar tegenwoordig vind ik het veel te overdreven allemaal
Ik heb geen boekje maar noem mezelf wel een molloot als ik dat ik prima verschillende forums bijhoud (niet meeschrijf) en dat ik zeker wel met meerdere mensen kan discussieren over mijn mol.
Wow ik heb net prei gegeten en dacht tijdens het koken: ‘Wow, wat is prei toch eigenlijk lekker’
Ik was mijn haar altijd s avonds en daardoor dus nooit s ochtend met nat haar de deur uit
Dan ben je geen slaapkop meer helaas. Ik sliep voordat ik kinderen had echt superveel, kon echt tot 11 uur slapen soms. Slaap is heerlijk. Nu sinds een half jaar (heeft 3,5 jaar geduurd) slapen ze bijna elke nacht door en kan ik weer 7 uur slaap pakken achter elkaar. Maar ik zal nooit meer tot 11 uur kunnen blijven liggen. Vind het ook zonde van mijn dag nu als ik een keer uitslaap tot 08:00 uur.
Koffie is wel belangrijk in de ochtend. Anders trek ik de kinderen niet met hun 100% energie om 6:30.
Stel je moet morgen echt een keer je badkamer schoonmaken, hoe laat zet je dan je wekker? Je hebt verder niets te doen.
0 stemmers
Ik weet niet of het onder corrigerende tik valt maar ik ben wel een aantal keer geschopt, vind dat best erg eigenlijk. Maar wel maar tot een bepaalde leeftijd.
Hoop voor je toch sneller. Ik gun je minder slaap
Niks
Ik draag of een bralette of een sportbh, vind normale echt niet lekker zitten
Ik draag denk ik 95% van de tijd niks maar als ik wel wat draag zijn het bralettes (heb er veel te veel voor hoe weinig ik ze draag, trouwens), dus heb zowel op nooit als bralettes gestemd.
denk/verwacht je dat er grote dingen gaan gebeuren in 2019?
denk aan: zwanger raken/bevallen, trouwen, afstuderen, verhuizen, een grote reis etc.?
0 stemmers
ik niet, dat had 2018 wel voor mij. afstuderen, eigen appartementje, eerste ekte baan etc.