Waar is de click wheel 4de generatie? Die had ik ook (hij werkt nog steeds trouwens)
Ik was gisteren op een verjaardag en de vader van de jarige kwam thuis van een ander feestje en begon meteen eten te maken. Broodjes hamburger, snacks uit de oven. En meteen in je gezicht duwen; ‘pak maar meer!! Eet maar lekker veel!’ Het was echt schattig. Veeeel beter dan; ‘ik heb precies genoeg hamburger voor iedereen dus je mag er echt maar 1tje hoor!!!1!!!1’.
In mijn beleving is vroeg eten iets ‘boers’ Maar dat komt denk ik door de uitspraak ‘met de boeren aan tafel’. Ik eet zelf eigenlijk altijd pas tegen half 8. Maar als ik pas later trek heb kan het ook later zijn. Eet alleen vroeg als ik ga sporten anders is het zo zwaar op de maag.
Haha ik ben echt een ongastvrij persoon, heb geen zin in onverwacht bezoek en als ik bezoek verwacht wil ik ook gewoon dat ze op een gegeven moment zelf aanvoelen dat ze moeten ophoepelen haha. Heb er echt geen zin in om dan vanalles te moeten gaan bedenken om te eten. Maar ik doe het wel als het niet anders kan of als het gezellig is want ik ga ook weer niet zeggen dat ze weg moeten maar dat wil ik vaak wel haha. Ga ook liever zelf naar mensen toe dan dat ik ze uitnodig. Kan ik iig zelf lekker bepalen wanneer ik weg ga haha.
Ik eet eigenlijk niet op een vaste tijd, heb ook totaal geen regelmatig leven.
Zal ik pizza bestellen of een falafelburger met patat?
- Pizza
- Patat en falafelburger
- Waar zijn die goede voornemens nou?
0 stemmers
Ik heb net m’n avondeten achter m’n kiezen. Vind vroeg eten juist fijn, dan kan ik rond een uur of 8/9 nog een snack nemen en hoef ik niet met zo’n volle/zware maag naar bed.
Ben ook net naar een verjaardag geweest die begon om 12:30. Dacht dat het met lunch zou zijn. Score: een stukje slagroomtaart en een blokje kaas. Top dit 
Wat een vreemde tijd ook voor een verjaardag?
Wat voor kledinghangers/knaapjes gebruik jij het liefst?
- Hout
- Plastic
- RVS
- Anders
0 stemmers
Ik gebruik nu plastic, maar ik wil misschien overstappen op dikke houten knaapjes (kle-ding-hang-ers) zodat ik mijn kast minder vol kan proppen
Wat zijn knaapjes? 
Mijn beeld verspringt ook constant sinds een week of 2, dacht dat het aan mij lag.
Voor de kinderen nu tussen 18 en 19.00
Daarvoor altijd ergens tussen 18 en 20.00
Er komen nooit mensen over de vloer bij ons. We leven in een 25 vierkante meter studio. Mijn vriend en ik eten altijd op de grond bij ons salontafeltje. (We zijn beide klein dus voor ons super chill). Het is krap als er mensen komen eten. Ik ga meestal eten bij mijn beste vriend en dan koken we gewoon lekker samen.
Heb mijn vader veel gevraagd omdat hij het al jaren deed, voor de rest keek ik waar ik in wilde beleggen en wat de aandelen hadden gedaan in het jaar daarvoor. Op dit moment hebben de beleggingen een klein dipje bij mij, maar ik heb nog steeds meer rendement dan op mijn spaarrekening.
Ja als we groter gaan wonen dan zou ik het ook veel leuker vinden om mensen uit te nodigen. Nu moet iedereen maar krap op de bank (al onze vrienden zijn super lang??) mijn vriend op de bureau stoel en ik maar op de grond haha.
Maargoed, als ik onze studio vergelijk met de rest van ons gebouw hebben wij zo’n fijn plekje. De rest van de flat hebben je standaard bij elkaar geraapte studenten inboedel. (No offense naar de mensen die dit hebben hoor) Voor mijn gevoel hebben wij echt een mini ‘huisje’ en alles heel functioneel ingericht. Hah ik zou je bijna een foto sturen nu, want ben er wel trots op!
Ik dacht dat bijna iedereen wel rond 6 uur at
blijkbaar is het toch anders. Voor mij is alles na 6 telaat dan heb ik echt teveeeel honger. Maar bij mijn vriendin moest ik juist heel erg wennen dat ze om 5 uur aten, dat vond ik dan weer te vroeg.
Ik ben hetzelfde opgevoed, maar dan wel met twee 100% Nederlandse ouders!
Ben ook gek op koken en lekker eten & drinken. We hebben dit weekend een nieuwe keuken voor ons nieuwe huis uitgezocht (work in progress nog) en die wordt ook zo fantastisch. Luxe en mega groot (bijna 4,5 m lang keukenblad haha) en met een soort barretje er aan zodat er gasten bij ons aan de keuken kunnen chillen. Helaas geen ruimte voor een kookeiland anders waren we daar voor gegaan.
Staat jouw kerstboom nog?
- Ja
- Nee
- Ik heb sowieso geen kerstboom gehad
0 stemmers