Stel hier je persoonlijke vraag #4

Welke stad zal ik dit voorjaar gaan bezoeken?

• Praag
  • Kopenhagen
  • Londen
  • Boedapest
  • Berlijn

0 stemmers

2018 Was voor mij wat dat betreft juist echt niet bijzonder. Weinig vakantie/weekendjes weg, geen bijzonderheden op het werk of grote dingen privĆ©. Dit jaar ga ik trouwen, daarna een paar dagen op ā€˜huwelijkreis’ en eind van het jaar naar Thailand als echte huwelijksreis. En ik hoop op mn werk naar een andere afdeling te kunnen promoveren. Zou er wel eerst een vacature moeten komen. Maar ben er wel aan toe al zeg ik het zelf

1 like

Wat jouw 2018 was is hopelijk mijn 2019: afstuderen, verhuizen, grote mensenbaan. Hoop dat het allemaal gaat lukken.

3 likes

Ik hoop in 2019 af te studeren, maar het kan ook net (februari) 2020 worden. Ik denk dat dit echt een saai jaar wordt verder. Hele jaar fulltime stagelopen, niet op vakantie etc. Heb wat dat betreft echt zin in 2020!

1 like

Ik ga dit jaar met mijn vriend en schoonfamilie naar Thailand. Mijn vriend en zijn broertje zijn allebei geadopteerd uit Thailand en dit is waarschijnlijk de laatste keer dat mijn schoonmoeder een grote reis kan maken (ivm pacemaker). Ze betalen ook nog een 2/3 van de reis voor mij.

9 likes

Voor de mensen met een kat of hond… Mag hij/zij op bed slapen bij je 's nachts?

• Ja dat mag
  • Nee dat mag niet
  • Ik heb geen hond of kat maar wil gewoon even stemmen

0 stemmers

Er zijn uitzonderingen idd. Mijn kat heeft de eerste nacht na de verhuizing ook bij mij geslapen zodat ze zich een beetje veilig voelde maar verder mag het nooit.

3 likes

Nee hij mag het eigenlijk niet maar wel bijvoorbeeld met onweer of vuurwerk als hij heel bang is.
En soms in het weekend in de ochtend zetten we de deur open en dan komt ie echt met een noodvaart het bed op gesprongen om even te knuffelen.

13 likes

Zie gebruikersnaam!

2 likes

Ik heb er laatst een heel interessant symposium over gehad met de bijzondere naam: herstel bij euthanasie.
Iedereen kan het gevoel hebben van een voltooid leven (met of zonder ziektes). Het ging bij het symposium om de hulpverlening na het afwijzen van de aanvraag.

3 likes

zet jij de wasmachine weleens aan voordat je gaat slapen?

• ja
  • nee

0 stemmers

ik durf dat niet zo goed, is dat raar?

Het zou qua veiligheid wel kunnen, maar de wasmachine staat op mijn slaapkamer, dus daar zit ik niet op te wachten haha.

4 likes

Maakt zo veel herrie

3 likes

Ik zou het wel durven, maar hij maakt nogal veel herrie die ik in mn bed hoor

1 like

Poes ligt meestal bij m’n vriend, zodra vriend 's avonds de slaapkamer binnen komt rent poes naar het bed en gaat op bed naar hem miauwen, ik overdrijf niet. Bij mij ligt ze alleen als vriend er niet is. Meestal zodra we slapen gaat ze in haar eigen mandje liggen, naast ons voeteneind. Vind dat altijd zo gezellig, als ik dan s nachts wakker word ligt poes in haar mandje te slapen, baby in haar bedje naast ons bed, en vriend naast mij in bed :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Eigenlijk te weinig. Voornamelijk ervaringsgroepen omdat hulpverleners eigenlijk niet kunnen ervaren hoe het voelt om klaar te zijn met het leven.
Ik hoop dat het verder wordt ontwikkeld, ik denk namelijk dat als je aanvraag wordt afgewezen en je echt klaar bent met je leven mensen suĆÆcide pogingen gaan doen. En dat is zowel voor de persoon als degene die het aantreft niet wenselijk.

1 like

Haha hetzelfde hier maar dan mijn vader.

Ik start volgende week met een nieuwe baan (baanA) (vrij simpel werk). Alleen nu werd ik uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek voor een super interessante, leerzame en uitdagende vacature(baan b) waar ik 3 maanden terug op had gesolliciteerd. Ik wil sowieso naar het sollicitatiegesprek gaan want het is echt een ā€˜grote mensenbaan’ Al kan het plannen van een sollicitatiegesprek wel lastig worden gezien ik 4 dagen per week ga werken bij baan A…

Stel het plannen van een sollicitatiegesprek bij baan B wordt lastig, zal ik dan;

• Eerlijk aangeven dat ik start met een nieuwe baan en daardoor beperkt beschikbaar voor het sollicitatiegesprek.
  • Niet zeggen dat ik start met een andere baan en iets probeer te regelen bij baan A, zodat ik naar het gesprek kan.
  • Anders? Namelijk…

0 stemmers

Ik ben namelijk een beetje bang dat het slecht staat dat ik zo makkelijk van baan zou switchen.

Ook start ik in september met een master. Ik weet dat ze bij baan B met tijdelijke contracten werken. Maar zal ik eerlijk aangeven dat ik tot september beschikbaar ben? En daarmee wellicht mijn kans verkleinen om de baan te krijgen?

• Eerlijk aangeven dat je in september met een master start
  • Niets zeggen over je master
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ze werken daar met tijdelijke contracten (6 maanden). Maar ik kan mij voorstellen dat het voor een werkgever aantrekkelijker is om personeel aan te nemen waarbij het contract verlengd kan worden.
Maar mijn voorkeur gaat ook naar het eerlijk vermelden dat ik start met een master.

Voor de werkenden, wat voor contract heb jij?

• Vast contract
  • Tijdelijk contract met uitzicht op vast
  • Tijdelijk contract zonder uitzicht op vast
  • Detacherings- of uitzendovereenkomst
  • Ik ben freelancer/zzp’er
  • Anders

0 stemmers