Ik hield echt van mijn iPod touch haha
Gebruik je meer dan 1 hoofdkussen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, waarom?
- Ik stapel, 1 kussen is niet dik genoeg
- Ik wissel per seizoen qua warmte
- Ik heb kussens van verschillende diktes
- Ik heb kussens van verschillende hardheid
- Andersā¦
0 stemmers
Ik heb 3 hoofdkussens die ik afwisselend gebruik afhankelijk van waar ik op dat moment zin in heb en ze zijn heel verschillend in vulling, dikte en hardheid maar ik ken eigenlijk niemand die dat ook heeft?
Ik heb ooit meerdere kussens gekocht omdat ik mooi vond staan. Nu vind ik het ook fijner slapen omdat ze verschillen en ik ze afwissel.
Ik heb een dik, steviger kussen en een dun, slapper kussen. Ik slaap zo goed als altijd op het dikke kussen, maar als ik een film kijk of half rechtop in bed wil zitten, zet ik het dunnere kussen achter het dikke kussen (ik heb geen zetel, dus ik zit heel vaak zo).
Ik vind het mooi staan en het onderste kussen steekt een stuk erboven uit en daar ligt mn hond op.
Ik heb een tweepersoonsbed in mān eentje en ik rol ās nachts een beetje heen en weer
Ik had een mp3 speler en een mp4 speler maar niet van Appleš Die waren veel te duur
Ik ga regelmatig, ook al weet ik dat het slecht is. Maar ik voel me zo lekker als ik eronder lig en daarna!
Dit jaar ga ik wel proberen te minderen (en dan maar vaker de echte zon opzoeken )
Een āgezond kleurtjeā is ons uiteindelijk ook maar aangepraat. Maar goed, misschien makkelijk praten als je al een kleur hebt van jezelf. What do I know
Ik kreeg mijn eerste iPod voor mijn 16e verjaardag (groot cadeau jajaja) en ik mocht van mijn vader toen niet met die witte oortjes lopen omdat mensen daarvoor beroofd werden. Vet kwaad want wilde natuurlijk JUIST shinen
Vroeger mijzelf aangeleerd omdat ik veel long- en oorproblemen had waardoor rechter op slapen fijner is. Nu slaap ik er op drie
Ik zou liever meedoen aanā¦
- Ex in the beach
- Temptation island
0 stemmers
- Expeditie robinson
- Wie is de mol
0 stemmers
- Fear factor
- Foute vriend(inn)en
0 stemmers
Dit is wel echt skeer tatta level 8, mensen uitnodigen om 5 en dan er van uit gaan dat ze niet mee-eten.
Ik blijf dat pijnlijk vinden. Zouden mensen dat zelf echt normaal vinden?
snel praten dan! en beetje efficiente zinsbouw graag. of is het niet om 17:30, dat eten.
@hyde ja zeker als iemand dan vraagt: āis het met eten?ā Dan zou ik al helemaal zeggen: ja hoor als je mee wilt eten, leuk!
soms heb je van die dingen die massale verontwaardiging veroorzaken, haha. iedereen wordt nu boos.
Stipt om 6, maar ze hadden gister al weekboodschappen gedaan en echt maar gerekend op 2, en de albert Heijn is 10 minuten rijden dus dat kan echt niet.
Wil je een aanmaakijsthee toevallig? Mi Casa es su Casa
Vlaflip op hetzelfde bord als het AVGtje hĆØ, dat kraanwater is ook niet gratis meer!
1
ALLES IS VOOR BASSIE BLIJF AF