Stel hier je persoonlijke vraag #4

Heb wel mezelf na Dry January gevonden op deze tumblr en een hoop mannen die sprekend op mijn neven lijken, dus je hebt gelijk.

8 likes

Ik heb echt 10 kussens en ik pak per dag waar ik zin in heb. Maar ze liggen wel altijd allemaal in mn bed

1 like

Ik heb oprecht een keer als kind op mn donder gekregen van iemand bij wie we op visite waren omdat ik het waagde een soesje te pakken uit de schaal op tafel. Hij zou weer rondgaan wanneer zij dat wilde en ze had voor iedereen precies drie soesjes, dus hoe durfde ik uit de schaal te pakken.

36 likes

Ik heb dit een keer bij mijn ex-schoonmoeder gehad hahah

Tweede vraag: ligt eraan. Als het gewoon goed voelt en je hebt niet een soort broer/zus relatie ofzo, dan kan ik me voorstellen dat je sneller over ‘geen/slechte seks’ heen stapt. De rest is dan al voldoende. Dan denk ik wel eerder aan redenen waarom er geen (goede) seks is, iets fysieks bijvoorbeeld.
Maar voor mij hangt seks wel heel erg samen met aantrekkingskracht, en zonder wordt het voor mij toch wel lastig om geĂŻnteresseerd te blijven op een romantische manier.

Hoe meer zij er pakken, hoe meer ik er zelf ook kan pakken zonde als vreetzak over te komen

5 likes

Ik heb ook een kleurtje, maar ik vind mezelf in de winter dus echt bleek. Denk dat anderen het minder goed zien, maar ik vind mezelf dus ook leuker/gezonder ogen in de zomer. In de winter vallen m’n donkere kringen en vlekjes enzo veel meer op. Zie echt een groot verschil. Ik ben vorig jaar 1 keer geweest en het beviel wel. Lekker warm en wat kleur op mijn gezicht, daarom wil ik nu weer. Maar slecht dus misschien maar beter investeren in een goede gezichtsbronzer dan nog eens een zonnebank bezoeken.

Als je maar niet een koekje pakt en dan de helft afbreekt en de andere helft teruglegt. DĂĄt vind ik echt vreselijk. OF je eet het hele koekje (of 5), of je eet geen koekje. Maar niet van dat halve geknaag.

4 likes

Bij mijn ex werden, als het eten klaar was, alle potten en pannen over de borden verdeeld tot die leeg waren en dat was het dan. Als er over was, werd dit al meteen in een bakje gedaan om in de vriezer te doen (dus meestal nog voor je begon met eten). Daar moest ik zo hard aan wennen (al helemaal omdat het eten altijd lekkerder was dan wat mijn moeder altijd kookte, haha). Ik was gewend dat je bijna onbeperkt kon scheppen en tweede en derde borden kon vullen als je nog honger had.

1 like

Ik ben echt een slechte gastvrouw, omdat ik alleen woon, voornamelijk water drink en iedere dag naar de supermarkt ga (dus m’n koelkast is vaak leeg). Snacks gaan meteen op dus heb niet zo’n snackla ofzo, zoals ik soms bij mensen zie. En als een vriendin dan langskomt denk ik OMG ik heb geen X X en X dus heel vaak schreeuw ik ook SORRY omg blablabla maar bied wel altijd aan ff langs de Ap te lopen, is gelukkig om de hoek :sweat_smile: Ook als mensen komen eten vergeet ik vaak drinken of snacks nog bij te halen en herinner ik me dat pas als bezoek er al is :cry:. Was vroeger al zo dan zei m’n moeder: heb je X wel drinken aangeboden???

7 likes

Ik leg gewoon pak koekjes op tafel, op = op.

6 likes

Nee ik heb niet standaard extra avondeten maar:

Ik kan altijd wat extra rijst, pasta, quinoa wat dan ook erbij koken en het gerecht zo groter maken. Kan dat niet dan eten we allemaal maar een wat kleinere portie van wat ik gepland had met los iets erbij dat ik nog in huis heb.

Of ik dump eerst toastjes etc etc op tafel zodat we al wat gegeten hebben en dan verdeel ik de porties

Of ik loop even langs de appie, desnoods bestel ik iets.

Van een 2 persoonsportie kan je echt wel met 3 eten als je niet zo vasthoud aan “maar ik wil echt Mn ene stukje vlees” en je hebt toch altijd wel iets in huis om het vullend te maken, vooraf of als toetje of na de maaltijd of ervoor als snack. Ik geloof gewoon niet dat iemand echt niet 1 extra persoon kan voeren, ik vind dat echt onzin.

17 likes

Waar is de click wheel 4de generatie? Die had ik ook (hij werkt nog steeds trouwens)

Ik was gisteren op een verjaardag en de vader van de jarige kwam thuis van een ander feestje en begon meteen eten te maken. Broodjes hamburger, snacks uit de oven. En meteen in je gezicht duwen; ‘pak maar meer!! Eet maar lekker veel!’ Het was echt schattig. Veeeel beter dan; ‘ik heb precies genoeg hamburger voor iedereen dus je mag er echt maar 1tje hoor!!!1!!!1’.

22 likes

In mijn beleving is vroeg eten iets ‘boers’ Maar dat komt denk ik door de uitspraak ‘met de boeren aan tafel’. Ik eet zelf eigenlijk altijd pas tegen half 8. Maar als ik pas later trek heb kan het ook later zijn. Eet alleen vroeg als ik ga sporten anders is het zo zwaar op de maag.

Haha ik ben echt een ongastvrij persoon, heb geen zin in onverwacht bezoek en als ik bezoek verwacht wil ik ook gewoon dat ze op een gegeven moment zelf aanvoelen dat ze moeten ophoepelen haha. Heb er echt geen zin in om dan vanalles te moeten gaan bedenken om te eten. Maar ik doe het wel als het niet anders kan of als het gezellig is want ik ga ook weer niet zeggen dat ze weg moeten maar dat wil ik vaak wel haha. Ga ook liever zelf naar mensen toe dan dat ik ze uitnodig. Kan ik iig zelf lekker bepalen wanneer ik weg ga haha.

1 like

Ik eet eigenlijk niet op een vaste tijd, heb ook totaal geen regelmatig leven.

1 like

Zal ik pizza bestellen of een falafelburger met patat?

• Pizza
  • Patat en falafelburger
  • Waar zijn die goede voornemens nou?

0 stemmers

Ik heb net m’n avondeten achter m’n kiezen. Vind vroeg eten juist fijn, dan kan ik rond een uur of 8/9 nog een snack nemen en hoef ik niet met zo’n volle/zware maag naar bed.

5 likes

Ben ook net naar een verjaardag geweest die begon om 12:30. Dacht dat het met lunch zou zijn. Score: een stukje slagroomtaart en een blokje kaas. Top dit :partying_face:

9 likes