Stel hier je persoonlijke vraag #4

Wat een vreemde tijd ook voor een verjaardag?

1 like

Wat voor kledinghangers/knaapjes gebruik jij het liefst?

• Hout
  • Plastic
  • RVS
  • Anders

0 stemmers

Ik gebruik nu plastic, maar ik wil misschien overstappen op dikke houten knaapjes (kle-ding-hang-ers) zodat ik mijn kast minder vol kan proppen

Wat zijn knaapjes? :redface:

8 likes

Ja wat gegoogle zijn het geloof ik kledinghangers haha

2 likes

Ja dat dus @Frankie :sweat_smile:

Godver, dat beeld versprong toen ik wilde stemmen. Heb ‘m uitgevinkt, die stem, maar hij gaat niet weg. Wat een kut forum dit. Wie beheert hier de boel :rage:

40 likes

Mijn beeld verspringt ook constant sinds een week of 2, dacht dat het aan mij lag.

Ik was ongeduldig terwijl de pagina aan het laden was.

Voor de kinderen nu tussen 18 en 19.00

Daarvoor altijd ergens tussen 18 en 20.00

Er komen nooit mensen over de vloer bij ons. We leven in een 25 vierkante meter studio. Mijn vriend en ik eten altijd op de grond bij ons salontafeltje. (We zijn beide klein dus voor ons super chill). Het is krap als er mensen komen eten. Ik ga meestal eten bij mijn beste vriend en dan koken we gewoon lekker samen.

Heb mijn vader veel gevraagd omdat hij het al jaren deed, voor de rest keek ik waar ik in wilde beleggen en wat de aandelen hadden gedaan in het jaar daarvoor. Op dit moment hebben de beleggingen een klein dipje bij mij, maar ik heb nog steeds meer rendement dan op mijn spaarrekening.

Ja als we groter gaan wonen dan zou ik het ook veel leuker vinden om mensen uit te nodigen. Nu moet iedereen maar krap op de bank (al onze vrienden zijn super lang??) mijn vriend op de bureau stoel en ik maar op de grond haha.

Maargoed, als ik onze studio vergelijk met de rest van ons gebouw hebben wij zo’n fijn plekje. De rest van de flat hebben je standaard bij elkaar geraapte studenten inboedel. (No offense naar de mensen die dit hebben hoor) Voor mijn gevoel hebben wij echt een mini ‘huisje’ en alles heel functioneel ingericht. Hah ik zou je bijna een foto sturen nu, want ben er wel trots op!

1 like

Ik dacht dat bijna iedereen wel rond 6 uur at :sweat_smile: blijkbaar is het toch anders. Voor mij is alles na 6 telaat dan heb ik echt teveeeel honger. Maar bij mijn vriendin moest ik juist heel erg wennen dat ze om 5 uur aten, dat vond ik dan weer te vroeg.

Ik ben hetzelfde opgevoed, maar dan wel met twee 100% Nederlandse ouders!

Ben ook gek op koken en lekker eten & drinken. We hebben dit weekend een nieuwe keuken voor ons nieuwe huis uitgezocht (work in progress nog) en die wordt ook zo fantastisch. Luxe en mega groot (bijna 4,5 m lang keukenblad haha) en met een soort barretje er aan zodat er gasten bij ons aan de keuken kunnen chillen. Helaas geen ruimte voor een kookeiland anders waren we daar voor gegaan.

4 likes

Staat jouw kerstboom nog?

• Ja
  • Nee
  • Ik heb sowieso geen kerstboom gehad

0 stemmers

Ik heb 2 vriendinnen die echt altijd hetzelfde kiezen. Ik weet vantevoren precies wat ze gaan eten. Ik kies dus altijd iets anders, en zij snappen daar echt niks van. Want ‘straks is het niet lekker’. Gelukkig lust ik alles.

3 likes

Om die reden eten wij tussen half 6 en 6. Anders is hij ook wel heel erg chagrijnig hoor, als t later wordt.

1 like

Hoop dat je van geitenkaassalade en paddenstoelrisotto houdt Haha

36 likes

@grace er is ook een soort beleggingsvorm waarin je geld redelijk safe zit. Als er verliezen zijn behoud jij al je geld dat je inzet maar als er winst gemaakt wordt krijg je daar ook maar een deel van. Weet helaas de naam niet

1 like

of pasta met groenten en kaas

1 like