hehe deze situatie is jaren geleden gebeurd met een belgische bank. Het proces sleept nog steeds aan
@grace Ik durf echt geen risicoās te nemen met geld dus ik heb een bedrag op mān spaarrekening staan wat me uiteindelijk meer geld kost dan oplevert volgens mij (kosten van mān pakket bij de bank versus ārenteā).
Misschien wel leuk om me eens in te verdiepen, maar aan de andere kant wil ik in 2020(?) een huis kopen dus dan moet ik ook wel bij mān geld kunnen.
Ja ik bestel echt te vaal hetzelfde. Soms denk ik oh nu een x iets anders maar dan denk ik ook meteen ja maar carpaccio (bijv) is zo lekker, neem toch maar dat! Zo heb ik gister en vandaag buiten de deur geluncht met een broodje carpaccio.
Ik moest hier echt even over nadenken, want ik smeer niet doelbewust tot aan de rand of niet? Jullie wel dan?
Volgens mij smeer ik niet tot de rand zodat mān handen niet vies worden
Ik wil altijd avontuurlijk zijn en iets nieuws bestellen, maar ik ben ook wel eens teleurgesteld als ik iets nieuws heb besteld en het valt een beetje tegen. Dan bestel ik de keer erna vaak wel iets wat ik eerder heb gehad en lekker vond. En de keer daarna weer avontuurlijker.
Wij hebben toevallig de kerstboom vandaag weggedaan!
Aan de hand van al die bloggers die allemaal planners en stationaryās en agendaās uitbrengen begin ik zeer te twijfelen of het misschien toch wat raar is dat ik geen agenda heb. Ik doe eigenlijk altijd alles uit het hoofd en vergeet ook nooit wat. Ook niet data die verder zitten, zoals een tandarts afspraak voor over een halfjaar. Ik heb het ook nooit hoeven gebruiken en begrijp hierdoor ook niet de fascinatie voor die dingen.
Dus bij deze:
Heb jij een agenda?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo Ja; gebruik je die ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb geen fysieke agenda, alleen een digitale! Afspraken die over een half jaar zijn kan ik niet onthouden hoor.
Ik gebruik Google Calendar voor al mān afspraken en een Excel voor mān studiedeadlines (heb ik ook geprint). Ik heb een heel onregelmatig leven, dus wel echt nood aan overzicht.
Zelfs als ik alles opschrijf krijg ik het nog voor elkaar om dubbele afspraken te plannen, zou ook zo mān eigen verjaardag vergeten. Moet er niet aan denken wat een chaos het zou worden als ik geen agenda had.
Ik heb nee gestemd, maar ik gebruik mān digitale agenda wel veel. Alles staat daarin
Weet jij nog waar je was toen je hoorde dat Pim Fortuyn vermoord was?
- ja
- nee
0 stemmers
weet jij nog waar je was toen je hoorde dat Theo van Gogh vermoord was?
- ja
- nee
0 stemmers
weet jij nog waar je was toen je hoorde van de schietpartij/massamoord in het winkelcentrum in Alphen a/d Rijn?
- ja
- nee
0 stemmers
weet jij nog waar je was toen je hoorde dat ze bij Domino Day een Mus hadden doodgeschoten?
(nationaal trauma dit)
- ja
- nee
0 stemmers
Haha zo erg ik weet van niks meer waar ik was, behalve bij de mus.
Bij dat van Pim Fortuyn was ik buiten aan het spelen met een bal en de bub (aka groep, vriendjes uit de buurt)
Tevens heb ik altijd gedacht dat wij het woord ābubā hadden bedacht als buurt en dat de rest van Nederland het woord over had genomen
9/11! De volgende ochtend hadden we een kringgesprek in de klas want de juf had iets heel ergs te vertellen
(Ik dacht dat ze ging stoppen met onze klas)
Ja bub betekende bij ons de groep
Nou zie je wel, dan is het toch een eigen woord (waarschijnlijk wel geĆÆnspireerd op bups)
Hardop gelachen om de laatste vraag
Ik weet alleen nog Pim Fortuyn, toen was ik aan het werk (bijbaantje) en 9/11
Wow ja ik woonde daar op dat moment en rende toen als kind in paniek over straat omdat de lucht zo zwart werd en ik bang was (was buiten aan āt spelen) en naar mān ouders toe wilde. Never forget
Bij Pim was ik op Vakantiepark Beekse Bergen, echt gek hoe ik dat nog zo precies weet terwijl ik de rest echt niet meer voor de geest kan halen
En Trix die zei dat ze aftrad
- Podiumcadeaukaart
- Restaurantcadeaukaart
0 stemmers