Stel hier je persoonlijke vraag #4

Toen Pim Fortuyn was vermoord baalde ik alleen maar dat Kees & Co niet doorging.

33 likes

Ik heb cryptocurrency, zie ik ook als beleggen.

1 like

Vuurwerkramp weet ik ook nog ja, was de avond van mn 1e zoen :see_no_evil::joy:

2 likes

Ik vind mijn boterham gewoon niet lekker als hij niet netjes gesmeerd is tot de rand. Mijn man mag daarom ook nooit mijn brood of stokbroodje met kruidenboter ed. smeren. Hij kan niet lekker/netjes smeren.

15 likes

Nog even naar aanleiding van hoe laat mensen eten. Voor de mensen die “laat” eten (vanaf half 8), hoe laat is dan jouw laatste eetmoment voor je avondeten? Dit mag ook een snack zijn!

Ja en bij de vuurwerkramp baalde ik dat we niet het songfestival konden kijken, tot we erachter kwamen dat het op België gewoon doorging👌🏻

6 likes

Rond 5/6 uur als ik thuis kom van werk. Dan zijn het wat crackers met beleg of een wrap met avocado bv. We gaan dan sporten etc en eten meestal niet voor 8 uur.

1 like

Ik douche over het algemeen

• In de avond
  • In de morgen
  • Verschilt
  • Beide

0 stemmers

Soms douche ik 's avonds en doe ik een verse onderbroek aan en dan slaap ik er mee en doe ik 's ochtends geen nieuwe aan omdat ik denk jaa ik heb dit ding amper 12u aan. Is dit vies?

• Ja maar ik doe dit ook
  • Ja en ik doe dit niet
  • Nee en ik doe dit ook
  • Nee en ik doe dit niet

0 stemmers

“Opfrissen” liever 's avonds, haar wassen liever 's ochtends.

1 like

Elke ochtend om wakker te worden en elke avond om warm te worden. Wel maar kort hoor! In het weekend maar 1 keer per dag of soms een dagje niet. (Om te compenseren :flushed:.)

1 like

Ik snap dus niet hoe mensen in de winter wakker kunnen worden van douchen. Dan is het koud en dan lekker onder de warme douche

5 likes

Ik vind het niet vies als anderen het doen, maar voel me zelf wel een beetje schmutzig als ik s’ochtends geen schone onderbroek aandoe.

Haha ja dat is zeker zo! Bij mij bedoel ik met wakker worden niet de kou van het water maar meer van even rustig onder de douche staan en bedenken wat ik allemaal ga en moet doen die dag. Of wat ik aan wil gaan doen of dat ik puur of melk hagelslag op brood wil. Meer op die manier.

Haha dat doe ik ook. Voelt ook hygiënischer ofzo, kan alles een beetje doorluchten

Edit:oké sorry dit is exact wat je zelf ook al typte

2 likes

@grace @Kauai Ik heb ook geinvesteerd in goud en crypto

1 like

Ik at net gedroogde dadels en ik vond er bijna geen smaak aan zitten, ik gaf het een 2 op een schaal van 0 tot 10. Mijn vriend gaf het een 7, welk cijfer geven jullie aan de smaakintensiteit van gedroogde dadels? 0 is helemaal geen smaak, 10 is een explosie van smaak

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Bah dadels ga weg

0 stemmers

Ik ken echt werkelijk waar niemand die ‘s ochtends én ‘s avonds een schone onderbroek aan doet. Zijn er meiden die dat doen? En waarom? Ik slaap vaak zonder, maar anders doe ik ‘s avonds na het douchen een schone aan en dan de volgende avond na het douchen weer.

5 likes

Ik doe dat wel! Maar dat komt omdat ik in de avond en in de ochtend douche. Dus dan doe ik na het douchen niet weer die oude aan. Als ik een keer niet douche in de avond hou ik meestal ook wel gewoon dezelfde aan.

:raising_hand_woman:
Gewoon lekker fris toch