Wow twee keer douchen vind ik ook echt veel maar ja wie ben ik
@Willem ah ja dat begrijp ik wel. Maar zoveel was zeg
Ik ben echt allergisch voor dit soort mensen. Je zou maar iets nieuws ontdekken, de horror. Maar ik speel ook graag ergens de kaart uit, ben veel te nieuwsgierig.
Ik wil het zien app mij! Ben zo benieuwd gezien ik daar ook heb gewoond hoe jullie het dan hebben ingericht haha
Laat jouw hond scheten?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen hond
0 stemmers
Laat jouw kat scheten?
- Ja
- Nee
- Ik heb geen kat
0 stemmers
Ik heb nee gestemd bij hond omdat ik dat nog nooit geroken of gehoord heb maar hij zal het vast wel doen.
Ik doe dat ook, maar ik slaap altijd in een boxer en overdag heb ik een hipster aan,
Ik zal je vanavond foto’s sturen!
Dan nog mijn plasje over dit onderwerp: ik slaap in een losse katoenen boxer van m’n vriend. Dan heb je wel wat aan (vind ik een fijn idee) maar dan lucht het nog steeds lekker door haha.
Zo rond 15.00! Als ik later eet, kan ik niet goed avondeten en ga ik na het avondeten weer snacken.
Maar voor de mensen die al om 18.00 eten? Hoe dan? Ik werk (of nouja stage) tot 17.30 als het meezit, en eer dat je thuis bent en gekookt hebt is het toch laat. Ga overigens altijd rond 17.50 weg omdat je nooit meteen weg kan toch en het kantoor is dan nog vol.
Misschien werken die mensen niet, of maar tot 17:00, of met korte reistijd
Oh maar toch lijkt me dat wel heel vervelend voor je vriend? En een kat krijgt doorgaans toch maar 2 keer per dag eten? Er is ook een voedselbak ( hoe noem je zoiets?) waar een timer opzit, hij gaat dan alleen open om bijv. 6 uur ‘s ochtends. Dan hoef je er niet speciaal uit.
Ik ben
- Thuis geboren
- In het ziekenhuis geboren
- Anders
0 stemmers
Als je altijd zou kunnen slapen op het moment dat het het beste voelt en het niet uitmaakt hoe laat je op moet, je kan gewoon je slaap ‘halen’, hoe laat zou je dan naar bed gaan?
- Vroeger dan 21:00
- 21:00
- 22:00
- 23:00
- 00:00
- 1:00
- 2:00
- 3:00
- 4:00
- Later dan 4:00
0 stemmers
Ja dit heb ik ook, als ik ongedoucht uit huis ga ben ik me echt mega bewust van mezelf en ik voel me dan ook niet op mn gemak. Had liever gehad dat ik dat niet had maarja.
Ik doe dit ook hoor. Vrijwel alle collega’s beginnen om 09.00. Ik zit er dan vanaf 08.00. Stel je voor dat ik zou moeten blijven zitten tot zij naar huis gaan. Ik moet ook verder reizen en dan ben ik nog enigszins op een redelijke tijd thuis.
Ik denk dat het inderdaad ligt aan hoe laat je klaar bent haha.
Ik lunch zelf dus rond 12:30 en dan ben ik om 17:00 uur klaar met werken. Ben ik rond 18:30 thuis en dan ga ik ook zo snel mogelijk eten. Denk dat als ik na de lunch nog zou snacken ik best later zou kunnen eten, maar ik red het ook zonder snack. Dus ik vind het zo prima haha.
Misschien kun je eens informeren bij de dierenarts of iemand die veel verstand van katten heeft? Krijgt hij zo ook niet teveel eten?
Ik voel me vaak de enige met een cheap ass smartphone van 90 euro (die het trouwens uitstekend doet, dus hulde aan Motorola C Plus ).
Hoeveel kostte jouw smartphone?
- Ik heb hem gekregen
- Minder dan €50
- €50 - €100
- €100 - €200
- €200 - €300
- €300 - €400
- €400 - €500
- €500 - €600
- €600 - €700
- €700 - €800
- €800 - €900
- €900 - €1000
- Meer dan €1000
0 stemmers
Ik wil geen discussie ontketenen maar ben benieuwd. We gaan even een jaar terug in de tijd. Er bestaat discussie over of de NS “Dames en heren” moet veranderen in “beste reizigers” en ze vragen elke Nederlander wat ze moeten doen. Waar stem jij dan voor? Is anoniem!
- “Dames en heren” moet blijven
- “Dames en heren” moet veranderen in “beste reizigers”
0 stemmers
Hebben jullie een slimme energie/gasmeter?
- Nee en wil ik ook niet
- Nee maar wil ik wel
- Ja
0 stemmers