Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ligt er heel erg aan wanneer ik ga. Ging een tijd met een paar collega’s doordeweeks na werk, dan natuurlijk in de sportschool. En daarna moest ik ook nog een stukje naar huis, dus douchte daar even af en trok mijn gewone kleren weer aan. Maar nu ga ik in het weekend, en bij mij in de buurt, dus ga ik gewoon in mijn sportkleding daarheen en daarna ook weer naar huis om lekker in mijn eigen douche te douchen erna.

Probeer achter haar werktijden te komen en dan gaan op een tijdstip dat zij niet ingeroosterd is.

1 like

Kan je niet achterhalen op welke dag ze vrij is en dat je dan “toevallig, heeel spontaan” langs gaat?

1 like

Mijn kapsalon werkt ook zonder afspraak, maar dan kun je ‘s morgens wel bellen om te vragen of ze ergens in dr middag nog plek hebben.
Zeker als je aangeeft dat je zo lang moet reizen vind ik dat geen gekke vraag! En dan zou ik telefonisch gewoon vragen of X aan het werk is. Als het antwoord nee is zeg je Oh jammer, dat is namelijk mijn stiefzusje, ik dacht misschien zie ik haar nog! En als het antwoord ja is kun je later nog afbellen als je dat wilt.

14 likes

Dit vind ik wel een goeie idd!

1 like

Tot 1,5 jaar geleden had ik echte doelen, daarna was mijn doel: weer gaan werken (niet eens beter worden, dat was geen doel dat moest gewoon) en nu ben ik doelloos.
Komt wel weer

1 like

Ben niet zo slim geweest en heb VEELS te lang gewacht met treinen en/of bussen te boeken van een ene Engelse stad naar een andere Engelse stad. Bewust gekozen om op de ene te vliegen omdat dat aanzienlijk goedkoper was. Maar heb dus wel vervoer tussen die twee nodig.

Heen neem ik denk ik de trein (45 euro rip), maar terug twijfel ik. Kan langer in m’n stad van bestemming blijven door een vlucht van 65 euro (wel via Parijs) te boeken óf ik neem weer een trein van 45 (maar dan moet ik dus wel naar die andere stad).

• Trein
  • Vlucht

0 stemmers

NVM. Is al opgelost. Bepaalde busdeal kunnen regelen die me genoeg tijd geeft om vervolgens m’n vlucht te halen.

Sowieso trein, veel minder belastend voor het mileu.

7 likes

Ik stem ook trein vanwege het milieu en omdat het zoveel relaxter reizen is. Geen rijen om in te checken, douane, meer ruimte, geen zere oren van luchtdruk (heb daar zelf altijd nog een dag last van), meer van de omgeving onderweg zien

1 like

Ja het is dus wel een trein naar een vliegveld om vanaf daar alsnog m’n vlucht naar NL te pakken haha.

1 like

Ah ok. Maar dan alsnog, want anders vlieg je over Parijs… Dus gewoon treinen!

1 like

Als het niet helemaal Noord-Engeland was had ik waarschijnlijk ook niet voor vliegen gekozen. Maar heb meerdere noodkreten naar m’n vrienden daar gestuurd en tot een oplossing gekomen :slight_smile: Ga nu met de bus tussen de twee steden. Trein geeft me net te weinig ruimte om m’n vlucht te halen.

Heb niet 1 iemand die alles van me weet, wel verschillende mensen met wie ik heel goed over verschillende dingen kan praten. Als je die bij elkaar zou zetten zouden ze samen wel zo goed als alles van me weten denk ik.

@instantramen bus is alsnog beter dan over Parijs vliegen :smiley:

2 likes

Hebben jullie wel een “HELP er zit een barst in m’n scherm” en het blijkt vervolgens gewoon een haar te zijn?

• ja
  • nee

0 stemmers

Kan ook anders gezegd worden vind ik “sorry ik vind het heel vervelend maar wil echt graag gaan slapen, is het okee voor je om morgen verder te praten?”

6 likes

Misschien had ze het idee dat het gesprek al afgerond was, dus het niet bewust afgekapt?
Ik zou sowieso even laten weten hoe je je voelt want misschien was het helemaal niet bedoeling. Anders blijf je met dit kutgevoel zitten terwijl het misschien een miscommunicatie was. (En als het wel bewust is dan is het gewoon onaardig)

1 like

Oei ja dan is het idd nog echt niet afgerond als ze er verder helemaal niet op in is gegaan. Beetje makkelijk wel zo van ‘oh oke nou vervelend voor je, dan is het nu goed?’
Snap dat je dan niet echt het gevoel hebt dat het dan uitgepraat en ook echt goed is.
Ik zou er nog wel even op terugkomen dan later, maar dan krijg je misschien hetzelfde dus dat is wel een lastige :disappointed_relieved:

Zeker 10 keer per dag

1 like

Ja hoor! Ik stuur foto’s van volle tampons en het kan allemaal. Of een uitgebreid verslag van zijn trouble down under. We zijn niet van hetzelfde geslacht, beide hetero en sommige mensen vinden dat heel raar, maarja dat is dat hun probleem haha. Gaat al meer dan 7 jaar goed.

5 likes

Hoe beu ben je opmerkingen al die gaan over dat er zeker wel meer (verliefde) gevoelens spelen, gespeeld hebben of zullen spelen? En als dat niet van jouw kant het geval is, dan zéker wel van zijn kant.

(Ik heb jarenlang een beste vriend gehad en ik werd er kotsmisselijk van :stuck_out_tongue:.)

1 like