Nee, het heeft voor mij niet (direct) te maken met mensen van verschillende etnische achtergronden, maar ongetwijfeld wel met het feit dat je toch wel enkel gebaseerd op uiterlijk je keuze maakt. Het draait dan misschien niet direct om uiterlijk, maar het is op basis daarvan dat je de aannames moet maken om te kiezen wie je het liefst wil zijn, toch? Dat vind ik niet echt heel prettig.
Bij de omapoll ligt er vet dik bovenop wat er met de plaatjes bedoeld wordt (rocksteroma, kattenvrouwtje, hoarder, Frankie, etc.) en heb ik dit gevoel overigens niet, maar bij die mannenpolls wel.
Overigens til ik er zelf niet zwaar aan, zoals ik zei weet ik dat de polls in dit topic alleen positieve en leuke bedoelingen hebben en vat ik deze polls ook wel als grappig op, maar ik wilde toch mijn stem laten horen, vooral naar @anon46421473, en vooral na ze (in mijn ogen) wat snarky opmerkingen kreeg. Ik vind haar vraag niet irritant geformuleerd en ik begrijp heel goed wat ze bedoeld, dat wilde ik wel even duidelijk maken.