wij wonen praktisch samen in beide huizen haha helft van de week ongeveer bij mij en de helft van de week ongeveer bij hem haha
Maar je wordt toch juist met een grote hoeveelheid verrast als je je lippen er helemaal omheen doet. Dan kun je niet meer doseren.
Ik begin altijd met drinken als uit een beker, als ik dorst heb, dan doe ik mân lip er halverwege het drinken omheen zodat t sneller gaat en meer water is (met risico dat t water te snel en te veel is en naast mân mond gaat lopen).
Ja klopt, maar dan loop je in ieder geval niet het risico dat je morst. Ik heb 1 flesje met een opening die te groot voor mij is, ik kan daar echt niet mee omgaan.
Trek je het niet vacuum met je lippen eromheen?
Ben ook wel benieuwd wie je wil zijn als je een Disney prins moest zijn.
- 1937
- 1950
- 1953
- 1959
- 1961
- 1989
- 1991
- 1992
- 1995
- 1996
- 1997
- 1998
- 1999
- 2009
- 2010
0 stemmers
Ik vind 3 er het leukste uitzien, maar ik denk dat 8 rijk geboren is, en ik zou liever stinkend rijk dan mooi zijn.
Ik denk dat 8 vooral rijk is geworden van zijn tijd in one direction haha.
Serieus? Daar luister ik dus niet naar. Vond hem echt zoân mijn vader is advocaat look hebben.
Dan kies ik 3 of zit die ook in een boyband?
Ja zeker, je huis zal alleen wel flink meuren met 101 dalmatiers.
haha ik dacht ook âvolgensmij is hij het minst een douchebagâ
Aladdin want dan heb ik de geest. En Abu.
Zit me nu ook af te vragen wie de grootste klootzak is. Ik denk John Smith of het Beest.
Ik ben te biased als fangirl dat ik Niall âkenâ en hij lijkt me heel chill en relaxt (en niet lelijk, al vind ik dit niet zn beste foto hahah) dat ik wel voor hem moet gaan!
Aladdin die liegt over zijn afkomst, Roger is gewoon gelukkig met zân doggoâs, die gast van Mulan weet eigenlijk niet dat ze een vrouw is maar is verder wel oke.
En een vliegend tapijt!
Ik heb Tarzan gekozen want het lijkt me wel chill om in de jungle te wonen en daar een beetje halfnaakt rond te slingeren aan mân lianen. En hij heeft mooi haar.
Wie zijn 9 en 10 dan?
Is nr 8 Jezus?
Ik vind 2 echt zoân stockfoto voor een Duitse tandpastareclame
ja of voor zon gast bij een kopieerapparaat die stiekem gewoon een psychopaat is.