Stel hier je persoonlijke vraag #4

Vind 'm echt een Wouter

2 likes

Ik dacht meteen dat is een seriemoordenaar. Nou hoop ik heel erg dat hij niet ook een geliefd publiek persoon is.

1 like

Ik heb 4 gestemd want daar relate ik het meest mee, zag er precies zo uit op m’n 15e

7 likes

Ah ik ben niet de enige, het komt omdat hij aan Anders Breivik lijkt. In het echt is het vast een heel sympatiek persoon hoor.

2 likes

Kut ik heb ‘ja’ gestemd, maar het is nee! Geen idee hoe ik het kan wijzigen.

1 like

Lijkt wel veel op een Noor met wie ik tijdje gedateerd heb. Even vragen of het familie is brb.

1 like

Huh ben ik dan de enige die het kent als @Lorelai ook nog fout heeft gestemd?

Ik ben opgegroeid in de Achterhoek, misschien verklaart dat het?

Klikken op “resultaten verbergen”.

1 like

Lust jij bier en/of wijn?

• Ik lust alleen bier
  • Ik lust alleen wijn
  • Ik lust beide
  • Ik vind beide niet lekker

0 stemmers

Ik heb heel vaak het idee dat iedereen ervanuit gaat dat anderen het allebei maar lusten, maar ik vind het allebei niet lekker :see_no_evil: Vind droge wijn iets duivels, zoete is mwah en bier is gewoon vies. Dus ik mag aan het fris op iedere borrel

1 like

Ik lust beide, maar vind het niet sĂșper lekker. Heb dat eigenlijk met geen enkele alcoholische drank dat ik denk “omg yes daar heb ik nu zooooooo’n zin in”.

3 likes

Je ziet toch dat het een man is hoe kan het dan haar zus zijn???
Ok slechtste grap ever doei

@littlenumbers nee ik drink steeds een paar slokjes en dan even ademen.

Ik lust alleen witte wijn, en ik drink bier als er niks anders is.

1 like

Geen verstandskiezen, maar die heb ik ook nooit gehad.

1 like

Hahaha ben ik nu echt poessie dat ik niks van het bovenstaande heb gedaan :see_no_evil:?

3 likes

Heb daar ook echt spijt van, kende het van Madelief maar in het echt was het zoveel heftiger dan verwacht.

2 likes

Die anonieme liefdesverklaringen (gestuurd en gekregen) waren wel in groep 6 :sweat_smile:

1 like

Stel je moet midden op de dag of in de avond ergens heen (met sociale interactie, dus niet ff boodschappen doen ofzo), poets je dan voordat je gaat je tanden? Ervan uitgaande dat je het in de ochtend en avond ook gewoon doet.

• Ja
  • Nee
  • Alleen in sommige gevallen, bij iets belangrijks, zoals een eerste date ofzo

0 stemmers

Heb jij bepaalde informatie over iemand die zijn/haar baan in gevaar brengt mocht je het ergens aangeven/vertellen? Anoniem.

• Ja
  • Nee
  • Misschien, weet het niet zeker

0 stemmers

Heb jij bepaalde informatie over iemand die zijn/haar persoonlijk leven in gevaar brengt mocht je het ergens aangeven/vertellen? Anoniem.

• Ja
  • Nee
  • Misschien, weet niet zeker

0 stemmers

Ik voel me heel slecht dat ik zout op slakken heb gestrooid :broken_heart: Maar dat deden mijn broers en ik toen we heel klein waren.