Als ik zeg ‘nee ik kan dat niet eten’ zeggen mensen best vaak ‘Nee je WILT het niet’ en dan denk ik ja true, eigen schuld.
Dr. Oetker tradizionale, korst insmeren met olijfolie <3
Hmmm, ik besef nu dat alle grootvaders aan moeders kant van de belangrijkste mannen in mijn leven, heel vroeg gestorven zijn. Ik heb dus géén idee of dit klopt.
Ja vraag me niet waarom maar ik krijg echt de meest random vragen in mijn hoofd steeds, nu denk ik aan stofzuigen dus mijn vraag is: Hoe vaak stofzuig jij per week?
- 1x per week
- 2x per week
- 3x per week
- Meer dan 3x per week
- Ik stofzuig niet iedere week
- Ik heb een schoonmaakster
0 stemmers
Damn treurig ben echt in de meeste steden niet geweest van je polls.
Vroeg me al af of er een logica in zat.
Vast al voorbij gekomen maar yolo zo zijn er wel meer. Wat is je sterrenbeeld?
- Ram
- Stier
- Tweelingen
- Kreeft
- Leeuw
- Maagd
- Weegschaal
- Schorpioen
- Boogschutter
- Steenbok
- Waterman
- Vissen
0 stemmers
Leuke polls! Wel veel Bollenstreek dorpen haha.
Voor als je je echt echt verveelt: https://www.jetpunk.com/user-quizzes/153128/nederlandske-kommuner
Wow, ik ben verbaasd in hoeveel steden/dorpen ik geweest ben. Ik ben niet eens Nederlander
.
Als ik trouwens mijn polls teruglees moet ik wel een beetje lachen, ze zijn echt wel steeds lekker random haha.
Kom je toevallig uit regio Leiden? Veel dorpen liggen in die buurt haha
Vond Sassenheim in je eerste poll al super random en toen kwamen de rest van de dorpen nog!
En ja de Voorhout voorhuid link kwam ik ook super laat achter haha. @anon24802271
Haha same, als ik niet nuchter ben word ik heel vrolijk en gezellig en wil ik ook high fiven (kwam ik ook te laat achter dat dat blijkbaar een versiertruc is tegenwoordig). Ik heb dan ook echt een zwak voor van die beetje verlegen jongens die na een biertje te veel en wat aanmoediging van hun maten éindelijk op je af durven te stappen, vind dat zo aandoenlijk.
Ik hou van deze website, haha, die quizzen zijn soms zo random! Ik heb hun Countries of the World quiz gebruikt om alle landen te leren.
Hoeveel landen kun jij opnoemen? https://www.jetpunk.com/quizzes/how-many-countries-can-you-name
- minder dan 50
- 50 - 75
- 75 - 100
- 100 - 125
- 125 - 150
- 150 - 175
- meer dan 175
0 stemmers
Ik ben ergens heel erg blij dat je hiervoor een account moet aanmaken en ik daar te lui voor ben, want ik besef nu dat het echt tijd is om mezelf te beschermen en te slapen, hoe aantrekkelijk het ook is om me even 100+ landen voor de geest te halen en met mijn telefoon op te schrijven, haha. (Die quizwebsite en ik hebben morgen sowieso een date.)
Volgens mij is het helemaal niet nodig om een account aan te maken
. Maar eerst slapen, jij!
(Ik heb ook echt al veel te veel tijd doorgebracht op die site, haha.)
166! Aardig trots
Haha, wow! Echt exact hetzelfde als ik! Wat is de kans?