Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik ook echt niks!
Edit: oh spijbelen wel

Valt een tandartsverzekering onder een gewone verzekering of onder een aanvullende? :thinking:

Persoonlijke leven in gevaar als in, iemand kan dood gaan? Of gewoon een flinke deuk in iemands reputatie?

aanvullende volgens mij

1 like

Er ontstaat een soort chemische reactie waardoor de slak oplost of smelt. Hij verpietert direct als hij met zout in aanraking komt. Dat maakt een beetje een knetterend geluid. Heel zielig ook.

1 like

Ja deuk in reputatie! Wist even niet hoe ik het anders moest verwoorden.

Alleen in belangrijke gevallen zoals een date met de tandarts

9 likes

Er is één iemand waarvan ik een heel groot geheim weet. Als ik dat naar buiten breng is het echt klaar met die persoon.

@instantramen ik heb op werk eens iets laten vallen (in een rant) waardoor iemand zijn ontslag met redelijk wat drama is verlopen (diegene had al ontslag genomen). Ik heb daar overigens tegen hem over gelogen en hij denk nog altijd dat dat iemand anders heg geeft verteld en is daar nog altijd boos op.

Heb me daar zo naar over gevoeld, dat ik evt info die ik opdoe niet snel zou doorspelen. Weet gelukkig ook niks heftigs op werk, dat werk zaken zou raken of tot ontslag zou leiden.

& in m’n omgeving weet ik een aantal (voormalig) vreemdgangers aan te wijzen, waarvan wederhelft dit niet weet. Of andere niet ok activiteiten die beter geheim kunnen blijven, wat voor een slechte naam/consequenties kan zorgen.

1 like
  • Bier
  • Wijn

0 stemmers

Irritante verwoording.
Nee, je bent vast niet de enige want dat ben je nooit, maar ik word er zelf niet naar van.

19 likes

Het is bekend dat veel vrouwen helaas soms hun buik inhouden.
Doe jij dit, en zo ja, wanneer? (Anoniem)

• Nooit, want ik ben tevreden over mijn buik
  • Nooit, want ik vind het achterlijk
  • Altijd (ook als ik alleen ben)
  • Altijd in het openbaar
  • Als ik mij onzeker voel over mijn figuur
  • Als ik alleen een badpak/bikini/ondergoed draag
  • Als ik een strakke outfit draag waarbij mijn buik zichtbaar is
  • Als ik in de spiegel kijk
  • Onder de douche
  • Bij een (seks)partner
  • Bij vriendinnen
  • Bij familie
  • Wanneer er een foto gemaakt wordt
  • Bij speciale gelegenheden
  • Na het eten
  • Bij sollicitatiegesprekken/presentaties o.i.d.
  • Op het werk

0 stemmers

Anders want, je bent nooit de enige maar vind het zelf niet raar.

Oh zie dat @anon86562306 het ook al zei

Ik begrijp wat je bedoelt en it kind of rubs me in the wrong way, too. Ik zou het niet naar noemen want ik weet zeker dat er helemaal geen nare bedoelingen achter zitten en ik vind dit topic en de pollstemmers leuk en gezellig en vat die polls dan ook als leuk en gezellig op, maar ik krijg er zelf wel een negatief gevoel bij. Ik word ook totaal niet gelukkig van de uitslagen, wat absoluut nergens op slaat omdat ik dat sowieso niet zou worden, haha.

6 likes

Hoe masturbeer jij meestal? (Anoniem!)

• Op mijn rug liggend
  • Op mijn buik liggend
  • Op mijn zij liggend
  • Zittend
  • Staand
  • Op mijn knieĂ«n
  • Ik masturbeer niet
  • Anders

0 stemmers

Hmm, maar is dat opzich niet logisch dan? De eerste poll over de mannen is voornamelijk op uiterlijk gebaseerd dus dan moet je wel zoeken op huidskleur en afkomst. De tweede poll zie ik meer karakter en uitstraling in de foto’s, maar het uiterlijk speelt nog steeds de hoofdrol. Bij de poll van @Truitje zie ik niet wat het probleem is, aangezien de karakters van de vrouwen duidelijk zichtbaar zijn op de foto en dit niet afhankelijk is van hun huidskleur. Hoe zie jij het dan?

Ik wilde dus eerst op de ‘lieve zwarte oma’ stemmen omdat zij een lieve en zorgzame uitstraling heeft, tot ik de crazy cat oma zag. Dat past helaas net iets meer bij mij :’)

3 likes

Hij liet Mulan achter in the middle of fucking nowhere

4 likes

Ik heb zaterdag een curry gemaakt met oa groenten en kokosmelk. Kan ik dat vandaag nog eten?

• Ja lekker
  • Nope dan ga je dood

0 stemmers

Zeeslakken zijn blijkbaar niet hetzelfde als gewone slakken.

https://willemwever.kro-ncrv.nl/vraag_antwoord/dieren-en-planten/een-slak-kan-niet-tegen-zoutmaar-hoe-kan-een-zeeslak-dan-zout-water

1 like

Van huis uit heb ik geleerd om door de week geen “junkfood” te eten zoals mijn ouders dat noemen. Ik doe dit nu ik op mezelf woon nog steeds niet ( uitzonderingen daargelaten). Ik vroeg me af hoe het met jullie zit?

• Wel junkfood (pizza, koekjes, snoep, chips etc
  • Geen junkfood

0 stemmers

Pindakaas eet je

• Zonder stukjes noot
  • Met stukjes noot

0 stemmers