Die is niet te zien op mijn mobiel
ik zie nog een klein streepje van een bakkje, maar kan er niet op drukken.
Handig die gebogen schermen
Die is niet te zien op mijn mobiel
ik zie nog een klein streepje van een bakkje, maar kan er niet op drukken.
Handig die gebogen schermen
Oh, op mân gsm zie ik het wel als ik mân scherm draai (horizontaal kijk) en dan mân toetsenbord naar beneden klap. Dan is het het een-na-laatste (er staat nog een computer-schermpje naast).
Ik stofzuig nooit, dat is de taak van mijn vriend. Dus nu heb ik op âik heb een schoonmaaksterâ gestemd 
Ik haal âm zelf bij de Italiaanse delicatessenwinkel, want ze bezorgen niet. Soms bel ik wel zodat ik niet hoef te wachten.
En ik maar denken dat ik hier anoniem zat 
@anon76889665 @monkeyslut Ik ben nu stiekem benieuwd uit welk deel van die gemeente jullie komen, ik kom uit de stad die eraan vast ligt. Had ook heel veel mensen uit die gemeente bij mij op school zitten.
Ik had ooit klusdag op mijn studentenvereniging, maar kom uit een familie die totaal niet handig is. Dus toen mocht ik gaatjes in bezemstelen boren, zodat we ze konden ophangenđ
Heb toen ook mijn vinger verbrand, omdat ik een intrusie had en na het boren het puntje wilde aanraken (die is dus gloeiend heet).
Weet jij wat 2girls1cup is?
0 stemmers
Heb jij het filmpje ook echt gezien?
0 stemmers
Wel met handen voor mn gezicht, half kokkend en snel afgezet. Heb er niet even eens lekker voor gezeten haha. Als je het nooit hebt gezien en niet weet wat het is; niet gaan kijken
Haha dit doet me denken aan dat filmpje van de website my lazy sundays .com waar oude mannen in een badkuip âdingenâ aan het doen zijn⊠haha dat was toen ook een heel ding net als 2girls1cup
sorry lekker random dit
Gelijk maar een polletje dan, kent iemand dit?
0 stemmers
Leuk zoân vader, gatverdamme man.
dat scherm dat je dan ook onmogelijk kon sluiten 
Ik woon er zelfs in 1, haha! Had niet verwacht die ooit in een poll hier tegen te komen.
Ik wil ook zoân steden en dorpen poll maken, dus bij deze!
Waar ben je wel eens geweest?
0 stemmers
Haha, nee, het is ook wel vrij specifiek voor als je uit die regio komt. Hoorn verwacht ik de meeste mensen, maar de rest is best klein.
Geen
en ken alleen Hoorn van naam. Verder ken ik niks en zou ook niet weten waar het ligt.
Mijn opa, dus vader van mijn moeder is maar 41 geworden. Dus besef me nu dat ik daardoor het antwoord op dit vraagstuk nooit zal weten
ben hier best benieuwd naar namelijk!
Grootste deel ligt in West-Friesland (regio in Noord-Holland)!
Alle 
ik kom uit de regio(en jij denk ik ook)
Haha jep! Heb alleen niet alles waar ik doorheen fietste naar school ook aangevinkt, maar waar ik echt geweest ben. Anders was het inderdaad alles ook!