Stel hier je persoonlijke vraag #4

Ik weet niet echt waar de grens tussen ‘helemaal niet leuk vind’ en ‘ik zou met m’n nuchtere verstand niet per sé interesse in je hebben, maar ik heb zin om te zoenen en je bent wel aardig en niet lelijk’ ligt. Ik zoen nooit met iemand die HELEMAAL niet leuk is in ieder geval, ik moet altijd op zijn minst wel 1x met iemand gelachen hebben voor ik iemand zoen.

1 like

@Bunnyslippers ik vond het verschrikkelijk ja. Het enige wat mn moeder me daarvan nog mag voorschotelen is dr spaghetti, want die was wel heel goed. Maar ze kan ook gewoon echt niet koken. Dit was wat ze kon dus daar deden we het mee.
Mn vader maakte de nasi altijd trouwens, echte marine nasi/blauwe hap. Ook echt heel lekker, maar niet elke week.

Ben zelf ook thuis heeeel anders gaan koken en mn ouders eten nu heel graag bij mij als ze in mijn woonstad zijn, want “zelfs vegan kook je lekkerder dan ik”, aldus mn moeder :joy:

6 likes

Ik ben er echt al tijden door gefacineerd dat voor de AVG (die privacyverordening) iedereen aardappelsgroentenvlees AGV noemde en dat iedereen die wetgeving in het begin ook AGV noemde uit gewenning. En dat nu heel veel mensen aardappelsgroentenvlees AVG noemen ondat dat nu blijkbaar de meest gebruikelijke afkorting is ivm veel nieuws rondom die verordening. Vind ik echt al weken heel interessant en opvallend haha.

32 likes

Dit is mij nooit opgevallen? Ik zeg in ieder geval altijd al avg ook als ik het hardop uitspreek zonder afkorting… (het eten dus, niet de wet)

3 likes

Moet hier echt om lachen, sorry :joy: Mijn favo post van de week!

1 like

En @Rozecoupeschaar ja kan hoor! Maar volgens mij is/was AGV gebruikelijker om te zeggen en daarom viel het me op dat het nu naar mijn beleving veel vaker AVG wordt genoemd. Maar was even een random gedachte haha misschien klopt het wel niet.

2 likes

Oh haha! Ik dacht dat je op jezelf woonde, vandaar dat ik het zo gek vond dat je iets zou eten wat je niet lekker vindt haha.

1 like

Ik ga hier sowieso hard op.

Ik heb overigens Nee gestemd maar heb het wel eens gedaan. Stond met een vriend van mij midden in de stad, na sluit van de kroegen en iemand wilde vanalles van me, dus ik zei dat ik dat brutaal vond dat hij dat allemaal wilde terwijl ik daar met mijn vriend stond. Hij geloofde het niet en toen heb ik met die vriend van mij gezoend, waar ik echt anders NOOIT mee zou zoenen, alleen om er van af te zijn.

Note: ik was 17. Bijt tegenwoordig wel van mezelf af.

2 likes

Mijn zus weet echt alles van mij, maar echt details over seks bespreken we nooit. Het wordt de laatste jaren steeds iets meer, maar echt helemaal gedetailleerd? Nee. Ik zeg wel eens van wow te lang geen seks gehad, of van oh hij had echt een kleine/grote, het was lekker/niet boeiend. Maar echt details over wat voor soort standjes fantastisch zijn of op welke dirty talk ik lekker ga? Eh nee, too much information. Maar dat doe ik ook niet met een vriendin. Wil ik helemaal niet weten. :’) Met vriendinnen heb ik het daar dan wel iets meer over dan met mijn zus. Maar toch beschouw ik mijn zus als iemand die veel meer (alles) over mij weet dan vriendinnen, alleen op het gebied van seks dus niet. Ik zou toch ja stemmen, al moet ik dan denk ik eerder voor de tweede optie moeten gaan zeker?

3 likes

Hoe kan het dat niemand op ‘ja’ stemt, maar bij de vraag ‘zo ja, …’ wel 3 mensen stemmen??? @HvO, @smeagol en @Jumpsuit? :confused::confused::confused::confused:

10 likes

Hahahaha ja ging per ongeluk en kreef het niet meer weg

3 likes

Ik zie hier heel vaak dat mensen verkeerd stemmen of zo. Maar kan niet iedereen dat aanpassen dan? Als je klikt op ‘resultaten verbergen’ kun je je stem toch gewoon weer aanpassen?
@HvO ik zie het nu bij jou bijvoorbeeld. Kun jij het ook niet aanpassen?

1 like

Aanpassen wel, maar weghalen niet :cry: (sorry @Leukocyten)

2 likes

Oké ik wist dat je je stem kon wijzigen, maar nooit bedacht dat je hem dan ook misschien kon weghalen. Thanks. :smile:

1 like

Oh sorry! Ik dacht dat jij ze niet kon veranderen. Dan heb ik niks gezegd.

Omg nummer 3 is zo ontzettend mijn type, gewoon exact, ik wil graag op hem klimmen en hem in mijn bed leggen en hij mag daar dan gewoon nooit weer uit. Wat een mooie lekkere man. Whaaaaaaa. :drooling_face:

2 likes

Ik vraag me dit best wel af haha. Als een vega(n) zegt dat ze het jammer vinden dat het aanbod bij een restaurant of snackbar heel beperkt is denk jij dan bij jezelf ‘eigen schuld je bent zelf vega(n) geworden’

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb niet hele verhalen verzonnen die niet waar zijn, maar ik ben wel goed in verhalen aandikken ja. Dat heb ik van mijn moeder en ik had er altijd zoooo’n hekel aan bij haar. Maar ik ben uiteindelijk echt precies mijn moeder geworden nu ik groot ben :disappointed:

5 likes

Mijn ouders (vooral mijn moeder) waren extreem streng wat gezond eten betreft. Frisdrank en chips enkel bij Eurovisiesongfestival, kerst en oudejaar. Fruitsap was heel uitzonderlijk (bv. bij bezoek). Choco mocht enkel op woensdagochtend of zondagochtend en als 4-uurtje. 's Avonds geen zoet beleg op je brood. Frieten uit de frituur enkel de avond waarop we van reis terug kwamen (en dan nooit met snack). Enzovoort enzovoort. Wel mochten we 's avonds een dessertje kiezen (soja-pudding, een koekje of een stukje chocolade). En onze tv-snacks waren appels in schijfjes of komkommer met pindakaas, haha.

Ik moet zeggen dat ik nu geen enkele regel meer volg, haha. Ik kook ook helemaal anders dan mijn moeder (veel meer met saus, kruiden en smaak). Ik eet altijd waar ik zin in heb, maar ik heb inderdaad ook wel moeite met mate houden (wat snoep, chocolade en koekjes betreft). Het is óf niets óf het hele pak leeg (gaat wel steeds beter). Maar ik heb wel het gevoel dat mijn lichaam die gezonde dingen nog gewend is. Als ik een tijd erg vet gegeten heb, “crave” ik fruit en groenten.

2 likes

Haha wow echt van die bepaalde regeltjes hadden jullie gewoon. Alleen friet wanneer je terug komt van een reis, dat is echt bijna nooit toch :joy:? Snap wel dat je nu anders kookt omdat je ouders misschien wel extreem gezond waren ofzo. Maar ja die bodemdrang is herkenbaar haha. Moet zeggen dat nu ik het alleen tot het weekend beperk ik wel minder van die snacks eet. Soms mis ik wel zoetigheid door de week, maar dan denk ik aan het weekend en dan heb ik er wel vrede mee (haha wow klinkt minder sneu dan dat ik het neerzet :joy:)