Maar dan heb je in principe dus wel bodemdrang, alleen heb je jezelf die regel opgelegd zodat je jezelf kunt voorhouden dat het bij jou niet zo erg is
Nee in die tijd was er alleen de finale, sinds 2004 is er een halve finale en sinds 2008 zijn er 2 finales
(Sorry, superfan)
Oh dit deden mijn ouders ook! We aten friet bij McDonalds op de terugweg van zomervakantie naar huis, dus dat was dan 1x per jaar. Maar dan riep mijn vader âOh nee ik heb de afslag gemistâ of een andere smoes en dan aten we toch weer thuis normaal eten haha.
Haha die ken ik! Alleen mc donalds als we naar mn oma gingen. Maar ik vind mcdonalds en frietjes dan weer een verschil ofzo.
Haha nouja, naast de McDonalds werd er nooit friet gegeten bij ons thuis. Je snapt nu wel dat ik tegenwoordif altijd ovenfriet in de vriezer heb liggen
Hoezo nooit friet???
Dat is inderdaad bijna nooit, haha, 1 keer per jaar. (To be fair, we aten wel vaker zelfgemaakte frietjes, maar enkel in het weekend uiteraard en zeker niet ieder weekend .)
Maar ja, mijn moeder was heel extreem. Zeker de paar weken voor we naar de tandarts moesten (géén suiker!) of als het weer eens in de krant stond dat âde gemiddelde Belg te ongezond eetâ (meteen een overload aan groenten en fruit).
Nouja, ik heb een perfect gezond gewicht (juist eerder richting ondergewicht), dus ik leg mezelf geen regels meer op. Ik zou niet weten waarom. Ik heb wel het gevoel dat ik een goeie intuĂŻtieve eter ben.
@grace Topavond uiteraard .
@Jauregui In die tijd was het enkel op zaterdag!
Vind mijn vader niet lekker! Dus dan werd dat niet gegeten haha
Haha oh ik zou dit zooo erg vinden als ik me had ingesteld op McDonalds. Net als vroeger als je dan op school wist van ahhh vanavond lekker friet of pizza eten en thuis bleek dan dat het toch beter uitkwam om bruine bonen te eten die avond oid. Kun je echt niet maken haha dan was ik de rest van de dag chagrijnig.
Hahaha omg ik dacht dat ik de enige was waar dat zo bij werkt. Als ik iemand echt leuk vind ren ik er van weg (soms letterlijk), maar als ik de humor er van inzie dan kan ik echt gefascineerd raken door sommige mensen. Ik haat mezelf soms echt hahaha
HAha hier ook.
Maar ik zou hem dan weer niet willen zijn, dat lijkt me gek, iemand kiezen op basis van een knap uiterlijk. Ik kan niemand kiezen. Ik vind het ook altijd een gekke vraag als mensen vragen âals welke beroemdheid (vrouw) zou je eruit willen zienâ of âhoe zou je eruit willen zien als je mocht kiezenâ. Gewoon als mezelf aub alleen dan knapper. Ik kan niet zomaar iemand kiezen op wie ik wil lijken?
Daarbij wil ik wel graag een man zijn, maar dan vooral om je dan (in het algemeen) minder kwetsbaar bent dan vrouw en ik veel zelfverzekerder alleen op reis zou gaan, in het donker zou fietsen en in het bos zou wandelen.
Hij lust zeker ook geen bossche bollen
Wat vind je van mensen die nog letters vervangen door cijfers in appjes? (dus w8/d8 ect)
- Ongelooflijk irritant
- D8 dat ik de enige was die nog zo typte #noshame
- Boeit me niets
0 stemmers
Vroeger was dat noodzakelijk, toen je nog per sms betaalde en je zoveel mogelijk in 1 sms wilde proppen.
Tn strde k smsn die r zo uitzgn
Nu is het vooral belachelijk, vind ik.
Edit: Haha, en dan wanhopig proberen nog 2 letters te verwijderen zonder dat het volledig onduidelijk werd. De herinneringen⊠Paar jaar later werden de onbeperkte smsâen ingevoerd en stuurde mijn broer 1000 smsâen op een maand met âhoe isât?â âgoedâ âmet jou?â âcavaâ âwat doe je?â ânietsâ âen jijâ. Frustrerend vond ik dat, haha.
Naast heel irritant, denk ik dan vooral dat diegene zichzelf Heel Hip en Modern voelt. Maar dan 15-20 jaar te laat.
Ik vind het vooral irritant als iemand 'k typt in plaats van âikâ. Het is niet alsof â typen sneller is dan een i? Waarom die moeite doen?
Krijg jij ook altijd zo moeilijk het plastic eraf van een tampon?
- ja
- nee
- ik gebruik geen tampons
0 stemmers
Ik heb twee trucs. Sommige tampons moet je een beetje âbrekenâ zodat het plastic knakt, dan schuif je het er zo vanaf. Andere tampons moet je met beide handen vastpakken en dan allebei je handen in een andere richting draaien (kan dit niet zo goed omschrijven haha) dan draai je het plastic er ook af.
Dat doe ik eerlijk gezegd wel eens, maar dat komt voort uit mijn dialect, denk ik? Ik doe het ook enkel naar mensen met wie ik semi-dialect typ. En dan probeer ik er meestal " 'k " van te maken, haha. (Dan zou ik bijvoorbeeld âdat doe 'kâ typen of " 'k doe 't " typen.)