Stel hier je persoonlijke vraag #4

Dit is voor mij eigenlijk 33/33/33 ik eet vaak een magioni bodem, dus ‘zelf gemaakt’. meestal in het weekend. Op vrijdag ofzo diepvriespizza, omdat ik dan geen zin meer heb om te koken. En op zondag als ik brak ben bestellen we vaak. Ik eet maximaal 1 pizza per week hoor haha niet vrijdag diepvries, zaterdag magioni en zondag bestellen :yum:

3 likes

Heb je ooit een boormachine gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vandaag nog! En de afgelopen 3 weken ongeveer elke dag.

1 like

ik vond ze 10 jaar geleden veel makkelijker open te maken, met zo’n trekdraadje eromheen. snap nog steeds niet waarom dit veranderd is. dat tegen elkaar in draaien werkt vaker niet dan wel. of mijn handen zijn zweterig en dan gaat het lastig. of de gaatjes zijn niet groot genoeg waardoor de twee helften gewoon aan elkaar geplakt zitten en je moet peuren met je nagel.

2 likes

Wat is het langste dat je ooit dezelfde onderbroek aan hebt gehad zonder deze tussendoor om te spoelen/wassen?

• Minder dan 12 uur
  • 12 - 24 uur
  • 24 - 36 uur
  • 36 - 48 uur
  • 48 uur - 1 week
  • Meer dan 1 week

0 stemmers

Poll is anoniem.

Is dit voor jou een uitzondering geweest?

• Ja, dit was een uitzondering en ik verwacht niet meer in die situatie te komen
  • Ja, dit was een uitzondering, maar zou best nog eens kunnen gebeuren
  • Nee, is vaker dan eens voorgekomen, maar niet heel vaak
  • Nee, komt regelmatig voor
  • Nee, zo lang draag ik mijn ondergoed altijd en ik denk/weet dat ik mijn ondergoed (veel) langer draag dan gemiddeld is
  • Nee, zo lang draag ik mijn ondergoed altijd en ik denk dat ik mijn ondergoed zo lang draag als normaal/gemiddeld is

0 stemmers

Als ik zeg ‘nee ik kan dat niet eten’ zeggen mensen best vaak ‘Nee je WILT het niet’ en dan denk ik ja true, eigen schuld.

Dr. Oetker tradizionale, korst insmeren met olijfolie <3

1 like

Hmmm, ik besef nu dat alle grootvaders aan moeders kant van de belangrijkste mannen in mijn leven, heel vroeg gestorven zijn. Ik heb dus géén idee of dit klopt.

3 likes

Ja vraag me niet waarom maar ik krijg echt de meest random vragen in mijn hoofd steeds, nu denk ik aan stofzuigen dus mijn vraag is: Hoe vaak stofzuig jij per week?

• 1x per week
  • 2x per week
  • 3x per week
  • Meer dan 3x per week
  • Ik stofzuig niet iedere week
  • Ik heb een schoonmaakster :ok_hand:

0 stemmers

Damn treurig ben echt in de meeste steden niet geweest van je polls.

:rofl: Vroeg me al af of er een logica in zat.

Vast al voorbij gekomen maar yolo zo zijn er wel meer. Wat is je sterrenbeeld?

• Ram
  • Stier
  • Tweelingen
  • Kreeft
  • Leeuw
  • Maagd
  • Weegschaal
  • Schorpioen
  • Boogschutter
  • Steenbok
  • Waterman
  • Vissen

0 stemmers

Leuke polls! Wel veel Bollenstreek dorpen haha.

1 like

Voor als je je echt echt verveelt: https://www.jetpunk.com/user-quizzes/153128/nederlandske-kommuner

1 like

Wow, ik ben verbaasd in hoeveel steden/dorpen ik geweest ben. Ik ben niet eens Nederlander :sweat_smile:.

3 likes

Als ik trouwens mijn polls teruglees moet ik wel een beetje lachen, ze zijn echt wel steeds lekker random haha.

2 likes

Kom je toevallig uit regio Leiden? Veel dorpen liggen in die buurt haha

1 like

Vond Sassenheim in je eerste poll al super random en toen kwamen de rest van de dorpen nog!

En ja de Voorhout voorhuid link kwam ik ook super laat achter haha. @anon24802271

2 likes

Haha same, als ik niet nuchter ben word ik heel vrolijk en gezellig en wil ik ook high fiven (kwam ik ook te laat achter dat dat blijkbaar een versiertruc is tegenwoordig). Ik heb dan ook echt een zwak voor van die beetje verlegen jongens die na een biertje te veel en wat aanmoediging van hun maten éindelijk op je af durven te stappen, vind dat zo aandoenlijk.

1 like

Ik hou van deze website, haha, die quizzen zijn soms zo random! Ik heb hun Countries of the World quiz gebruikt om alle landen te leren.

1 like