Stel hier je persoonlijke vraag #4

Oh dan vat ik de vraag anders op. Dan is het antwoord mannen :wink:

Ik ben erg boos geweest toen mijn ex het filmpje opzocht en bewust aan mij wilde laten zien en bleef zeuren. Ik weet namelijk van mezelf dat die beelden dan heel lang blijven hangen en ik er helemaal naar van word. Kan echt weken duren voordat het een beetje slijt. Heb echt geschreeuwd dat ik het niet wilde kijken. Stukje nieuwsgierigheid zal altijd wel blijven maar ik weet dat ik niks mis als ik het niet heb gekeken. :no_mouth:

4 likes

Nee hahaha

1 like

Ik was op bezoek bij Serena van beautylab, haha(echt waar)

1 like

De ring van Antwerpen is de hel, dus die vermijd je met de trein wel :train:

2 likes

Dit heeft toch vooral met het testosteron gehalte te maken? Hoe meer testosteron hoe sneller de man kaal wordt ofzo.

Kun jij overdag ontspannen als je 's avonds moet werken?

• Nee, ik zit de hele tijd op de klok te kijken
  • Ja, maar op het allereerste moment schrik ik vaak van de tijd en moet ik haasten
  • Ja, juist fijn 's avonds werken
  • Maakt me niet uit of ik 's avonds of overdag werk
  • Ik werk nooit 's avonds maar ik wil toch stemmen

0 stemmers

Ik vind s avonds werken daarom zo vervelend. Vooral als je bijvoorbeeld lekker op het strand chill en weet dat het vanavond weer super druk gaat worden (horeca)

1 like

Nu een Limburgse editie! In welk van deze plaatsen ben je ooit geweest?

• Venlo
  • Venray
  • Maastricht
  • Weert
  • Roermond
  • Sittard
  • Geleen
  • Kerkrade
  • Echt
  • Heerlen

0 stemmers

In limburg zeggen mensen ook heel vaak wanneer iemand verbaasd ‘echt?’ zegt als antwoord: ‘nee Susteren’ aangezien die dorpen dus naast elkaar liggen.

29 likes

Zijn jouw ouders babyboomers? Geboren tussen 1940 - 1965

• Ja mijn vader
  • Ja mijn moeder
  • Allebei
  • Beide niet

0 stemmers

Hahaha ja dit dus, standaard

1 like

Eindelijk plaatsen waar ik wel geweest ben hahaha

6 likes

Ja en mijn ouders ontkennen dit dus altijd :expressionless: ‘nee babyboomers waren maar van 1945 tot 1950’

1 like

Nou ik ben dus gisteren voor het eerst een millennial genoemd door een millennial :neutral_face:, ik dacht zelf altijd aan kinderen na 1995 ofzo maar blijkbaar niet. En bij babyboomers dacht ik tot aan 1955. Het forum zit dus vol met millennials met babyboomers als ouders. Vreselijk, hierdoor zijn we wel extra speciaal enzo. :ghost:

6 likes

In zat me laatst nog af te vragen hoe het met haar is…

Mensen die zijn geboren tussen 1961 en 1980 behoren tot “generatie x”. Dat klinkt toch nergens naar? en overlapt ook de babyboom generatie. Nouja, sowieso allemaal kut die termen.

3 likes

Ik ben het hier deels mee eens! Maar ik ben een beetje van beide kanten, zo ver als dat mogelijk is. Ik ben bijvoorbeeld met oud en nieuw 2 dagen naar Brugge geweest. Daar hebben we verschillende foto’s en filmpjes gemaakt met elkaar, van elkaar en van de stad. Maar ik zet deze op Instagram omdat ík dat leuk vind. En de mensen die mij volgen schijnbaar ook, anders zouden ze me niet volgen toch? Ik vind het ook leuk om die foto’s als herinneringen te hebben. En vooral de groepsfoto hebben wij inderdaad ook iemand voor gevraagd of die een foto wilde maken, maar dat doen we dan vervolgens niet 30x opnieuw. Zo’n foto kost denk ik echt 2 minuten van onze avond en na die twee minuten is het nog net zo gezellig als van te voren.

Wat is mijn punt? Dat dus niet iedereen het zo bedoeld als wat jij nu omschrijft. Denk ik dan.

2 likes

Oh zo. Daar ben ik het wel mee eens inderdaad. Zulke accounts zijn er natuurlijk meer dan genoeg. Ik denk dat het vaak ook wel aan foto’s af te zien is wat realistisch is of niet. Ik had het meer opgevat dat je (bijna) heel social media zo zag. Mijn fout!

Door alle inwelkeplaatsenbenjegeweestpolls besef ik dat ik bijna alle aangekruiste plaatsen door voetbalwedstrijden heb gezien :see_no_evil: Bij oefenwedstrijden maken we meestal een dagje uit van de plaatsen in de omgeving. Ach, je ziet wel veel van Nederland/België/Duitsland zo

7 likes