Stel hier je persoonlijke vraag #4

Hoeveel landen kun jij opnoemen? https://www.jetpunk.com/quizzes/how-many-countries-can-you-name

• minder dan 50
  • 50 - 75
  • 75 - 100
  • 100 - 125
  • 125 - 150
  • 150 - 175
  • meer dan 175

0 stemmers

1 like

Ik ben ergens heel erg blij dat je hiervoor een account moet aanmaken en ik daar te lui voor ben, want ik besef nu dat het echt tijd is om mezelf te beschermen en te slapen, hoe aantrekkelijk het ook is om me even 100+ landen voor de geest te halen en met mijn telefoon op te schrijven, haha. (Die quizwebsite en ik hebben morgen sowieso een date.)

4 likes

Volgens mij is het helemaal niet nodig om een account aan te maken :zipper_mouth_face:. Maar eerst slapen, jij!

(Ik heb ook echt al veel te veel tijd doorgebracht op die site, haha.)

2 likes

166! Aardig trots

1 like

Haha, wow! Echt exact hetzelfde als ik! Wat is de kans?

image

2 likes

Mijn fouten lagen vooral in die eilandstaatjes met dubbele namen en een paar in Afrika.

Yep, Oceanië en de Caraïben zijn het lastigst!

1 like

Leuke quiz (ik kan niet slapen en dan zijn dit altijd goede bezigheden)!

Ik had trouwens wel vele malen beter gescoord als er om de Nederlandse namen gevraagd werd. Ik had bijvoorbeeld geen flauw idee dat Letland Latvia heet in het Engels.

9 likes

Werd er heel chagrijnig van omdat ik precies weet hoe het land in het Nederlands heet, maar de Engelse vertaling of spelling gewoon niet goed heb.

17 likes

Omg ik faalde echt bij Zuid-Amerika, echt niks kwam in me op! Had er 116

1 like

Oh, inderdaad, dat is wel een extra moeilijkheid helaas! @Violoncello @Rozevarken

1 like

Ja omg ik was telkens Algaria aan het typen ipv Algeria haha
Edit: oh ik kom er ook nu achter dat het in het NL ook gewoon AlgErije is :’)

3 likes

Velsen is een gemeente bestaande uit Ijmuiden, Velsen-Noord, Velsen-Zuid, Santpoort -Noord, Santpoort-Zuid, Driehuis & Velserbroek

En de enige reden dat ik dat weet is omdat ik er ben opgegroeid :expressionless:

4 likes

Als je een notificatie krijgt op dit forum dat iemand je post geliket heeft, ga je dan terugkijken welke post dat was?

• Altijd
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Zo uit m’n hoofd kom ik net over de 150, maar ik kan wel over de 180 vlaggen herkennen lol

1 like

Waw, dat is wel indrukwekkend!

Edit: Ik heb m’n nieuwe uitdaging gevonden, haha. Daar is ook een quiz van :stuck_out_tongue:.

En de prachtige velsertunnel natuurlijk

3 likes

1 meisje had gezoend met haar vriendje die een boterham met pindakaas had gegeten. Zij is daarna overleden, het kan dus wel enorm heftig zijn. Wat het op straat lopen betreft lijkt me wel, je komt dan toch niet direct in contact met het voedsel.

1 like

I was today years old toen ik dat besefte. En ik kom uit de bollenstreek, dus ik heb die naam genoeg gehoord.

1 like

Ik ben echt benieuwd hoe jij stage hebt gelopen op een school in Canada (jaloers haha)