Hahaha, 1 vriendin van me was, of is? Ook superfan. Toen we nog op de basisschool zaten had ze iets ergs gedaan, geen flauw idee meer wat, maar daardoor mocht ze het songfestival niet meer zien. Wij (met zn 2en) liepen achter haar naar boven en ze ging naar haar slaapkamer omdat ze heeeelemaal gek werd want ze kon dus dat festival die avond niet kijken. Ze liep stampvoetend naar boven en wij gingen maar heel schaapachtig er achteraan. We hadden een super lelijk gipsen beeldje gemaakt voor Moederdag en die gooide ze kapot op de donkerblauwe vloerbedekking. Ik vergeet het nooit weer. Wij stonden zo naar het tafereel te kijken. en we vonden het ontzettend erg dat ze het beeldje kapot had gegooid.
ik doe dit op whatsapp dus continu maar meer âvoor de grapâ ofzo? beetje hetzelfde kaliber als mijt/meit
Wow, wat ben ik hier slecht in, zeg. Ik ga dit echt oefenen.
Nice! Ik heb een paar jaar terug ook tientallen keren gedaan, haha (helaas toch al weer heel wat vergeten). Als je klaar bent met die, is er ook nog deze: https://www.jetpunk.com/user-quizzes/6121/countries-of-the-world-with-an-empty-map . Grappig welke landen je dan plots vergeet, als je met een lege kaart start.
Hoe maak je een pol aan? ik wil weten hoeveel mensen 2 girls 1 cup kennen en hoeveel mensen daarvan het filmpje ook echt gezien hebben.
Ik en mijn fwb maken daar namelijk vaak grapjes over, maar nu blijkt dat hij het echte filmpje nooit gezien heeft en volgens hem de meeste mensen niet. ik moet dus even mijn gelijk halen:p
Op het tandwieltje klikken (helemaal rechts) en dan âpoll aanmakenâ.
Die is niet te zien op mijn mobiel ik zie nog een klein streepje van een bakkje, maar kan er niet op drukken.
Handig die gebogen schermen
Oh, op mân gsm zie ik het wel als ik mân scherm draai (horizontaal kijk) en dan mân toetsenbord naar beneden klap. Dan is het het een-na-laatste (er staat nog een computer-schermpje naast).
Ik stofzuig nooit, dat is de taak van mijn vriend. Dus nu heb ik op âik heb een schoonmaaksterâ gestemd
Ik haal âm zelf bij de Italiaanse delicatessenwinkel, want ze bezorgen niet. Soms bel ik wel zodat ik niet hoef te wachten.
En ik maar denken dat ik hier anoniem zat
@anon76889665 @monkeyslut Ik ben nu stiekem benieuwd uit welk deel van die gemeente jullie komen, ik kom uit de stad die eraan vast ligt. Had ook heel veel mensen uit die gemeente bij mij op school zitten.
Ik had ooit klusdag op mijn studentenvereniging, maar kom uit een familie die totaal niet handig is. Dus toen mocht ik gaatjes in bezemstelen boren, zodat we ze konden ophangenđ
Heb toen ook mijn vinger verbrand, omdat ik een intrusie had en na het boren het puntje wilde aanraken (die is dus gloeiend heet).
Weet jij wat 2girls1cup is?
- Ja, weet wat het is
- Nee, geen idee
0 stemmers
Heb jij het filmpje ook echt gezien?
- Ik heb het filmpje ook gezien
- Ik heb het filmpje nooit gezien
0 stemmers
Wel met handen voor mn gezicht, half kokkend en snel afgezet. Heb er niet even eens lekker voor gezeten haha. Als je het nooit hebt gezien en niet weet wat het is; niet gaan kijken
Haha dit doet me denken aan dat filmpje van de website my lazy sundays .com waar oude mannen in een badkuip âdingenâ aan het doen zijn⊠haha dat was toen ook een heel ding net als 2girls1cup sorry lekker random dit
Gelijk maar een polletje dan, kent iemand dit?
- Haha ja
- Nee
0 stemmers
Leuk zoân vader, gatverdamme man.
dat scherm dat je dan ook onmogelijk kon sluiten
Ik woon er zelfs in 1, haha! Had niet verwacht die ooit in een poll hier tegen te komen.
Ik wil ook zoân steden en dorpen poll maken, dus bij deze!
Waar ben je wel eens geweest?
- Opperdoes
- Medemblik
- Hoogwoud
- Obdam
- Hoorn
- Wervershoof
- Wieringerwerf
- Midwoud
- Nibbixwoud
- Twisk
- Abbekerk