Voel jij je in een luxe warenhuis of parfumerie beoordeeld op je uiterlijk (door het personeel)
- Ja
- Nee
0 stemmers
En vind je dat terecht
- Ja want âŠ
- Nee duh want âŠ
0 stemmers
Voel jij je in een luxe warenhuis of parfumerie beoordeeld op je uiterlijk (door het personeel)
0 stemmers
En vind je dat terecht
0 stemmers
Ja dit is heel herkenbaar. Zelf houd ik helemaal niet van fotoâs maken en vind ik het ook heel storend als dit te pas en te onpas gebeurd op gewoon een uitje. Ik dacht een keer, ja ik moet wel een keer een foto hebben van mij en Mn vriend. Toen hebben we echt heel knullig een selfie gemaakt waarop we elkaar een kus geven en het is zo debiel geworden want ik lach en hij heeft zn mond dicht en onze monden zitten ook niet echt bij elkaar in de buurt. Verder strek ik mn nek eeenorm lang uit waardoor ik dus een gigantische nek lijk te hebben. Het viel bij anderen wel heel goed in de smaak âoh jullie krijgen mooie kindjes!â. Maar ik denk er gewoon zelden aan om fotoâs te maken.
Welke groente eet jij vaak (= gemiddeld 1 keer per week)
0 stemmers
POMPOEN.
Sorryyyyy! Maar dat is alleen in de herfst/winter of niet?
Hahaha ja, is ook waar! Hoewel ik ze in Italië deze zomer ook heel goedkoop in de supermarkt vond. Echt no (oke een beetje) shame in my game, ik eet die dingen alsof het snoepjes zijn 
Straat in ons dorp, hahaha
Ik let daar nooit op eigelijk. Denk altijd maar zo, ik ben een klant en als ik iets wil dat pakken zij het voor mij uit een magazijn. Dus ja hoe chic is dat danâŠ
Ik gooi vaak een blikje mais door Mn eten maarja als je het dan in zn geheel weer uitpoept is het bijna jammer geld.
Hahahahaha
Alleen in de Douglas. Merk echt dat ik daar beter geholpen word als ik make-up op heb/mân haar leuk heb zitten. In meerdere filialen ook.
Oké ik zie een soort trend in mijn omgeving dus ik ben benieuwd: hoeveel mensen ken jij die zich hebben laten opleiden tot yogadocent?
0 stemmers
Ik vind dit echt heel erg?! Ik was verbaasd over de poll en nog meer verbaasd over de uitslag. Ik moet die winkel sowieso niet want je krijgt direct weer iemand die vraagt of je alles kan vinden en dan zeg ik heel snel. Nee ik kijk alleen ff! Maar dat veel zich echt beoordeeld voelen dat kan toch niet. 1 keer vroeg zoân medewerkster of ze me op mocht maken, ik zei maar ja, kreeg een aantal complimenten waar ik niks op terugzei omdat ik het vrij raar vond en ging naar huis met een pot foundation die superduur was waar mijn moeder over de zeik van ging. Nouja lang verhaal kort, ik vind Douglas stom.
Eigenlijk champignons en bloemkool het meest!
Ja ik sta er ook telkens van te kijken, probeer er zo min mogelijk te komen. Als ik er gaar uitzie word ik meestal straal genegeerd, zelfs als ik aandacht van een verkoopster probeer te trekken door in de buurt te gaan staan en oogcontact te maken. Laatste keer was ik trouwens op Hoog Catharijne en daar waren ze wel chill! Maar verder eigenlijk altijd kut.
@Jauregui @Dazed @jumpsuit @anon69899736 @Ludo @Rozevarken
Haha thanks voor jullie gedachten hierover. Ik baal nu dus al twee dagen om een medewerkster.
Meerdere keren inderdaad in sportkleding iets gehaald, nou geen blik waardig. Vorige week naar een verjaardag van een vriendin, en de vriendin die het parfum had gehaald was ziek, maar had bonnetje zodat ze het kon retourneren. No problemo, dan haal ik er gewoon nog eentje. Ik dus op weg naar feestje in full glam outfit dat parfum nog snel scoren, en werd zeer hartelijk ontvangen. Kon nog touch up make-up krijgen, vrolijke babbel over mijn mooie schoenenâŠ
Lekker schril contrast met twee dagen later. Hetzelfde filiaal, dezelfde werkneemster (die me uiteraard niet herkende) Ik kom in âgewoneâ kloffie aan, vraag of een bepaald product toevallig nog achter ligt (het vakje zelf was leeg), en ik kreeg alleen een âneeâ. Geen âwe kijken of het online beschikbaar is, of het in een ander filiaal nog is, of we je ergens anders mee kunnen helpenâ, gewoon helemaal niets. Op echt een afkeurde blik na.
Ik ben redelijk wetenschappelijk ingesteld, dit is gewoon echt geen toeval meer en ik vind het zó frustrerend om door een dame in één oogopslag in een hokje gestopt te worden. Ik kom verdorie veertig euro voor een highlighter uitgeven, en ookal kwam ik voor huismerk wattenschijfjes⊠Ik ben ook gewoon een klant (en ik wil geen kaas
).
Ik snap best dat dames die er rijk uit zien vaker meer besteden hebben en je winkel nou eenmaal draait om geld, maar ik voel me er echt niet op mijn gemak, tot het punt dat ik eigenlijk de meeste dingen door mijn vriend laten halen (maar die snapt niets van highlighters).
Goed nu ga ik maar veel te dure wijn drinken en de highlighter bestellen bij een andere winkelketen #zalzeleren
In welke (Nederlandse) hoofdsteden ben je geweest?
0 stemmers
Nog 2 te gaan!
Zijn Assen en Middelburg het bezoeken waard? 
Nee (Assen).
Assen is een pauperstad⊠dus nee