Mocht jij piercings en tattoo’s toen je nog thuis woonde?
- Piercings wel, tattoo’s niet
- Tattoo’s wel, piercings niet
- Mocht allebei niet
- Mocht allebei wel
- Ik weet het niet (want ik wou het allebei niet)
0 stemmers
Mocht jij piercings en tattoo’s toen je nog thuis woonde?
0 stemmers
Ordinair niet, maar leuk vindt ze het ook niet 
Trek me er vrij weinig van aan want heb inmiddels negen gaten verdeeld over twee oren.
Piercing mocht, tattoo weet ik niet want dat heb ik zelf nooit gewild.
In welke (Nederlandse) provinciehoofdsteden heb jij gewoond?
(Anoniem!)
0 stemmers
Ja ze vindt het vreselijk haha. Toen ik thuis kwam met drie oorbelgaatjes aan beide kanten keek ze me aan alsof ik mn hele gezicht had volgepierced.
Maar ja, don’t care hoor, ik ben er blij mee!
Nu lijkt het alsof ik amper groenten eet
. Er zijn gewoon niet veel groenten die ik daadwerkelijk élke week eet?
Ik denk niet dat mijn ouders me voor mijn 18e wat hadden laten zetten, maar daarna was het mijn eigen keuze. Dus het laatste jaar dat ik thuiswoonde mocht het allebei. Ervoor denk ik niet, maar wilde het zelf toen ook nog niet. Wist dat ik wel ooit een tattoo ging laten zetten, maar wilde er heel goed over nadenken (De eerste is er uiteindelijk ook pas op mijn 27e gekomen).
Heb wel op mijn 15e een gaatje in mijn neus gehad (geschoten), kwam ik toen ineens mee thuis. Vond mijn moeder niet heel leuk, maar ja, toen was het leed al geschied, hoefde hem er niet uit te halen of zo (na 10 maanden zelf voor gekozen, was het wel weer zat).
Oeh nu wil ik naar Leeuwarden, dan ben ik in allemaal geweest!
Piercings hing er vanaf waar, heb op m’n 13e een helix gekregen voor m’n verjaardag maar toen ik op m’n 14e/15e een lippiercing wou was dat wel een stellige ‘nee’. Tattoos mochten niet tot m’n 18e, daarna was m’n moeder van ik kan je in principe niet tegenhouden maar ik zou het heel erg waarderen als je wacht tot je 21e, en dat heb ik ook gedaan. Toen ik net 21 was heb ik samen met m’n moeder het ontwerp van m’n eerste uitgekozen, was heel fijn 
Mijn vader kan net aan een ei bakken
als ie zn best doet
Mijn vader is kok en mijn moeder kan echt als de beste koken . Mijn vader kookt thuis dus bijna niet maar heeft altijd heel veel mening. Mijn moeder heeft flink veel afgezien en geleerd in hun 40 jarige samenzijn
En ik durf al helemaal niet te koken voor mijn ouders.
Is goed juist! Lekker gevarieerd. Ik plaatste de poll juist omdat ik eigenlijk altijd dezelfde groenten kook, sta zowat elke dag in de supermarkt met een paprika en courgette in mn hand haha
Ordinair vond ze ze zeker maar ze had ze zelf vroeger ook dus ze vond dat ze niet mocht klagen ahha
Op wat voor manier maak je het klaar? Ik vind het bij mij nooit lekker worden
Ik mocht dus geen piercings maar heb er wel eentje genomen in mijn lip maar dat ontstak allemaal dus dat duurde niet lang en daar was mijn moeder wel blij mee ja.
Oehh klinkt goed! heb je recepten?
In het kader van Dry January (ik hou het nog steeds vol hoor)
Welke tienerwodka dronk je het liefst?
0 stemmers
Welke smaak bre3zAh?
0 stemmers
Welke supermarkt drank?
0 stemmers

Als deze boys op tafel kwamen werd je tiener stapavond echt lit, welke nam je?
0 stemmers
Moet al kotsen bij het zien van blue curacao. Wat. Een. Ellende.
Ik gooi het regelmatig door mn curry. Of samen met courgette en halloumi en een shitload aan kruiden in de oven en dan met parel couscous erbij (en feta, maar dan doe ik vaak niet de halloumi)
Ik word al misselijk bij het denken aan die Passion. Die geeeur ook. Iedere week weer in de begintijd van het uitgaan i.c.m. de vieze katers soms de dag erna.