Haha, nee, het is ook wel vrij specifiek voor als je uit die regio komt. Hoorn verwacht ik de meeste mensen, maar de rest is best klein.
Geen en ken alleen Hoorn van naam. Verder ken ik niks en zou ook niet weten waar het ligt.
Mijn opa, dus vader van mijn moeder is maar 41 geworden. Dus besef me nu dat ik daardoor het antwoord op dit vraagstuk nooit zal weten ben hier best benieuwd naar namelijk!
Grootste deel ligt in West-Friesland (regio in Noord-Holland)!
Alle ik kom uit de regio(en jij denk ik ook)
Haha jep! Heb alleen niet alles waar ik doorheen fietste naar school ook aangevinkt, maar waar ik echt geweest ben. Anders was het inderdaad alles ook!
Ohh, ja ik heb vorig jaar door elk dorp heen gelopen toen ik trainde voor de 4daagse. Ik vind opzich dat dat wel telt
Hier komen veel me bekend voor haha. Heb op de middelbare school gezeten in Wieringerwerf
Ik weiger mezelf millenial te noemen, ben gewoon een 80’s kid. In mijn ogen zijn millenials 90’s/00’s kids.
Waarom zou je je schamen voor het jaar waarin je geboren bent
Weet ik, ik denk het ook niet, ik weiger het.
Je kan deze ook in het Nederlands doen!
Ja dit vraag ik me ook af. Kan ik er wat aan doen dat mijn moeders anticonceptie toen niet werkte
Wie haat deze generatie dan precies?
De babyboomers die vinden dat ze overal recht op hebben en die het huidige klimaat van onderwijs, werken, en zorg bijna onhoudbaar hebben gemaakt. Maar dat moeten wij oplossen wat dat is niet hun schuld.
En als je echt geluk hebt dan kom je een babyboomer tegen die zegt dat hij na wo II dit land heeft opgebouwd.
Wie is er weleens in deze dorpen en stad in de Zaanstreek geweest?
- Zaandam
- Assendelft
- Koog aan de Zaan
- Zaandijk
- Krommenie
- Wormerveer
- Krommeniedijk
- Oostzaan
- Westzaan
- Oostknollendam
- Jisp
- Wormer
- Markenbinnen
0 stemmers
(De zaanstreek bevat meer dan alleen gemeente zaanstad, daarom de toevoegingen van Jisp, Wormer en Markenbinnen)
Nee ik ook niet. Je zou misschien nog kunnen zeggen dat we materialistisch zijn, maar vorige generaties zijn dat dit net zo goed nu de economie weer lekker is aangetrokken en we in zo’n gadget tijdperk leven. Ik vind juist dat deze generatie zich veel meer inzet voor behoud van de planeet en zich toleranter opstelt t.o. minderheidsgroepen dan eerdere generaties. Ik ben eerder trots op deze generatie dan dat ik me ervoor schaam.
En niet te vergeten de uitspraken dat millenials lui zijn en denken dat alles aangewaaid komt en wij ons altijd aanstellen, terwijl zij zooo hard hebben gewerkt om ons land op te bouwen en er echt niks veranderd is qua kosten van leven of werkgelegenheid.
(Helaas is mijn vader een van de typische babyboomers, dus ze bestaan zeker)
Vreemd, ik hoor dat eigenlijk nooit. Velen uit de millennial generatie zijn juist afgestudeerd in de crisis die 10 jaar heeft geduurd. Ik kan niet zeggen dat dat makkelijk is geweest voor deze generatie. Voor een werkervaringsplek waar je precies €0,00 voor betaald kreeg, moest je zelfs al minimaal een half jaar ervaring hebben. Om over een betaalde baan maar te zwijgen. En een huis kopen in de Randstad is ook niet meer te doen voor starters. Zo heeft iedere generatie wel struggles (en natuurlijk ook zaken die het makkelijker maken dan bij een andere generatie). Nou ja, misschien is het ook wel gewoon een kwestie van ‘de jeugd van tegenwoordig’ en praten wij als 50ers later ook zo over de generaties na ons.
Ugh dit is zó irritant en vermoeiend. Mijn schoonvader doet dat ook: “Ik heb ook nooit een hoog diploma gehaald, maar door hard te werken kun je flink doorgroeien binnen een bedrijf! Gewoon hard je best doen!!! En een huis kopen moet binnenkort ook hoor, ik kocht ook een huis op mijn 25e, is helemaal niet moeilijk!!”
Uh ja de tijden zijn veranderd vriend