Stel hier je persoonlijke vraag #4

@Zemraluani @Bathwater mijn vader is ook mega allergisch voor o.a mosselen maar hij kan wel oesters eten! Zou het wel ff gewoon thuis proberen voor de zekerheid maar voor hem dus geen enkel probleem.

2 likes

Wat moet iedereen toch in Houten

5 likes

Al die polls over plaatsen doen me beseffen dat ik het overgrote deel van Nederland gewoon nog niet heb gezien :see_no_evil:

7 likes

Naar de sauna

3 likes

Goed likkend?

1 like

Haha daar ga ik ook wel eens heen trouwens. Heb de theorie dat de meesten dat niet durven dichtbij huis. Kans dat ik de buurman of basisschoolleraar tegenkom is groter in Soesterberg.

Haha ik ben wel eens een halve bn’er tegengekomen in de sauna

Dit ja, en burnouts bestaan niet die hebben we alleen omdat we niks kunnen hebben en niks gewend zijn

:thumbsup:

2 likes

Onder of bovenkant?

2 likes

Altijd ventileren!! Anders is het binnenkort geen washok meer, maar een schimmelhok

7 likes

Op straat kijk ik naar

• voornamelijk mannen
  • voornamelijk vrouwen
  • de grond

0 stemmers

1 like

Is een iconisch lied uit de zeroos van Khia

Speciaal fantastisch in de Idols auditie

19 likes

Mensen zijn soms boos omdat ik ze niet zie. En ik liever naar de grond kijk, zodat ik niet in viezigheid stap.

2 likes

Daarom heb ik er maar ā€˜voornamelijk’ bij gezet

Zou heel goed kunnen, als het kleine ruimte is dan schimmelt het vrij snel volgens mij.
Ik denk dat raam open en verwarming aan misschien wel het allerbeste is. Dan komt de warme lucht langs de was en circuleert de lucht ook. Je kan er ook best wat over op internet vinden.

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/leven/106399-binnen-de-was-drogen-is-ongezond.html volgens deze site kan je die deur beter dicht laten

1 like

Ik kan het niet echt bekijken nu, maar was het nou met dat schijtende meisje in een bad?

D) mezelf in de ramen…

9 likes

Denk ik wel hoor. Het kan sowieso geen kwaad

En dan per ongeluk oogcontact maken met mensen die naar buiten kijken :thumbsup:

1 like