Stel hier je persoonlijke vraag #4

Haha throwback naar vroeger in de auto “IK KAN M’N ADEM DOOR HEEL NEDERLAND INHOUDEN”

1 like

Naar mannen/vrouwen kijken klinkt alsof je ze uitcheckt? Soms doe ik dat wel (mannen dan), maar als ik op straat ben kijk ik vooral naar het verkeer/dat ik tegen niks aan loop/blik recht vooruit. Ik kijk niet de godganse weg alle mannen en/of vrouwen aan :’)

1 like

Zal ik vanavond:

• Met vrienden iets gaan doen en in de stad eten
  • Thuis eten zodat mijn moeder niet alleen eet

0 stemmers

Misschien tmi

Ja ze begonnen in de keuken dacht ik. Dus eerst in bekertjes poepen en dat over elkaar uitsmeren en ik dacht zelfs op likken. Heb het proberen te verdringen :joy:

Haha ik bedoel natuurlijk vooral naast stoplichten, tegenliggers, etc. Ik hoop inderdaad niet dat je de godganse dag alleen maar andere mensen nastaart!

Oh dan heb ik alleen het stukje in het zwembad gezien dat die ene diarree krijgt. En dan snapte ik het woord ‘cup’ al niet :’) Dan heb ik het volledige filmpje nooit gezien :o

1 like

Oh dan vat ik de vraag anders op. Dan is het antwoord mannen :wink:

Ik ben erg boos geweest toen mijn ex het filmpje opzocht en bewust aan mij wilde laten zien en bleef zeuren. Ik weet namelijk van mezelf dat die beelden dan heel lang blijven hangen en ik er helemaal naar van word. Kan echt weken duren voordat het een beetje slijt. Heb echt geschreeuwd dat ik het niet wilde kijken. Stukje nieuwsgierigheid zal altijd wel blijven maar ik weet dat ik niks mis als ik het niet heb gekeken. :no_mouth:

4 likes

Nee hahaha

1 like

Ik was op bezoek bij Serena van beautylab, haha(echt waar)

1 like

De ring van Antwerpen is de hel, dus die vermijd je met de trein wel :train:

2 likes

Dit heeft toch vooral met het testosteron gehalte te maken? Hoe meer testosteron hoe sneller de man kaal wordt ofzo.

Kun jij overdag ontspannen als je 's avonds moet werken?

• Nee, ik zit de hele tijd op de klok te kijken
  • Ja, maar op het allereerste moment schrik ik vaak van de tijd en moet ik haasten
  • Ja, juist fijn 's avonds werken
  • Maakt me niet uit of ik 's avonds of overdag werk
  • Ik werk nooit 's avonds maar ik wil toch stemmen

0 stemmers

Ik vind s avonds werken daarom zo vervelend. Vooral als je bijvoorbeeld lekker op het strand chill en weet dat het vanavond weer super druk gaat worden (horeca)

1 like

Nu een Limburgse editie! In welk van deze plaatsen ben je ooit geweest?

• Venlo
  • Venray
  • Maastricht
  • Weert
  • Roermond
  • Sittard
  • Geleen
  • Kerkrade
  • Echt
  • Heerlen

0 stemmers

In limburg zeggen mensen ook heel vaak wanneer iemand verbaasd ‘echt?’ zegt als antwoord: ‘nee Susteren’ aangezien die dorpen dus naast elkaar liggen.

29 likes

Zijn jouw ouders babyboomers? Geboren tussen 1940 - 1965

• Ja mijn vader
  • Ja mijn moeder
  • Allebei
  • Beide niet

0 stemmers

Hahaha ja dit dus, standaard

1 like

Eindelijk plaatsen waar ik wel geweest ben hahaha

6 likes

Ja en mijn ouders ontkennen dit dus altijd :expressionless: ‘nee babyboomers waren maar van 1945 tot 1950’

1 like