Nou ik ben dus gisteren voor het eerst een millennial genoemd door een millennial , ik dacht zelf altijd aan kinderen na 1995 ofzo maar blijkbaar niet. En bij babyboomers dacht ik tot aan 1955. Het forum zit dus vol met millennials met babyboomers als ouders. Vreselijk, hierdoor zijn we wel extra speciaal enzo.
In zat me laatst nog af te vragen hoe het met haar is…
Mensen die zijn geboren tussen 1961 en 1980 behoren tot “generatie x”. Dat klinkt toch nergens naar? en overlapt ook de babyboom generatie. Nouja, sowieso allemaal kut die termen.
Ik ben het hier deels mee eens! Maar ik ben een beetje van beide kanten, zo ver als dat mogelijk is. Ik ben bijvoorbeeld met oud en nieuw 2 dagen naar Brugge geweest. Daar hebben we verschillende foto’s en filmpjes gemaakt met elkaar, van elkaar en van de stad. Maar ik zet deze op Instagram omdat ík dat leuk vind. En de mensen die mij volgen schijnbaar ook, anders zouden ze me niet volgen toch? Ik vind het ook leuk om die foto’s als herinneringen te hebben. En vooral de groepsfoto hebben wij inderdaad ook iemand voor gevraagd of die een foto wilde maken, maar dat doen we dan vervolgens niet 30x opnieuw. Zo’n foto kost denk ik echt 2 minuten van onze avond en na die twee minuten is het nog net zo gezellig als van te voren.
Wat is mijn punt? Dat dus niet iedereen het zo bedoeld als wat jij nu omschrijft. Denk ik dan.
Oh zo. Daar ben ik het wel mee eens inderdaad. Zulke accounts zijn er natuurlijk meer dan genoeg. Ik denk dat het vaak ook wel aan foto’s af te zien is wat realistisch is of niet. Ik had het meer opgevat dat je (bijna) heel social media zo zag. Mijn fout!
Door alle inwelkeplaatsenbenjegeweestpolls besef ik dat ik bijna alle aangekruiste plaatsen door voetbalwedstrijden heb gezien Bij oefenwedstrijden maken we meestal een dagje uit van de plaatsen in de omgeving. Ach, je ziet wel veel van Nederland/België/Duitsland zo
Voel jij je in een luxe warenhuis of parfumerie beoordeeld op je uiterlijk (door het personeel)
- Ja
- Nee
0 stemmers
En vind je dat terecht
- Ja want …
- Nee duh want …
0 stemmers
Ja dit is heel herkenbaar. Zelf houd ik helemaal niet van foto’s maken en vind ik het ook heel storend als dit te pas en te onpas gebeurd op gewoon een uitje. Ik dacht een keer, ja ik moet wel een keer een foto hebben van mij en Mn vriend. Toen hebben we echt heel knullig een selfie gemaakt waarop we elkaar een kus geven en het is zo debiel geworden want ik lach en hij heeft zn mond dicht en onze monden zitten ook niet echt bij elkaar in de buurt. Verder strek ik mn nek eeenorm lang uit waardoor ik dus een gigantische nek lijk te hebben. Het viel bij anderen wel heel goed in de smaak “oh jullie krijgen mooie kindjes!”. Maar ik denk er gewoon zelden aan om foto’s te maken.
Ja want ik loop bijna standaard in een sportlegging, hoodie en makeuploos als ik de stad in ga. Een soort van zwerver. Dus past niet echt in de luxe winkels haha.
Welke groente eet jij vaak (= gemiddeld 1 keer per week)
- Paprika
- Aubergine
- Courgette
- Prei
- Broccoli
- Bloemkool
- Spruitjes
- Erwten
- Spinazie
- Asperges
- Wortel
- Sla (alle soorten)
- Komkommer
- Tomaat (ja, dubieus, maar in deze poll is het groente)
- Taugé
- Kool (alle soorten)
- Avocado
- Mais
- Snijbonen/sperziebonen/tuinbonen
- Ui
0 stemmers
POMPOEN.
Sorryyyyy! Maar dat is alleen in de herfst/winter of niet?
Hahaha ja, is ook waar! Hoewel ik ze in Italië deze zomer ook heel goedkoop in de supermarkt vond. Echt no (oke een beetje) shame in my game, ik eet die dingen alsof het snoepjes zijn
Straat in ons dorp, hahaha
Ik let daar nooit op eigelijk. Denk altijd maar zo, ik ben een klant en als ik iets wil dat pakken zij het voor mij uit een magazijn. Dus ja hoe chic is dat dan…
Ik gooi vaak een blikje mais door Mn eten maarja als je het dan in zn geheel weer uitpoept is het bijna jammer geld.
Hahahahaha
Alleen in de Douglas. Merk echt dat ik daar beter geholpen word als ik make-up op heb/m’n haar leuk heb zitten. In meerdere filialen ook.
Oké ik zie een soort trend in mijn omgeving dus ik ben benieuwd: hoeveel mensen ken jij die zich hebben laten opleiden tot yogadocent?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
0 stemmers
Ik vind dit echt heel erg?! Ik was verbaasd over de poll en nog meer verbaasd over de uitslag. Ik moet die winkel sowieso niet want je krijgt direct weer iemand die vraagt of je alles kan vinden en dan zeg ik heel snel. Nee ik kijk alleen ff! Maar dat veel zich echt beoordeeld voelen dat kan toch niet. 1 keer vroeg zo’n medewerkster of ze me op mocht maken, ik zei maar ja, kreeg een aantal complimenten waar ik niks op terugzei omdat ik het vrij raar vond en ging naar huis met een pot foundation die superduur was waar mijn moeder over de zeik van ging. Nouja lang verhaal kort, ik vind Douglas stom.