Eigenlijk champignons en bloemkool het meest!
Ja ik sta er ook telkens van te kijken, probeer er zo min mogelijk te komen. Als ik er gaar uitzie word ik meestal straal genegeerd, zelfs als ik aandacht van een verkoopster probeer te trekken door in de buurt te gaan staan en oogcontact te maken. Laatste keer was ik trouwens op Hoog Catharijne en daar waren ze wel chill! Maar verder eigenlijk altijd kut.
@Jauregui @Dazed @jumpsuit @anon69899736 @Ludo @Rozevarken
Haha thanks voor jullie gedachten hierover. Ik baal nu dus al twee dagen om een medewerkster.
Meerdere keren inderdaad in sportkleding iets gehaald, nou geen blik waardig. Vorige week naar een verjaardag van een vriendin, en de vriendin die het parfum had gehaald was ziek, maar had bonnetje zodat ze het kon retourneren. No problemo, dan haal ik er gewoon nog eentje. Ik dus op weg naar feestje in full glam outfit dat parfum nog snel scoren, en werd zeer hartelijk ontvangen. Kon nog touch up make-up krijgen, vrolijke babbel over mijn mooie schoenenâŠ
Lekker schril contrast met twee dagen later. Hetzelfde filiaal, dezelfde werkneemster (die me uiteraard niet herkende) Ik kom in âgewoneâ kloffie aan, vraag of een bepaald product toevallig nog achter ligt (het vakje zelf was leeg), en ik kreeg alleen een âneeâ. Geen âwe kijken of het online beschikbaar is, of het in een ander filiaal nog is, of we je ergens anders mee kunnen helpenâ, gewoon helemaal niets. Op echt een afkeurde blik na.
Ik ben redelijk wetenschappelijk ingesteld, dit is gewoon echt geen toeval meer en ik vind het zó frustrerend om door een dame in één oogopslag in een hokje gestopt te worden. Ik kom verdorie veertig euro voor een highlighter uitgeven, en ookal kwam ik voor huismerk wattenschijfjes⊠Ik ben ook gewoon een klant (en ik wil geen kaas ).
Ik snap best dat dames die er rijk uit zien vaker meer besteden hebben en je winkel nou eenmaal draait om geld, maar ik voel me er echt niet op mijn gemak, tot het punt dat ik eigenlijk de meeste dingen door mijn vriend laten halen (maar die snapt niets van highlighters).
Goed nu ga ik maar veel te dure wijn drinken en de highlighter bestellen bij een andere winkelketen #zalzeleren
In welke (Nederlandse) hoofdsteden ben je geweest?
- Leeuwarden
- Groningen
- Assen
- Zwolle
- Arnhem
- Lelystad
- Utrecht
- Den Bosch
- Maastricht
- Middelburg
- Den Haag
- Haarlem
- Geen één
0 stemmers
Nog 2 te gaan!
Zijn Assen en Middelburg het bezoeken waard?
Nee (Assen).
Assen is een pauperstad⊠dus nee
Mocht jij piercings en tattooâs toen je nog thuis woonde?
- Piercings wel, tattooâs niet
- Tattooâs wel, piercings niet
- Mocht allebei niet
- Mocht allebei wel
- Ik weet het niet (want ik wou het allebei niet)
0 stemmers
Ordinair niet, maar leuk vindt ze het ook niet
Trek me er vrij weinig van aan want heb inmiddels negen gaten verdeeld over twee oren.
Piercing mocht, tattoo weet ik niet want dat heb ik zelf nooit gewild.
In welke (Nederlandse) provinciehoofdsteden heb jij gewoond?
(Anoniem!)
- Leeuwarden
- Groningen
- Assen
- Zwolle
- Arnhem
- Lelystad
- Utrecht
- Den Bosch
- Maastricht
- Middelburg
- Den Haag
- Haarlem
- Geen één
0 stemmers
Ja ze vindt het vreselijk haha. Toen ik thuis kwam met drie oorbelgaatjes aan beide kanten keek ze me aan alsof ik mn hele gezicht had volgepierced.
Maar ja, donât care hoor, ik ben er blij mee!
Nu lijkt het alsof ik amper groenten eet . Er zijn gewoon niet veel groenten die ik daadwerkelijk élke week eet?
Ik denk niet dat mijn ouders me voor mijn 18e wat hadden laten zetten, maar daarna was het mijn eigen keuze. Dus het laatste jaar dat ik thuiswoonde mocht het allebei. Ervoor denk ik niet, maar wilde het zelf toen ook nog niet. Wist dat ik wel ooit een tattoo ging laten zetten, maar wilde er heel goed over nadenken (De eerste is er uiteindelijk ook pas op mijn 27e gekomen).
Heb wel op mijn 15e een gaatje in mijn neus gehad (geschoten), kwam ik toen ineens mee thuis. Vond mijn moeder niet heel leuk, maar ja, toen was het leed al geschied, hoefde hem er niet uit te halen of zo (na 10 maanden zelf voor gekozen, was het wel weer zat).
Oeh nu wil ik naar Leeuwarden, dan ben ik in allemaal geweest!
Piercings hing er vanaf waar, heb op mân 13e een helix gekregen voor mân verjaardag maar toen ik op mân 14e/15e een lippiercing wou was dat wel een stellige âneeâ. Tattoos mochten niet tot mân 18e, daarna was mân moeder van ik kan je in principe niet tegenhouden maar ik zou het heel erg waarderen als je wacht tot je 21e, en dat heb ik ook gedaan. Toen ik net 21 was heb ik samen met mân moeder het ontwerp van mân eerste uitgekozen, was heel fijn
Mijn vader kan net aan een ei bakken als ie zn best doet
Mijn vader is kok en mijn moeder kan echt als de beste koken . Mijn vader kookt thuis dus bijna niet maar heeft altijd heel veel mening. Mijn moeder heeft flink veel afgezien en geleerd in hun 40 jarige samenzijn En ik durf al helemaal niet te koken voor mijn ouders.
Is goed juist! Lekker gevarieerd. Ik plaatste de poll juist omdat ik eigenlijk altijd dezelfde groenten kook, sta zowat elke dag in de supermarkt met een paprika en courgette in mn hand haha
Ordinair vond ze ze zeker maar ze had ze zelf vroeger ook dus ze vond dat ze niet mocht klagen ahha