Stel hier je persoonlijke vraag #4

Doe mij maar:

• Lente
  • Zomer
  • Herfst
  • Winter

0 stemmers

Hier nog een (of eigenlijk van elders op het eiland) :smile:

1 like

Haha wat leuk! Ik heb ook een hele tijd in o-v gewoond, jij toevallig ook?

1 like

Nee, ik woonde verder naar het westen! Inmiddels niet meer, trouwens. Nooit gedacht dat hier meer mensen uit deze regio zouden zitten :sweat_smile:

1 like

Haha neee daar ben ik dan weer te lui voor. :woman_shrugging:

Heb jij ook zo’n lelijk oilily sjaaltje gehad?
image

• Ja ik had er 1
  • Ik had er meerdere
  • Nee

0 stemmers

Bizzey zou echt kunnen winnen man! Snap niet dat 3% dat maar inziet. Traag is echt een Fucking dikke hit geweest ver buiten Nederland. Kensington op 1 snap ik ook niet, want generieke rockbandjes winnen al heel lang niet meer op het songfestival. Glennis Grace heeft het al eens geprobeerd en die kwam ook niet ver met dr geschreeuw.

Denk dat het tussen dJvT en Bizzey zou gaan en eventueel zou maan op een track van Bizzey het refrein zingen want ze is wel knap en haar stem werkt goed met hiphop.

9 likes

Ja en Bizzey heeft niet dat TROS gevoel dat hem omringt, dat nĂŠt niet coole. Ik weet zeker dat hij en zn team sowieso een goede choreografie, styling, stage en outfits zouden kunnen neerzetten. Met een luchtshow etc. Het zou iig opvallend zijn.

En Bløf dan. Ik bedoel ik snap dat ze dit jaar een hit hadden in Nederland. Maar ze staan dan voor 41 andere landen hè. En die kennen hen niet als “oh leuk Bløf” maar die zien gewoon 4 of 5 middelbare mannen met gitaren een sloom liedje spelen, een beetje of je geforceerd wordt te kijken naar je vader en zijn band die een zelfgeschreven nummer opvoeren. Niet dat iemand in Azerbeidzjan dat hoort en denkt ahhhh strak man!!! Hier ga ik op stemmen echt nais!!!

21 likes

Ik denk dat dit niet echt zou werken, hun nummers leunen voor zo’n groot deel op de tekst. (Edit @Zemraluani lol ik had me vertypt en er stond eerst ‘ECHT NIET’, lekker harsh)

Bizzey zou weleens lekker scoren inderdaad, maar ik weet niet of het publiek dat Bizzey waardeert erg overeenkomt met het publiek dat het songfestival kijkt. Ik zie zo’n venndiagrammetje in m’n hoofd met een mini-overlap, hehe.

3 likes

Frans Bauer moet gewoon meedoen. Klaar

5 likes

Straks sturen ze Teske of zo. Die duikt ineens overal op. :thinking:

2 likes

Bizzey x Teske dan maar

Doen we Fransje gewoon op de oude Yellowclaw toen Bizzey er nog bijzat. Iedereen gelukkig. Denk dat de combi beats van YC en dan het absurde van een oude man die er dan bij zingt wel ironisch en iconisch genoeg is voor het Eurovisie.

7 likes

Haha wat heeeerlijk, Fransje die staat te hupsen op YC :grin: love him

1 like

Ik weet niet wie Bizzey is :nerd_face: vandaar ook niet echt meegenomen in m’n overweging voor beste inzending

5 likes

In de supermarkt hoort het met beurtbalkjes als volgt:

• je legt het beurtbalkje achter jouw boodschappen alvast neer voor de persoon achter je
  • je legt geen beurtbalkje achter jouw boodschappen maar iedereen pakt dit zelf bij aankomst bij de kassa
  • beurtbalkje!?
  • boeiend

0 stemmers

Soms als mensen me opjagen dan doe ik het niet, dat merk je meteen en die mensen wil ik altijd een beetje fokken. Gewoon rustig doen. Dat zijn dan ook altijd de mensen die dan zo heel passief agressief heel luid gaan zuchten en zich uitrekken boven je boodschappen in een onhandige positie om te laten zien dat het ze echt veel moeite kost om dat ding zelf te pakken en dat ze het echt mega asociaal vinden.

Mensen met zo’n vervelende energie geef ik graag een reden om boos te zijn.

10 likes

Heb jij de foto van het ei al geliked op Instagram om Kylie Jenner’s most liked photo (18 miljoen likes) te verbeteren?

• Ja
  • Nee
  • Heb geen Instagram

0 stemmers

1 like

Satekroket :grin::grin:

3 likes

Nu wel

7 likes