Zo blijf ik expres stil staan of langzaam lopen als mensen in de metro me voorbij willen rennen voor een leeg plekje. Of ga ik dan vervolgens expres naast ze zitten
Mijn mama maakte zelfs jurkjes van zulke stofjes voor me, echt afschuwelijk achteraf.
Garnalen kroket
Truffel kroketjes
Paddenstoelen kroket
Garnalenkroket (vooral als er nog hele stukjes garnaal in zitten en het niet alleen maar ragout is) en dan met ravigottesaus. Zo lekker
Kaaskroket!
Risottokroketjes
Kaaskroket!
Haha precies dit doe ik ook. Met soms dan nog even een minachtende blik naar die persoon voor me.
Wie is er OP DIT MOMENT in het buitenland
aka niet in belgie of nederland
- ik wel
- ik niet
0 stemmers
Hoe oud was jij toen je thuis internet kreeg/het ging gebruiken:
- 6-
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 18+
0 stemmers
Heb je nog moeten inbellen?
- Ja
- Huh?
0 stemmers
Ik weet wat inbellen is maar heb het nooit hoeven doen.
Haha ik ga stuk om deze post i.c.m. je titel
Hahaha, goed werk geleverd dus Lula!
Afko’s en verkleinwoordjes blijven er toch altijd in zitten vrees ik, probeer er soms zelfs op te letten maar helaas.
ho @Floepsie het was niet de bedoeling om op jou te reageren. sorry!
heb 8 gestemd maar dat is een gok. ik denk dat het wel klopt want in die tijd ging mijn moeder weer studeren. dan bracht ze ons naar bed en ging ze op zolder aan haar studie werken waarvoor ze moest inbellen. ik sliep dan nog niet en dan hoorde ik altijd dat inbelgeluidje haha. echt nostalgie
Ik heb nooit in Tholen gewoond maar kwam wel vaak in de buurt, ik ben opgegroeid in Ossendr. en kwam regelmatig in Stb, Hal.steren, De Heen en ging zelf naar school in BoZ. Oh heb ook ooit een vriendje in n-v gehad hahaha
Wel leuk om te lezen want het ligt best dicht bij elkaar allemaal!
Haha daar dacht ik ook meteen aan!
Heb je een fitbit of een andere activity tracker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, heeft dit je gemotiveerd om meer te bewegen / meer te lopen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bij mij is vooral mijn nachtrust verbeterd. Toen ik mijn Fitbit net had, haalde ik maar net 7 uur slaap per nacht, vaak minder dan 7 uur. Doordat ik dat zwart op wit zag staan, ben ik meer gaan slapen. Duurde wel een paar maanden voordat dat lukte.
Garnalenkroket!!!
Ik heb er een gehad, maar vond het niks. Stappen en hartslag interesseren me ook echt vrij weinig.