Ik kreeg tijdens mijn allereerste stage (waar bedrijf en ik allebei niet echt wisten wat we met elkaar aan moesten) volgens mij 450. Daarna in dezelfde branche rond de 300 en daarna nog een stage in een branche die veel commerciëler is, dus daar had ik meer verwacht, maar kreeg ik bruto 200. En 1x kreeg ik niks.
Ik heb mbo en hbo gedaan, dus vandaar 4 stages.
Ik kan me niet echt voorstellen dat je er last van kan hebben als een ánder een bepaald parfum (in een douchegel nog wel) gebruikt? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben zelf ook allergisch voor een bepaald parfum maar alleen op mijn eigen huid.
Skeptical Skadi hehe
Haha, guilty. Ik heb het gelijk maar even gegoogled. Schijnt wel dat als je heel allergisch bent voor parfumgrondstoffen (want niet alle parfum bestaat uit dezelfde stofjes) je ook last kunt hebben van de producten die een ander gebruikt. Als je het kan ruiken, “raakt” het je huid aan. In mijn geval is het maar één stofje dus kleine kans dat ik er last van heb als een ander het gebruikt.
Ik kreeg bij mijn laatste stage wel vergoeding maar dat was in de zorg en daar is dat normaal. Verder nooit gehad bij andere opleidingen/stages.
Welke barbaar snijdt een taart zoals op het eerste plaatje? Groetjes van de taartpolitie
M’n bezoek zeurt vaak dat het stuk te groot is dus ik snij ‘m kleiner dan ik zou willen. Mijn taart is gewoon lekker ja, eet 
Mijn verkoudheid gaat gepaard met oorpijn, dus ik heb er net een beetje zonnebloemolie in gedruppeld en er een watje ingepropt, want dat deed m’n moeder ook altijd vroeger. Baat het niet dan schaadt het niet, placebo effect is ook effect, etc. Mijn vriend kende dit helemaal niet en vroeg zich af wat ik in godsnaam aan het doen was. Nu vraag ik me dus af:
Ben jij bekend met het fenomeen olie in je oor bij oorpijn?
- Ja, en ik doe het zelf ook
- Ja, maar ik doe het zelf niet
- Je doet wát in je oor?!?!
- Ik heb een veel effectiever middeltje, namelijk:
0 stemmers
Vlaai laat zich gelukkig niet in meer dan 8 stukken snijden. #neverenoughvlaai
Ik kijk heel erg naar de diameter, op basis daarvan bepaal ik hoeveel stukken er uit kunnen. Maar soms is 12 of 10 ook gewoon makkelijker snijden terwijl ik qua taartgrootte dan 11 of 9 beter zou zijn, maar dat is weer zo lastig snijden en mislukt het en eindig je met troep.
Want die rode taart (kwark? monchou? haal dat door elkaar) heeft een kleinere diameter dan die oreo (ofzo weet ik veel :p) taart toch? Volgens mij zou het nog wel dezelfde oppervlakte kunnen zijn per punt 
Een broccoli wel, dan kan ik een kleiner formaat kopen. Maar een bloemkool verdeel ik meestal in 3 en dan vries ik twee porties in!
Lopende rekening €-230, spaar €1,43 en cash €0,50
het is maar goed dat ik vandaag loon krijg.
Ik heb 2 stages gelopen en had zóveel geluk, want kreeg voor beide €800. Normaal in mijn branche is €250 - €350. Ben ik echt heel blij mee geweest!
7 want ik moet zoveel dingen doen en ik weet niet hoe ik dat allemaal ga klaarspelen vandaag
Nummer 1, want lekker vrij vandaag
♀
Ah thanks voor de positieve energie! Heb even een tijdsplanning gemaakt en doe inderdaad 1 ding per keer 
Zoals alcohol, zit er ook op vlaai geen tijdslimiet 
Ik dacht dat je dat alleen moest doen als je een propje in je oor hebt die wordt uitgespoten😅
Zo rot als tentamens in de avond zijn. Heel veel succes in ieder geval!!