Stel hier je persoonlijke vraag #4

@NInja waarschijnlijk heb je daar gelijk in haha, kan me ook niet bedenken waarom het zou helpen :’)

@Frambozentaartje goede tip, thanks! Als het aan blijft houden zal ik het eens proberen :slight_smile:

1 like

Oké, is deze schoen leuk voor een jongen/man?

• Ja
  • Nee, iel

0 stemmers

Dat is niet waar. Fruit in een smoothie is ook anders dan in de normale vorm. Er gaan voedingsstoffen verloren als je een smoothie maakt. Het lijkt me dat dat ook gebeurd als je een banaan prakt en bakt.

1 like

Ja

Maar ik noem Sangria uit een pak ook vitamientje want technisch gezien is het fruit.

56 likes

Ik dacht dat dit een verhaaltjessom ging worden :joy:

17 likes

Maar hoe werkt dat dan? Want in een smoothie gooi je toch hele stukken fruit (in tegenstelling tot een juicer)? Die voedingsstoffen verdampen toch niet? Ik maak bijvoorbeeld wel eens een smoothie met banaan en aardbei, maar die gaan dan niet anders in de blender dan hoe ik ze zou eten.

Doordat de structuur van het fruit kapot gaat in de blender zitten minder vitamines en vezels in dan normaal fruit.

1 like

Groen dan toch? Of blauw? Anders weet ik het niet.

2 likes

Bananenpannekoekjes zijn wel wat anders dan een appeltaart. Daar zit geen suiker in, maar alleen ei en eventueel wat (rogge/spelt/amandel/etc) meel. Bovendien prak je de banaan dacht ik, dus ook geen blendermessen die de moleculen kapot maken.

1 like

bij watermeloen posts moet ik nog altijd denken aan die ellegirl die haar watermeloen opeens verloren was

6 likes

Paars met gouden glitters want Henk gaat graag shoppen en is zich bewust van de hippe mode

4 likes

Moleculen gaan niet kapot van blendermessen. Wel van verhitting!

5 likes

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je het niet vertrouwt zou ik het terug sturen. Zeker voor dat geld.

Heb jij wel eens getrolld op Wikipedia?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nu wil ik ook weten wat deze mensen als troll hebben gedaan.

2 likes

Ik dacht vroeger dat Wikipedia door één man was gemaakt en werd bijgehouden dus vond ik het heel zielig als klasgenoten onzin erop zetten :joy:

27 likes

Ik had met een vriend (nadat we een fles wijn hadden gedronken) zijn naam onder de beroemde personen op de pagina van zijn geboorteplaats gezet en een raar beroep erbij verzonnen. Er was een aanleiding voor dat we dit deden, maar die weet ik niet meer :thinking:

15 likes

Hahaha nee, niet eens

1 like

Ikzelf deed alleen saaie dingen die er meteen weer uitgehaald werden, maar dit is Mn ambitie maar dan met de provincie Utrecht:

51 likes

Hahaaaa doe het!

1 like