Stel hier je persoonlijke vraag #4

Impulsieve ik heeft even de huawei band 2 besteld net. Door de betaalbaarheid prima om te proberen of het voor mij ook werkt. Ik hoop het! Ik ben heel benieuwd hoeveel ik eigenlijk loop op het werk (onderwijs, heb mijn telefoon nooit bij).

eet jij dagelijks twee stuks fruit en 200 gram groenten?

• ja, twee stuks fruit én 200 gram groenten
  • nee, alleen twee stuks fruit
  • nee, alleen 200 gram groenten
  • nee, allebei niet

0 stemmers

Zeg eens eerlijk, hoe vaak was jij je handen na het plassen? Allemaal anoniem

• Altijd
  • Meestal
  • Soms
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

En na een grote boodschap?

• Altijd
  • Bijna altijd
  • Soms
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

Was je thuis minder snel je handen dan op een openbaar toilet?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Gebruik je altijd zeep als je je handen wast op een openbaar toilet?

• Altijd
  • Meestal
  • Soms
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

Was je je handen voor je gaat koken?

• Altijd
  • Bijna altijd
  • Soms
  • Bijna nooit
  • Nooit

0 stemmers

Ik ken Burkina Faso alleen door Gooische Vrouwen.

22 likes

Burkina fokking Faso

28 likes

Ik heb nog even getwijfeld om dit erbij te typen haha

1 like

Als ik voor andere mensen eten maak dan wel altijd maar als het alleen voor mijzelf is dan denk ik er niet altijd aan.

Oké ik ben echt een vetkiebel haha

2 likes

Zetten jullie 's nachts de temperatuur van de verwarming lager? Of als je een paar uur weggaat.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb het zelf nooit gehoord maar het zou best kunnen. :sweat_smile:

Was dit gisteren Brabant bij een meisje met een groene jas?

Ja dat lees ik ook wel eens. Daarom ook mijn vraag omdat ik benieuwd ben wat anderen doen. :blush:

's Nachts wel, omdat hij dan ook voor de volgende dag laag staat en ik toch pas rond etenstijd thuis kom. Voor een paar uur weg niet.

2 likes

Ja dit heb ik ook geleerd/gehoord. Zeker als je vloerverwaming hebt ( wat ik dus heb) schijnt dit zo te werken. :woman_shrugging:

1 like

Hier nog een moederhaard, die gaat sowieso 's nachts uit en als we er niet zijn ook

@HvO @FrozenFlame ik heb geleerd dat het slecht is als je m op 15 graden ofzo zet, iig heel koud. Want dan schijnt het idd heel veel moeite te kosten om het weer op 21 te krijgen en stook je uiteindelijk niks minder. Maar volgens mij heeft 18 graden wel nut (weet niet hoe het zit met vloerverwarming).

1 like

Ik heb boven en beneden vloerverwarming dus de thermometer staat hier standaard op 20 sinds ik hier in november kwam wonen.

Ohh dat zou kunnen inderdaad! Maar ik heb hem sowieso standaard op 19 graden staan, dus dat scheelt weer.

Onze thermostaat is ingesteld op 18 graden en op de bovenverdieping is het 16/17 graden. Deze temperatuur hebben we altijd.