Close enough
Naar aanleiding van een opmerking van iemand:
Zat jij vroeger op:
- Ballet
- Paardrijden
- Allebei
- Geen van beiden
0 stemmers
Wat was de opmerking danš?
Als je aan ballet deed kon je geen paardenmeisje zijn en andersom. Ik zat op ballet (25 jaar lang) en heb idd niks met paarden. Nu ben ik dus benieuwd of er mensen allebei deden!
Ik heb maar liefst 1 jaar ballet gedaan, kennelijk is dat lang genoeg om niet van paarden te houden 
Mijn moeder heeft het fantastisch gedaan als moeder maar ze had me echt op ballet moeten zetten. Had dat ZO graag gekund omg, ik denk daar echt dagelijks aan.
Off topic verder haha, ik was ook geen paardenmeisje trouwens
Ik deed het allebei. Zie zelf het probleem niet zo, vond het wel stom dat mijn ballet juf altijd super gemeen deed over paardrijden.
Het is echt een eeuwenoud advies, maar olie kan ook evaarlijk zijn als je een gaatje in je trommelvlies hebt (en dit niet weet)
Oh dat wist ik niet! Goed om te weten, dankjewel 
14 jaar paardrijden, 18 jaar ballet.
Ik deed niet aan paardrijden maar ik was wel een mega paardenmeisje. En zat op ballet
Niet specifiek ballet, maar heb wel zes jaar op dansen gezeten. Ik had toevallig inderdaad een gruwelijke hekel aan het hoge paardengehalte in mijn klas. Ze wilden ook altijd paardje spelen in de pauze en dan moest ik weer een halfuur lang de namen van hun zaterdagpaarden aanhoren (Misty enzo blegh).
Vroeger zag ik bij vriendjes/vriendinnetjes vaak een kalender op de deur van de wc hangen. Hadden/hebben jullie dit ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik was dan ook altijd teleurgesteld als ik zag dat mijn verjaardag er niet op stond.
Het Ultieme Verraad
Ben je nu nog wakker (1.00uur)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Moet je morgen werken?
- Jawol
- Nein
0 stemmers
Moet je vroeg op?
- Yes
- No
0 stemmers
Hoop je snel in slaap te vallen?
- Oui
- Non
0 stemmers
Wij hadden eigen paarden thuis. Heb nooit fanatiek wedstrijden of lessen gereden ofzo maar kan wel rijden en spendeerde heeel veel tijd met ze. Vind paarden nu nog steeds tof. Maar ik heb ook op jazzballet gezeten. Weet niet of dat ook telt? Maargoed, heb nooit echt in de gaten gehad dat de meesten of/of doen en niet beide. Al heb ik misschien onder een steen geleefd haha. Al hebben de meeste mensen die ik ken sowieso weinig tot niks met paarden en zijn er bang voor.
Oh geen idee eigenlijk. Ben nu wel benieuwd of dat klopt haha.
Interessant 
Leuk om te lezen van iedereen trouwens. (En maar een klein percentage deed beide sporten maar iets meer hield wel van allebei maar zat er niet op.)
En voor de duidelijkheid; ik deel die mening niet hoor en zie ook geen probleem verder. Was benieuwd of diegene idd een punt had, aangezien het toevallig bij mij wel zo was @Ludo
Als je er vroeger een had telt dat gewoon mee lijkt me! Het gaat denk ik meer om nooit gehad vs ooit gehad. En of je hem nou 10 jaar geleden had hangen, of er nu nog steeds een hebt. Je hebt wel ooit een verjaardagskalender op het toilet gehad.
Ik heb 13 jaar ballet gedaan en wilde wel heel graag paardrijden, maar mocht niet van mān ouders, omdat ik al te veel naschoolse dingen deed (ze hadden wel een punt, haha, want ik deed ook muziek, jeugdbeweging, jazz-dans, dictie en sommige periodes ook nog een sport).