Stel hier je persoonlijke vraag #4

bij watermeloen posts moet ik nog altijd denken aan die ellegirl die haar watermeloen opeens verloren was

6 likes

Paars met gouden glitters want Henk gaat graag shoppen en is zich bewust van de hippe mode

4 likes

Moleculen gaan niet kapot van blendermessen. Wel van verhitting!

5 likes

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je het niet vertrouwt zou ik het terug sturen. Zeker voor dat geld.

Heb jij wel eens getrolld op Wikipedia?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nu wil ik ook weten wat deze mensen als troll hebben gedaan.

2 likes

Ik dacht vroeger dat Wikipedia door één man was gemaakt en werd bijgehouden dus vond ik het heel zielig als klasgenoten onzin erop zetten :joy:

27 likes

Ik had met een vriend (nadat we een fles wijn hadden gedronken) zijn naam onder de beroemde personen op de pagina van zijn geboorteplaats gezet en een raar beroep erbij verzonnen. Er was een aanleiding voor dat we dit deden, maar die weet ik niet meer :thinking:

15 likes

Hahaha nee, niet eens

1 like

Ikzelf deed alleen saaie dingen die er meteen weer uitgehaald werden, maar dit is Mn ambitie maar dan met de provincie Utrecht:

51 likes

Hahaaaa doe het!

1 like

Close enough

1 like

Naar aanleiding van een opmerking van iemand:

Zat jij vroeger op:

• Ballet
  • Paardrijden
  • Allebei
  • Geen van beiden

0 stemmers

Wat was de opmerking dan🙈?

1 like

Als je aan ballet deed kon je geen paardenmeisje zijn en andersom. Ik zat op ballet (25 jaar lang) en heb idd niks met paarden. Nu ben ik dus benieuwd of er mensen allebei deden!

2 likes

Ik heb maar liefst 1 jaar ballet gedaan, kennelijk is dat lang genoeg om niet van paarden te houden :grimacing:

5 likes

Mijn moeder heeft het fantastisch gedaan als moeder maar ze had me echt op ballet moeten zetten. Had dat ZO graag gekund omg, ik denk daar echt dagelijks aan.

Off topic verder haha, ik was ook geen paardenmeisje trouwens

6 likes

Ik deed het allebei. Zie zelf het probleem niet zo, vond het wel stom dat mijn ballet juf altijd super gemeen deed over paardrijden.

3 likes

Het is echt een eeuwenoud advies, maar olie kan ook evaarlijk zijn als je een gaatje in je trommelvlies hebt (en dit niet weet)

2 likes

Oh dat wist ik niet! Goed om te weten, dankjewel :slight_smile: