14 jaar paardrijden, 18 jaar ballet.
Ik deed niet aan paardrijden maar ik was wel een mega paardenmeisje. En zat op ballet
Niet specifiek ballet, maar heb wel zes jaar op dansen gezeten. Ik had toevallig inderdaad een gruwelijke hekel aan het hoge paardengehalte in mijn klas. Ze wilden ook altijd paardje spelen in de pauze en dan moest ik weer een halfuur lang de namen van hun zaterdagpaarden aanhoren (Misty enzo blegh).
Vroeger zag ik bij vriendjes/vriendinnetjes vaak een kalender op de deur van de wc hangen. Hadden/hebben jullie dit ook?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik was dan ook altijd teleurgesteld als ik zag dat mijn verjaardag er niet op stond.
Het Ultieme Verraad
Ben je nu nog wakker (1.00uur)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Moet je morgen werken?
- Jawol
- Nein
0 stemmers
Moet je vroeg op?
- Yes
- No
0 stemmers
Hoop je snel in slaap te vallen?
- Oui
- Non
0 stemmers
Wij hadden eigen paarden thuis. Heb nooit fanatiek wedstrijden of lessen gereden ofzo maar kan wel rijden en spendeerde heeel veel tijd met ze. Vind paarden nu nog steeds tof. Maar ik heb ook op jazzballet gezeten. Weet niet of dat ook telt? Maargoed, heb nooit echt in de gaten gehad dat de meesten of/of doen en niet beide. Al heb ik misschien onder een steen geleefd haha. Al hebben de meeste mensen die ik ken sowieso weinig tot niks met paarden en zijn er bang voor.
Oh geen idee eigenlijk. Ben nu wel benieuwd of dat klopt haha.
Interessant
Leuk om te lezen van iedereen trouwens. (En maar een klein percentage deed beide sporten maar iets meer hield wel van allebei maar zat er niet op.)
En voor de duidelijkheid; ik deel die mening niet hoor en zie ook geen probleem verder. Was benieuwd of diegene idd een punt had, aangezien het toevallig bij mij wel zo was @Ludo
Staat ook ‘hadden’
Als je er vroeger een had telt dat gewoon mee lijkt me! Het gaat denk ik meer om nooit gehad vs ooit gehad. En of je hem nou 10 jaar geleden had hangen, of er nu nog steeds een hebt. Je hebt wel ooit een verjaardagskalender op het toilet gehad.
Ik heb 13 jaar ballet gedaan en wilde wel heel graag paardrijden, maar mocht niet van m’n ouders, omdat ik al te veel naschoolse dingen deed (ze hadden wel een punt, haha, want ik deed ook muziek, jeugdbeweging, jazz-dans, dictie en sommige periodes ook nog een sport).
Ik ben benieuwd naar jullie meningen. Ik moet een vrijgezellenfeest organiseren en ik weet dat budget altijd lastig is (dit ga ik natuurlijk nog bespreken met de groep zelf ook), dusss wat zouden jullie ongeveer over hebben voor een dag als dit: na de lunch/in de middag verzamelen en een activiteit doen (wat hangt af van het budget, maar sowieso niet zo’n vreselijk typisch spel in een stadscentrum oid) + snacks/zoetigheden en drinken tussendoor op een terras of om mee te nemen naar de activiteit. Erna samen dineren (hangt ook af van buget waar we heengaan) + naborrelen/terrassen. De bruid houdt van uitgaan, maar de groep is heel divers dus dat laat ik iedereen die dat deel meegaat op de dag zelf betalen. Denk eraan dat de dag dus ook voor de bruid betaald moet worden en eventueel wat vrij budget voor haar drankjes met uitgaan kan misschien nog? (want ze is een erg lichte drinker). We zijn met ongeveer 9.
Wat vinden jullie een normaal bedrag (dus excl. uitgaan)?
- 20-40€
- 40-60€
- 60-80€
- 80-100€
- 100-120€
- 120+€
0 stemmers
Oh, god, de horror van een vrijgezellenfeest organiseren, haha. Gelukkig zijn de meeste van mijn vriendinnen nu getrouwd, maar ik vond dit nooit leuk. Altijd zo’n gedoe met verschillende types mensen die elkaar niet kennen en met verschillende verwachtingen.
Ja ik heb er ook totaaal geen zin in. Ik ben nu uit aan het stellen om de appgroep aan te gaan maken haha. Ik voorzie al veel discussies met de samenstelling vd groep.
Oei, hih, succes. Als het je kan geruststellen, het vrijgezellenfeest zelf was wel altijd erg leuk (ook al was er genoeg gedoe aan vooraf gegaan) en tijdens de trouwfeest is het ook erg leuk dat je meer genodigden beter kent.
Toen ik voor het eerst moest organiseren (was ook mn eerste vrijgezellenfeest sowieso dus had geen idee) viel me echt tegen hoe duur je uitkomt als je alles bij elkaar optelt. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je wil maar als je ergens heen wil telt t best op. Heb daarom op best een hoog bedrag gestemd, hoewel ik het er op zich niet voor over zou hebben, wil ik wel iets leuks doen voor de bruid dus dan toch maar (+belangrijke toevoeging, ik kan het ook gewoon missen. Als er mensen tussen zitten voor wie dat niet het geval is zou ik daar wel rekening mee houden!)
Ga jij altijd naar dezelfde kapper?
- Ja altijd
- Nee nooit
- Meestal wel
- Meestal niet
0 stemmers
Maar, ik ga dan ook maar 1 keer per jaar naar de kapper
Ja, dat vind ik dus het allerlastigste! Iets doen + eten + drinken/drank voor een middag/avond kost altijd veeel als je bedenkt hoeveel je uitgeeft als je zelf uit eten gaat oid en zeker als je het bedrag van de bruid moet delen loopt het snel op. Ik wil ook iedereen die komt de kans geven om mij (privé) te laten weten wat hun max. is zonder dat ze zich schuldig hoeven voelen (ofja: als het wel redelijk realistisch is want iedereen werkt en voor 10-20€ kan echt niks haha).