Ik heb ook van bijna alle mannen in m’n bed gehoord dat ik zo’n zachte huid heb en ze dat nog nooit hebben gevoeld :’) maar ik weet niet waar het door komt? Niet door het vele insmeren want dat doe ik niet zo vaak. Toen dacht ik; ligt het aan het vetpercentage? maar dat heeft er ook niet zoveel mee te maken denk ik want dat is normaal en ik verwacht niet dikker of dunner te zijn dan andere vrouwen waar ze het mee vergeleken
Maar als ik vergelijk met vriendinnen heb ik wel veel zachtere handen en armen, heel gek.Terwijl ik veel te warm douche.
Ik merk nu wel in de winter dat mijn bovenarmen na het douchen vaak jeuken en dat er op mijn schenen soms schilfers zitten :’) Ik heb vriendinnen die zich na elke douchebeurt insmeren maar ik ben er altijd verbaasd over. Ik vind het zo’n gedoe, je insmeren. Doe je dat dan 's ochtends of 's avonds? 's Ochtends heb ik haast en ik wil bodylotion/olie altijd in laten trekken voordat ik mijn kleding aan doe. En 's avonds, hm ben ik eigenlijk ook te lui
Wil liever snel naar bed :")
Edit: oh en scrubben is toch eigenlijk slecht voor je huid? of geldt dat niet voor je lichaam? ik vind dat alleen fijn voelen op mijn billen en bovenbenen, die kunnen het beter hebben.