Haal jij wel eens een bloemetje voor jezelf?
- Vaak
- Nooit
- Soms
0 stemmers
Haal jij wel eens een bloemetje voor jezelf?
0 stemmers
Bijna iedere week!
Maar wel in een half rondje, want anders krijg je een deuk in het midden. Als je zo’n kaas hebt die schuin afloopt zoals het plaatje is het toch irritant om van een andere kant te snijden omdat je dan een millimeter kaas afschaaft? Of interpreteer ik de vraag fout
Ik snap het verschil tussen de plaatjes niet? Ik voel me echt dom. Weet wel dat ik kaas niet zoals 1 schaaf maar ik denk ook niet zoals 2
Ja de plaatjes kloppen niet echt geloof ik, want ze lijken hetzelfde. In de poll staat wel de optie om vanaf de bovenkant te schaven, dus ik neem aan dat optie 2 dat moet voorstellen haha
Dat tweede plaatje is toch een andere soort kaas dan de eerste? Nr 1 is een kaas"punt" en nr 2 een soort rechthoekig blok?
In ieder geval, ik snij zowel blokken als punten aan de “bovenkant”. Met de korst op het aanrecht
Ik heb onlangs nog een soort kaas discussie gehad met een eh jongen/man uit Missouri (overigens weet ik niet zeker of ik de staat goed heb want ik verwar nog wel eens met Amerikanen en welke staat enzo, misschien ook Wisconsin) , hij is dan van de kaasstaat ofzo en wij probeerden elkaar te overtuigen wie meer van kaas hield. Nouja, nomather what, ik houd meer van kaas. Mensen die bijv. Geen kaas op hun spaghetti doen, echt waarom🥴 Kaas is oprecht heel belangrijk in mijn leven.
Normaal katten lichaam
Ik ben pro schaafkaas. Vind ik doordat de plakken niet te dik zijn lekkerder ofzo. Plakken kaas haal ik alleen als ik lui ben/zin heb in ‘makkelijk’ ofzo of als ik denk dat zo’n blok niet op tijd op komt.
Oh, ik ben wel Nederlands trouwens.
Ja al 4,5 jaar lang iedere dag (behalve als we ruzie hebben of samen zijn)
Ik vind dit dus extreem irritant. Laat me slapen mens!
Ik zeg altijd ik ga slapen. Slaap lekker, kus.
thats it
Hahaha ik moest hier ook zo om lachen.
Ligt eraan of het gesprek echt nog lopende is of niet. Als ik hem om 8 uur oid voor t laatst gesproken heb stuur ik niks, als we wel nog in gesprek zijn is het gewoon iets als ‘ik ga slapen welterusten alvast doei ’
Ik wilde dit toch ff delen omdat ik vrij gepassioneerd ben over kaas
Een kaasschaaf en een kaas eh rasper, je kunt er allerlei soorten kaas mee raspen. Ook
Citaat
bijv een hard blok parmezaanse kaas. Het is geweldig. GEEN mozzarella natuurlijk, die ia zacht en moet van een buffel zijn.
Omdat je zo snel reageerde klopt mijn hele post niet meer hahaha, maarja ik ben blij dat je 1 van de 2 al hebt.
Heb nu vet veel zin in jong belegen kaas maar heb op mn werk hier alleen smeerkaas (
Ik eet geen kaas haha, vind het vies. Maar hier thuis idd bijna altijd van die voorgesneden kaas in schelletjes.
Behalve als mijn mama kaas koopt, zij koopt zo’n blok en snijdt er dan met haar mes kleine kaasblokjes van
Heb ook een weekje in een slagerij gewerkt en daar moest ik ook schelletjes snijden van zo’n grote kaasbollen. Ging gewoon op de vleesmachine (maar dan een propere) en niet met zo’n kaasmes
Haha jezus wat overdreven, zie nu echt 2 mensen van twaalf voor me