Oh, zo had ik het niet opgevat maar zou kunnen ja. Ik vind het iig overdreven
sneetjes
Ja maar niet zo uitgebreid en ook niet altijd.
Als ik iets stuur (4 dagen p week ofzo) dan is het meer âwelterusten xâ.
Je kan toch gewoon, ook al ben je wel of niet verliefd, elkaar slaap lekker wensen? Getsie , ik weetniet van wie die printscreen is en als het dus niet meer mag hier ga ik er vanuit dat het van internet is geplukt. Maar nee, moet er niet aan denken. De laatste keer dat ik een hart emojie heb gebruikt is sws al een tijdperk geleden.
Ik vind het ook veel lekkerder, maar ik haal het juist niet in huis omdat zoân blok binnen een dag in mijn maag verdwijnt.
Zij doen dat alleen als het stinkt (van een huis waarin wordt gerookt bijv) of er vlekken op zitten. Alsnog wel veel dan denk ik. Ik kreeg van Zalando wel een keer een oude gedragen broek zonder kaartje?
Ja al 5,5 jaar elke dag dat ik ga slapen en van hem hou. Ook als we ruzie hebben maar dan wat korter.
Deze jas
- Heb ik
- Vind ik prachtig en wil ik ook kopen
- Vind ik afschuwelijk
- Is gewoon een jas en daar heb ik geen mening over
0 stemmers
Ik zie dit soort jassen zoveel en ik snap gewoon niet hoe het praktisch is om altijd een poncho te dragen
Als het gewoon met een rits was geweest dan had ik ze prima gevonden maar het is toch vet onpraktisch om telkens je jas over je hoofd aan/uit te trekken? Vooral in de winter zou ik dat echt kut vinden, als het geregend/gesneeuwd heeft of als mân haar weer eens zo lekker statisch is
Deze jas (maar dan vaak van Nike of Adidas) associeer ik met een bepaald type jongens dat zich heel stoer voelt, maar als die jongens de jas âuitdoenâ dan wordt het zo klungelig omdat het zo ongemakkelijk is (en het haar moet wel perfect blijven!!)
Dat is dus mijn broertje, haha. Hem zijn jas te zien uitdoen is altijd erg komisch.
Nee, ook nog nergens gezien! Wij kochten vroeger vaak een blok, maar dan inderdaad om in stukjes te snijden of te malen. Ik heb zoân mes nog nooit gezien, behalve hier op het forum als deze discussie weer eens gevoerd wordt, haha.
Een losse haar gewoon op de grond, als mân kat weer eens zân halve vacht achterlaat, gooi ik het wel in de prullenbak
Ik heb geen deurbel en ik neem de telefoon nooit op als ik het nummer niet herken (als het belangrijk is, spreken ze iets in en bel ik terug of google ik het nummer). Dus nooit last van verkopers, haha.
Ik laat iedereen dus braaf hun praatje houden, maar ik ben denk ik ook wel heel beleefd opgevoed. Ik zie op het forum best vaak dat mensen hun deur niet open doen als er wordt aangebeld en ze niemand verwachten en ik wist tot het forum niet eens dat dit een optie was
Ik kap het meteen af, maar wel op een beleefde manier. Ik denk altijd maar dat zoân verkoper er ook meer aan heeft als ik meteen zeg dat ik geen interesse heb i.p.v. nadat hij/zij het hele verhaal gedaan heeft.
Ik ben nu dus straatverkoper dus vind dit gesprek mega interessant, haha
Er zijn ongelofelijk veel dingen om over te praten natuurlijk, maar als je 1 ding moest kiezen uit dit rijtje, waar praat je dan het liefste over?
- De was
- Het weer
- Muziek
- Politiek
- Het nieuws
- Eten
- Seks
- Je werk
- Je studie
0 stemmers