Geen dagboek maar een boekje waar ik alle kaartjes en brochures in plak van dingen en plekken war ik ben geweest.
Machi Koro is leuk!
N.a.v. een gesprek met @kusjessoldaat over een spelletje wat we beide spelen⊠Heb jij ooit in-game aankopen gedaan? Dus om verder te komen/jezelf te helpen in een spelletje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoe vaak doe je dit?
- Zelden
- Af en toe
- Regelmatig
- Om de haverklap
0 stemmers
Hoe kwam ik anders aan meubi in Habbohotel
Same. Echt erg haha
Door mensen op te lichten
SCAM!!!
Hahaha ik deed het niet hoor! Even indekken hier
Gelukkig maar. Vond het altijd zo pijnlijk als je zoân stressvolle stoelendans had gewonnen (hokje!!! inloop!!!) en dan de kamereigenaar je kickbande
NOU!! Mijn hele beltegoed ging er aan op dus ik had super veel en had zelfs een hond, maar toen wilde iemand van kamer ruilen oid en dat ging niet naar haar zin dus toen heeft ze mij gemeld als oplichter en werd mijn account geblokkeerd. Doet nog steeds pijn.
Ik heb âgratisâ geld via Google rewards, dat geef ik soms uit aan een spelletje omdat het anders verloopt. Bijvoorbeeld aan muntjes in pokemon go
Ja ik verkoop mijn ziel ook via google rewards
Ja of je deed mee met verkleedspel maar daar kon je nooit winnen als je geen HC was :S
Werd ook altijd heel snel weggestemd in Kik de Lelijkste
Ooooh het verkleedspel. Vond dat echt leuk, ik heb dat ook een tijd in een kamer gehad.
Oh noooo ik zou nooit voor jouw stoeltje staan hoor. Hoe lullig was dit spel eigenlijk nu ik het besef hahahah
Friet oorlog is:
- Mayo, curry, ui en satésaus
- Mayo curry en satésaus
0 stemmers
Mayo, ui en satesaus
Oh ja dat was ook een optie. Bij ons is het in ieder geval mayo, curry, uit en satésaus.
Ik moest het ook twee keer lezen, maar volgens mij moet er âdagâ staan ipv âdatâ.
(Soms dagelijks, soms maanden niet)