Stel hier je persoonlijke vraag #4

Geen van deze opties, het is patat met, met pindasaus en ui.

Satesaus eet je op satevlees, pindasaus op je patat. Is iets anders imo.

10 likes

Satesaus (ja ik zeg wel altijd satesaus omdat ik pindasaus gewoon lelijk vind klinken :sweat_smile:) en curry lijkt me ook echt totaal geen lekkere combinatie. Waar doen ze dat ergens @Gebruikersnaam? Heb wel gehoord dat ze in het zuiden patat oorlog zonder ui serveren. :sob: een tijdje terug heb ik aan een Amerikaan patat oorlog aangeraden en hij wilde de rauwe ui eigenlijk niet erbij maar heb toch aangedrongen en hij vond het lekker. Toen was ik helemaal trots haha.

5 likes

Voor mij is frietje oorlog mayo, curry, saté en uitjes, zo lekker :heart_eyes: en ideaal voor iemand die altijd keuzestress heeft in de snackbar. Kom trouwens uit het zuiden, merk nu ik in de randstad woon dat de kans 50/50 is dat ik er curry bij krijg als ik oorlog bestel

1 like

Gatver er bestaat dus zelfs ook nog curry, ketchup, satesaus, mayo, en ui.

Ben heel benieuwd naar het overkoepelende thema van de antwoorden.
Dingen die alleen volwassenen hebben? Maar de kat en de tv dan?

9 likes

Niks van dit alles. Betekent dit dat ik gefaald heb in het leven? :anguished:

5 likes

Ik heb exact hetzelfde haha. Wel van plan om zometeen een kerstboompje te halen.

2 likes

Mensen vragen aan de kassa ook heel vaak wat oorlog is. Ik wist het in het begin zelf niet eens, haha

1 like

In Tilburg! Ik heb nu in 2 friettent gewerkt waar ze dat allebei doen!

1 like

Ja merk dat bij ons in de friettent ook dat mensen het wel eens vragen. En ook dat veel mensen die niet uit Brabant komen de snacks anders uitspreken/noemen. Super verwarrend wel haha

1 like

Ik vraag me echt af wat ik zou doen als ik patat oorlog bestel en ik krijg er curry bij, maarja zeggen dat je hem zo niet wilt is ook weer zo ongemakkelijk en verwend.

Honestly vind ik mensen die friet oorlog bestellen zo vervelend haha. Er moet zóveel saus op die friet dat altijd de helft eraf dondert en vervolgens heb je hete satésaus op je hand, maar je kan het niet snel wegvegen, want je hebt friet in je handen.

Gelukkig is morgen mijn laatste dag. Friettenten zijn leuk, maar ben er nu wel klaar mee hahaha

2 likes

Ze mogen de saus van mij ook echtwel minderen hoor. De snackbar waar ik het liefst naartoe ga heeft echt goede patat en lekkere satesaus maar het zit overal. Ik heb dus wel eens om de saus apart gevraagd. Vervolgens werd dat in een klein rond plastic bakje erbij gedaan en was het 10 keer zo weinig. Te weinig.

2 likes

Ja als je saus apart bestelt krijg je zĂłveel minder saus dan op de friet! Eigenlijk heel oneerlijk.

Ja en die bakjes waarbij je een apart sausvakje hebt zie je ook nergens meer? En de snackbars bij mij in de buurt hebben zwarte bakjes, vind ik veel mooier. Lekker belangrijk wel.:laughing:

Wij hebben ook zwarte bakjes! Maar niet met zo’n vakje erin haha!

Mayo apart krijg je in een rond bakje en warme sausen in een breder rechthoekig, maar lager transparante bakje

Iemand bestelde trouwens gisteren een frietje saté met joppie bij mij. Die zie ik ook niet vaak.

Wij hebben wel zwarte bakjes mét apart sausvak! :sunglasses:

1 like

Oh ik kreeg gewoon alle saus bij elkaar in het bakje geflikkerd. :ghost: en de bakjes zijn vaak ook groter dan vroeger. Volgens mij moet ik maar in een snackbar gaan werken. Kan er uren over lullen.

1 like

Alleen volgens mij krijg je dan wel minder patat haha

Hahah ja ik ook hoor. Ik heb in 2 friettenten gewerkt, dus in totaal zo’n 2,5 jaar ervaring.

Heb altijd veel leuke verhalen over klanten met rare wensen of opmerkingen.