SCAM!!!
Hahaha ik deed het niet hoor! Even indekken hier
Gelukkig maar. Vond het altijd zo pijnlijk als je zoân stressvolle stoelendans had gewonnen (hokje!!! inloop!!!) en dan de kamereigenaar je kickbande
NOU!! Mijn hele beltegoed ging er aan op dus ik had super veel en had zelfs een hond, maar toen wilde iemand van kamer ruilen oid en dat ging niet naar haar zin dus toen heeft ze mij gemeld als oplichter en werd mijn account geblokkeerd. Doet nog steeds pijn.
Ik heb âgratisâ geld via Google rewards, dat geef ik soms uit aan een spelletje omdat het anders verloopt. Bijvoorbeeld aan muntjes in pokemon go
Ja ik verkoop mijn ziel ook via google rewards
Ja of je deed mee met verkleedspel maar daar kon je nooit winnen als je geen HC was :S
Werd ook altijd heel snel weggestemd in Kik de Lelijkste
Ooooh het verkleedspel. Vond dat echt leuk, ik heb dat ook een tijd in een kamer gehad.
Oh noooo ik zou nooit voor jouw stoeltje staan hoor. Hoe lullig was dit spel eigenlijk nu ik het besef hahahah
Friet oorlog is:
- Mayo, curry, ui en satésaus
- Mayo curry en satésaus
0 stemmers
Mayo, ui en satesaus
Oh ja dat was ook een optie. Bij ons is het in ieder geval mayo, curry, uit en satésaus.
Ik moest het ook twee keer lezen, maar volgens mij moet er âdagâ staan ipv âdatâ.
(Soms dagelijks, soms maanden niet)
Geen van deze opties, het is patat met, met pindasaus en ui.
Satesaus eet je op satevlees, pindasaus op je patat. Is iets anders imo.
Satesaus (ja ik zeg wel altijd satesaus omdat ik pindasaus gewoon lelijk vind klinken ) en curry lijkt me ook echt totaal geen lekkere combinatie. Waar doen ze dat ergens @Gebruikersnaam? Heb wel gehoord dat ze in het zuiden patat oorlog zonder ui serveren.
een tijdje terug heb ik aan een Amerikaan patat oorlog aangeraden en hij wilde de rauwe ui eigenlijk niet erbij maar heb toch aangedrongen en hij vond het lekker. Toen was ik helemaal trots haha.
Voor mij is frietje oorlog mayo, curry, saté en uitjes, zo lekker en ideaal voor iemand die altijd keuzestress heeft in de snackbar. Kom trouwens uit het zuiden, merk nu ik in de randstad woon dat de kans 50/50 is dat ik er curry bij krijg als ik oorlog bestel
Gatver er bestaat dus zelfs ook nog curry, ketchup, satesaus, mayo, en ui.
Ben heel benieuwd naar het overkoepelende thema van de antwoorden.
Dingen die alleen volwassenen hebben? Maar de kat en de tv dan?
Niks van dit alles. Betekent dit dat ik gefaald heb in het leven?