Alleen volgens mij krijg je dan wel minder patat haha
Hahah ja ik ook hoor. Ik heb in 2 friettenten gewerkt, dus in totaal zo’n 2,5 jaar ervaring.
Heb altijd veel leuke verhalen over klanten met rare wensen of opmerkingen.
Zoals welke wensen? Joppie en satesaus is wel vreemd ja!
Nee de bakjes verschillen ook in grootte voor klein/medium/groot en is net zoveel als een bakje zonder sausbakje! Dus dat is top haha.
Had laatst wel een medium friet satésaus besteld en toen ik thuis kwam had ik echt een minibakje met 10 steeltjes Was een foutje. Toen ben ik wel even teruggelopen haha (gelukkig woon ik er zo goed als boven. En ik kreeg ook een nieuwe sitostick want hij zei: want die je boven hebt liggen is vast koud inmiddels. En toen had ik er dus 2
)
Vooral vreemde sauzen icm met snacks.
Of mensen die een hele waslijst bestellen en beginnen met: ik wil een frietje, een frikandel, kroket …
Waarnaar ik ze onderbreek en vraag: een frietje zonder?
Klant; ja nee mayo natuurlijk!!
… zeg dat dan. Hoe moet ik dat weten?
Of een stelletje dat komt bestellen. De jongen begint eerst met zijn hele bestelling en daarna is het meisje aan de beurt. De jongen vraagt; nou schat wat wil jij? Waarnaar het meisje haar bestelling op begint te noemen, terwijl ze die jongen aan blijft kijken. Daarna herhaalt de jongen het tegen mij.
Hallo ik stond erbij. Je mag ook bij mij bestellen hoor. It’s my job!!1!’
Ik weet wat ik vanavond ga eten.
Ik bestel nooit saus bij de friettent, want ik heb zelf mayo thuis #gierig hahaha
Ik ben zo erg in de war door deze poll.
What does this mean?!
Blokjes vlees (kalkoen geloof ik?) afgewisseld met zachte ui-schijfjes. Klinkt zo niet echt lekker maar echt een aanrader!
Haha ja bij topic 4 onthoudt niemand dat toch meer
Geen een haha
studenten aan de hogeschool die zeggen dat ze naar ‘uni’ gaan is (door opkomst van term university of applied sciences denk ik)
- prima
- doe maar niet
- maakt me niks uit
0 stemmers
Alleen maar Terschelling op de middelbare vanuit school en we waren alle dagen of aangeschoten of dronken . En ik was blij toen we weggingen ik vind zo’n klein eiland echt een heel benauwend gevoel geven. Miste echt de stad.
Heb t me altijd al afgevraagd:
- Óreo
- Oréo
0 stemmers
In het Nederlands zeg ik Oréo, maar als ik in het Engels praat zeg ik Óreo
Ik zei ook vaak ‘school’ en dat werd ook altijd raar gevonden.
Blad, steen, schaar!
Oh en waarom bestaat er geen patat/friet oorlog in België. Ook zin in.
Verkopen ze geen patatje oorlog in België? Dan bestel je toch gewoon een patat met pindasaus en mayo (en ui)?
Ik lustte dus nooit satésaus, maar sinds dat ik geen vlees meer eet gaat het er in als zoete koek hahaha
Ja maar ik heb dus echt nog nooit pindasaus gezien in een frituur? Ik denk echt niet dat dit in België een saus is die bij frieten gegeten wordt! (Ik hoop dat ik nu niet iets heel doms zeg want ik eet ook bijna nooit frieten.)