Ik heb exact hetzelfde haha. Wel van plan om zometeen een kerstboompje te halen.
Mensen vragen aan de kassa ook heel vaak wat oorlog is. Ik wist het in het begin zelf niet eens, haha
In Tilburg! Ik heb nu in 2 friettent gewerkt waar ze dat allebei doen!
Ja merk dat bij ons in de friettent ook dat mensen het wel eens vragen. En ook dat veel mensen die niet uit Brabant komen de snacks anders uitspreken/noemen. Super verwarrend wel haha
Ik vraag me echt af wat ik zou doen als ik patat oorlog bestel en ik krijg er curry bij, maarja zeggen dat je hem zo niet wilt is ook weer zo ongemakkelijk en verwend.
Honestly vind ik mensen die friet oorlog bestellen zo vervelend haha. Er moet zóveel saus op die friet dat altijd de helft eraf dondert en vervolgens heb je hete satésaus op je hand, maar je kan het niet snel wegvegen, want je hebt friet in je handen.
Gelukkig is morgen mijn laatste dag. Friettenten zijn leuk, maar ben er nu wel klaar mee hahaha
Ze mogen de saus van mij ook echtwel minderen hoor. De snackbar waar ik het liefst naartoe ga heeft echt goede patat en lekkere satesaus maar het zit overal. Ik heb dus wel eens om de saus apart gevraagd. Vervolgens werd dat in een klein rond plastic bakje erbij gedaan en was het 10 keer zo weinig. Te weinig.
Ja als je saus apart bestelt krijg je zóveel minder saus dan op de friet! Eigenlijk heel oneerlijk.
Ja en die bakjes waarbij je een apart sausvakje hebt zie je ook nergens meer? En de snackbars bij mij in de buurt hebben zwarte bakjes, vind ik veel mooier. Lekker belangrijk wel.
Wij hebben ook zwarte bakjes! Maar niet met zo’n vakje erin haha!
Mayo apart krijg je in een rond bakje en warme sausen in een breder rechthoekig, maar lager transparante bakje
Iemand bestelde trouwens gisteren een frietje saté met joppie bij mij. Die zie ik ook niet vaak.
Wij hebben wel zwarte bakjes mét apart sausvak!
Oh ik kreeg gewoon alle saus bij elkaar in het bakje geflikkerd. en de bakjes zijn vaak ook groter dan vroeger. Volgens mij moet ik maar in een snackbar gaan werken. Kan er uren over lullen.
Alleen volgens mij krijg je dan wel minder patat haha
Hahah ja ik ook hoor. Ik heb in 2 friettenten gewerkt, dus in totaal zo’n 2,5 jaar ervaring.
Heb altijd veel leuke verhalen over klanten met rare wensen of opmerkingen.
Zoals welke wensen? Joppie en satesaus is wel vreemd ja!
Nee de bakjes verschillen ook in grootte voor klein/medium/groot en is net zoveel als een bakje zonder sausbakje! Dus dat is top haha.
Had laatst wel een medium friet satésaus besteld en toen ik thuis kwam had ik echt een minibakje met 10 steeltjes Was een foutje. Toen ben ik wel even teruggelopen haha (gelukkig woon ik er zo goed als boven. En ik kreeg ook een nieuwe sitostick want hij zei: want die je boven hebt liggen is vast koud inmiddels. En toen had ik er dus 2
)
Vooral vreemde sauzen icm met snacks.
Of mensen die een hele waslijst bestellen en beginnen met: ik wil een frietje, een frikandel, kroket …
Waarnaar ik ze onderbreek en vraag: een frietje zonder?
Klant; ja nee mayo natuurlijk!!
… zeg dat dan. Hoe moet ik dat weten?
Of een stelletje dat komt bestellen. De jongen begint eerst met zijn hele bestelling en daarna is het meisje aan de beurt. De jongen vraagt; nou schat wat wil jij? Waarnaar het meisje haar bestelling op begint te noemen, terwijl ze die jongen aan blijft kijken. Daarna herhaalt de jongen het tegen mij.
Hallo ik stond erbij. Je mag ook bij mij bestellen hoor. It’s my job!!1!’
Ik weet wat ik vanavond ga eten.
Ik bestel nooit saus bij de friettent, want ik heb zelf mayo thuis #gierig hahaha
Ik ben zo erg in de war door deze poll.
What does this mean?!